Ігри для знайомства з алфавітом

Про матеріал

Вправи для навчання алфавіту

1.Напишіть букву, кількаразово повторюючи її в ізольованому положенні, у поєднанні з іншими літерами.

2.знайдіть серед поданих пари великих та рядкових літер, з'єднайте їх олівцем між собою.

3.Напишіть усі літери алфавіту.

4.Розташуйте усі літери в алфавітному порядку та запишіть їх у зошит.

5.Знайдіть подану букву в словах, випишіть ці слова.

6.Знайдіть звуко–літерні відповідності ( певний звук та відповідні йому літери )у поданих словах, за останньою літерою слова.

7.Згрупуйте подані слова за літерами алфавіту, з яких починаються слова, за другою літерою слова, за останньою літерою слова.

8.Запишіть літери алфавіту і знайдіть у списку слова з пропущеними літерами, заповніть пропуск потрібними літерами.

9.Виберіть зі списку слова, які містять задану літеру, розташуйте їх у алфавітному порядку.

Перегляд файлу

 

Ігри для знайомства з алфавітом

  1. П’ять карток

         Мета : контроль засвоєння алфавіту.

         Хід гри : вчитель показує кожному з учасників гри п’ять карток із літерами алфавіту. Виграє той, хто правильно та без пауз називає всі п’ять літер.

  1. Хто швидше?

     Мета : контроль засвоєння алфавіту.

     Хід гри : учням роздаються по 3 – 5 карток із літерами та пропонується уважно їх розглянути. Потім учитель називає букву, а ті, в кого є картка з названою літерою, швидко її піднімають та показують іншим. Той, хто запізнився, не має права підняти картку. Учитель проходить між рядами та збирає картки. Виграє той, хто швидше за інших залишається без карток.

  1. Перша літера.

     Мета : тренування, орієнтоване на засвоєння алфавіту.

     Хід гри : учні поділяються на команди. Учитель по черзі називає по три слова  кожній команді. Учасники гри повинні швидко назвати перші літери цих слів. Виграє той, хто правильно виконав завдання.

  1. На одну літеру.

      Мета : формування навичок добору лексики за словником ( орфографічним ) принципом на основі тренування памяті та спостережливості.

     Хід гри :  вчитель пропонує знайти та запам’ятати усі предмети в кімнаті, назви яких починаються з літери…поки він рахує до 30. Виграє той, хто назве більше слів, які починаються з цієї літери, або той, хто назве останнє слово з цією буквою.

  1. Слова з певною буквою

Мета : формування навичок орфографічної памяті.

     Хід гри : учням пропонується швидко проглянути список соів, а потім назвати слова, у яких є задана літера. Виграє той, хто зможе назвати більше слів.

  1. Зіпсований комп’ютер.

Мета : формування орфографічних навичок.

   Хід гри : учитель розподіляє всі букви алфавіту між учнями. Потім він пропонує кожному натиснути на свою  « клавішу », тобто назвати свою букву. Після того як учні навчаться  автоматично реагувати на почутий звук або написану букву, ім. пропонується « надрукувати » ( сказати по літерам ) слова, спочатку показані вчителем на картках, а потім вимовлені вголос. Перемагає той, хто припуститься менше помилок.

  1. Букви – картки

      Мета : формування співвіднесення орфографічних знаків із лексичними значеннями.

       Хід гри : учням даються 3 – 4 картки з друкованими та рядковими літерами.

Варіант 1. Учитель показує малюнки і називає зображені на них предмети іноземною мовою, а учні піднімають картки з першою буквою названого слова. Проходячи між рядами, учитель збирає картки з правильними відповідями. Виграє той, хто раніше за інших залишається без карток. Можна ускладнити гру : учитель показує малюнки мовчки, а учні називають їх уголос, а потім піднімають картку з літерою.

Варіант 2. Учням даються 3 – 4 картки з малюнками, на яких зображені відомі предмети. Учитель показує букву і вимовляє звук, а учні повинні показати картки, на яких зображені предмети, що починаються з цієї літери, і назвати ці предмети іноземною мовою. Підсумок гри підбивається так само, як у варіанті 1.

 Варіант 3. Можна показувати букви мовчки або називати букви, не показуючи їх що ускладнить гру. За правильну відповідь нараховується 1 бал. Виграє той, хто набере більшу кількість очок.

  1. Де літера?

Мета: формування навичок диференціації звуко–літерних відповідностей.

    Хід гри : учитель пише на дошці декілька слів і пропонує учням знайти серед них три, у яких буква…читається як…Виграє той, хто найшвидше це зробить.

 

Вправи для навчання алфавіту

  1. Напишіть букву, кількаразово повторюючи її в ізольованому положенні, у поєднанні з іншими літерами.
  2. знайдіть серед поданих пари великих та рядкових літер, з’єднайте їх олівцем між собою.
  3. Напишіть усі літери алфавіту.
  4. Розташуйте усі літери в алфавітному порядку та запишіть їх у зошит.
  5. Знайдіть подану букву в словах, випишіть ці слова.
  6. Знайдіть звуко–літерні відповідності ( певний звук та відповідні йому літери )у поданих словах, за останньою літерою слова.
  7. Згрупуйте подані слова за літерами алфавіту, з яких починаються слова, за другою літерою слова, за останньою літерою слова.
  8. Запишіть літери алфавіту і знайдіть у списку слова з пропущеними літерами, заповніть пропуск потрібними літерами.
  9. Виберіть зі списку слова, які містять задану літеру, розташуйте їх у алфавітному порядку.

 

 

docx
Додано
4 серпня 2018
Переглядів
1095
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку