Ігри-казки, які пов'язані з розвитком дрібної моторики

Про матеріал

Хорошим засобом для розвитку рухів пальців є гра в «Театр пальчиків». Пальчикові ігри ми активно використовуємо у своїй роботі в логопедичній групі з дітьми. Пальчикові ігри не повинні бути тривалими, п'ять хвилин на день достатньо для того, щоб стимулювати мовну функцію дитини.


Перегляд файлу

Ігри-казки, пов'язані

з розвитком дрібної моторики

     Цікаві ігри - казки, пов'язані з розвитком пальців рук дітей всіх вікових груп. «Ця команда - білочки, а ця команда зайчики» - говорить вихователь, показуючи ліву і праву руки. «Це капітан білочок, а це капітан зайчиків» - показує великі пальці. Кожен капітан як би вітається зі своєю командою (доторкнутися великим пальцем до інших пальців руки). Вправи спочатку роблять тільки з білочками, потім з зайчиками. Через кілька днів, обидві руки одночасно виконують це завдання.

     Наступний етап - обидві команди руки вітаються один з одним (почергове торкання парних пальців обох рук. Спочатку зайчики і білочки вітаються, стоячи прямо, а потім з нахилом. Парні пальці обох рук при торканні згинаються - це шанобливий уклін. Великі пальці (капітани) вітаються один з одним (кожен зайчик зі своєю білочкою);

    Вправа для рук «Прогулянка в ліс»

Вихователь одночасно говорить і показує. Діти копіюють нескладні рухи. Діти люблять і такі вправи, як «Кошеня», «Скакалка» (для тренування великого пальця руки), важку вправу, але діти люблять її і не відчувають втоми, «Будуємо дім».

    При проведенні гри «Будуємо дім» цікава реакція дітей на вірші. Вірші про кожного. Кожен рядок, як подарунок! І при повторному проведенні цієї гри вони дуже стараються, смакуючи добрі, ласкаві слова за хорошу роботу. Багато часу приділяється на розучування з дітьми рухів персонажів казки «Зайчики і вовк». Діти засвоюють рух пальців рук майже всіх персонажів казки «Курочка Ряба», «Ріпка», «Теремок», «Колобок», «Три ведмеді», «Лисиця, заєць і півень» та ін.

     Іграм - казкам можна приділяти увагу протягом 1,5-2 хвилини на ранковій гімнастиці або 2-3 хвилини на фронтальних заняттях, на прогулянці. Важливо стежити, щоб не було передозування. Вправи треба давати дітям порціями, але робити їх з оптимальним навантаженням, з великою амплітудою рухів. Не дає ефекту недбале, розслаблене виконання вправ. Особливу увагу потрібно приділяти тренуванню рухів підвищеної складності.

docx
Додано
19 лютого 2022
Переглядів
536
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку