Ігри-атракціони та змагання для проведення на прогулянці

Про матеріал
Представлена збірка ігор-атракціонів та змагань для проведення на прогулянці. За змістом ігри-атракціони повинні бути різноманітними, вимагаючими швидкості і спритності, влучності, орієнтування у просторі та ін. Треба відбирати атракціони, які вимагають мало місця, прості за змістом їх можна проводити одночасно в різних місцях зали, майданчику.
Перегляд файлу

               Ігри-атракціони та змагання для проведення на прогулянці (10 ігор)

1. «Естафета парами»

   Діти шикуються у 2 колони парами за лінію на одному боці майданчика (кількість пар у колонах повинна бути однаковою). На протилежному боці майданчика на відстані 6–8 м розташовані будь-які  предмети (кубики, кеглі та ін.). За сигналом перші пари, узявшись за руки, біжать до кубиків, оббігають їх і повертаються до своїх колон, передаючи естафету наступній парі, а самі стають у кінець своєї колони. Перемагає колона, гравці якої швидше виконають завдання й під час бігу не роз’єднають рук.

2. «Веселі змагання »

   Гравці шикуються у 3–4 колони з однаковою кількістю гравців на відстані 2–3 кроків одна від одної. Перед кожної колоною накреслена «доріжка» із двох паралельних ліній завдовжки 3 м (відстань між лініями — 20–25 см). Далі через «доріжки» проведено дві перпендикулярних лінії на відстані 70–80 см («канавки»), а ще далі —обручі. За сигналом діти, які стоять першими у колонах, біжать по «доріжках», перестрибують «канавки», підбігають до обручів, беруть їх, надягають на себе й опускають на землю. Після цього вони повертаються до своїх колон, передаючи естафету наступному гравцеві, а самі стають у кінець своєї колони. Перемагає колона, яка першою завершить естафету.

3. «Городники»

    Діти шикуються у 2–3 колони (по 6 гравців) за лінією на одному боці майданчика. Діти, які стоять першими в колонах, тримають у руках по 5 невеликих кіл, що вирізано з цупкого паперу або зроблено з вербових прутів. У дітей, які стоять другими, у руках відра із дрібними кубиками або камінчиками, у третіх — відра з піском, у четвертих — поливальниці, у п’ятих — порожні відра, шості — без знаряддя. На відстані 5–6 м від лінії, за якою шикуються діти, проведено ще одну лінію. За сигналом перші гравці біжать до другої лінії, розкладають за нею кола (немовби роблять лунки на відстані кроку одна від одної). Швидко повертаючись у кінець своєї колони, вони торкаються рукою других гравців. Другі гравці біжать за лінію й кладуть у кожне коло по кубику або камінчику («саджають картоплю»). Потім треті насипають у кожне коло жменю піску («удобрюють посадження»). Четверті гравці за допомогою поливальниць імітують поливання кожного посадження. П’яті гравці з відрами «збирають урожай» (складають у відра кубики) і повертаються в кінець колони. Останні гравці збирають кола. Перемагає команда, яка швидше впорається із завданням.

4.«Хто швидше побуду є піраміду ?»

   Діти об’єднуються у команди з рівною кількістю учасників, шикуються у колони, розташовуючись на одному боці майданчика, біля них знаходяться порожні коробки за кількістю учасників команд.

   На іншому боці майданчика позначене місце, де необхідно будувати піраміду. За сигналом діти беруть по одній коробці, біжать до позначеного місця та встановлюють їх у вигляді піраміди. Потім вони повертаються до своїх колон, передаючи естафету наступним гравцям. Гра триває, поки команди не спорудять свої піраміди. Перемагає команда, яка зробить це раніше.

5.«Хто швидше збере урожай пшениці» (біг з ускладненнями)

    Зміст гри: Гравці поділені на дві команди («Круть» і «Верть») На відстані 4м - імровізоване поле з колосками.  По 2 гравці з кожної команди біжать «змійкою» (ускладнення) між кеглями, беруть по 1 колоску і повертаються тим же шляхом назад, віддають колосок мишенятам. Гра проводиться до того часу, поки не будуть зібрані усі колоски. Переможцем є та команда, яка перша збере колоски. Переможцю вручається прапорець.

6.«Допоможемо Мишкам принести в комору борошно».
   ( метання мішечка з піском вагою 200 гр. у горизонтальну ціль на 3,5 – 4м).

Зміст гри: На відстані 3,5 – 4м розміщені гімнастичні круги - « комора».

За сигналом фізінструктора по 1 гравцю від команди закидають мішечок з піском у «комору». Переможцем буде та команда, на рахунку якої більша кількість попадань у горизонтальну ціль. Переможець одержує прапорець.

7.«Чия сім'я скоріше витягне Ріпку».

    Зміст гри: Грають дві команди. В кожній - по 6 гравців:дід, баба, внучка, собачка, котик, мишка. Учасники стають у дві колони, дві сім’ї - сусіди Перед кожною групою гравців на відстані 5- 6м сидить Ріпка (яскраво одягнена дівчинка). Кожен з гравців повинен пробігти «змійкою» між кущами, оббігти Ріпку, повернутись в свою колону, забрати наступного гравця, який чіпляється за одяг першого гравця . Гра продовжується до того часу, поки Мишка не допоможе вирвати Ріпку.

 

8. «Не розбий золоте яєчко» (кидання і ловіння м’яча).

    Кожна команда отримує по 1 м’ячу ( мяч- яйце). Перші гравці відбігають на відстань 5 м і кидають м’яч гравцю своєї команди , який стоїть перед ним, а сам швидко стає в кінець строю.

Наступний гравець робить те ж саме. Чия команда не впустить на землю жодного «яйця», отримує черговий прапорець

9. «Чия ланка швидше збереться?»

Мета: удосконалювати навички ходьби та бігу; виховувати увагу, пам’ять, організованість.
                                           Хід гри

    Діти шикуються у дві колони напроти вихователя. На умовний сигнал (свисток, змах прапорцем) або команду «Кроком руш!» діти ходять колонами одне за одним або в своїй колоні переши­ковуються у пари і ходять парами. На команду «Усі розійшлись!» вони розбігаються майданчиком (залою). На команду вихователя «Стій!» усі зупиняються і заплющують очі. Вихователь (змінюючи місце). Раз, два, три, швидко ши­куйтесь у колони біля мене! Виграє ланка (колона), яка швидше збереться. Гра повторю­ється. 

Рекомендації до гри: Після кількох повторень гру можна ускладнити, об’єднавши дітей у 3–4 підгрупи. Кожна група шикується в колону по одному перед прапорцем свого кольору. За сигналом вихователя (свисток, удар у бубон) діти почина­ють ходити та бігати майданчиком (залою). Після команди «На місця!» діти повертаються до свого прапорця і стають біля нього в колону. Вихователь називає, яка підгрупа швидше повернулась  і вишикувалась у колону. Після 2–3 повторень вихователь дає ко­манду «Стій!» Діти зупиняються і заплющують очі, а вихователь у цей час змінює місця прапорців. Після команди «На місця!» діти розплющують очі та поспішають стати в колону проти свого прапорця. Виграють ті, хто першим став у колону.

10. «Швидко візьми, швидко поклади»

    Для участі у грі слід добирати дітей приблизно однакових за силами. На одній стороні майданчика знаходяться 3–4 стільця, на кожному — по 2–3 брязкальця або невеликих кубики. На протилежному боці на відстані 5–6 м знаходяться 3–4 кошики. Діти за сигналом повинні взяти по одному предмету, бігом перенести його та покласти до кошика. Фізично міцним дітям можна додати ще один предмет або дещо (на 1–2 м) збільшити відстань для бігу.  

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Луцишена Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 травня 2021
Переглядів
2819
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку