Конспект заняття "Юні знавці здорового харчування"

Про матеріал
На заняття до дітей завітав відомий шеф-кухар, кулінарний експерт та ведучий Євген Клопотенко. Разом з малятами він готував смачні та корисні страви та запросив до свого ресторану!
Перегляд файлу

 

 «Юні експерти здорового харчування»

Мета: вчити відповідати на запитання вихователя повним реченням та складати описові розповіді про страви, продукти із 3-4 речень; закріпити уміння складати технологічні карти; розвивати допитливість і пізнавальну активність дітей, дрібну моторику; систематизувати елементарні знання дошкільнят про продукти харчування; конкретизувати знання про те, для чого людині вони потрібні; виховувати культуру мовного спілкування, викладати свої думки зрозуміло для навколишніх; бажання працювати у невеликих групах, допомагати один одному.

Матеріал та обладнання: продукти для приготування вареників, хлібу та салату з моркви та ізюму (відварена морква, ізюм, прісне тісто для вареників та хлібу, кунжут, борошно, пюре для вареників); скалки; столовий інвентар (ножі, ложки, дощечки, посуд); вологі серветки, фартушки сині та червоні і ковпаки , хустинки відповідних кольорів; технологічні картки для приготування страв; 2 столи, прибрані скатертинами, 2 набори посуду, серветки, коробка Нова пошта з продуктами, картки зі стравами для гри «Улюблена страва у садочку»; фізкультхвилинка «Корисна-шкідлива їжа»

Хід заняття

Діти заходять до групи, вітаються.

Доброго ранку! Доброго дня!

Треба вітатися чемно щодня!

Усмішку людям усім посилати,

Доброго ранку щиро бажати!

Вихователь: Діти, сьогодні до нас прийде у гості відомий український кулінарний експерт, ресторатор, шеф-кухар та ведучий -  Євген Клопотенко. (стук у двері, заходить вихователь, перевдягнутий у Клопотенка)

Клопотенко: Доброго дня, діти! Я дуже хочу почути вашу думку щодо нового меню і мені б дуже хотілося, щоб ви стали моїми помічниками та справжніми кулінарними експертами здорового харчування.  У моїй команді працюють справжні професіонали і для того, щоб прийняти вас у неї, я хочу перевірити, чи готові ви до цього.

  • Скажіть будь ласка, чи подобається вам моє нове меню? (Так)
  • А що саме вам подобається, які страви?

Вихователь: Зараз ми вам розкажемо. Діти, прошу сісти на килим, перед вами картки зі стравами,  оберіть серед них ті, які є у нашому садочку і які вам найбільше смакують. (Діти працюють з картками, коментуючи)

  • Я бачу ви дуже обізнані та добре знаєте усі страви! А зараз я хочу показати вам сюжет з іншого садочка, що кажуть діти про моє  нове меню. (Показ відео)
  • Я такий радий, що усім діткам подобаються мої страви! Скажіть, малята, а чи вмієте ви готувати? (Так)
  • Ну, тоді доведіть мені, що ви можете стати моїми помічниками, давайте приготуємо  щось смачненьке. А гості, які завітали сьогодні до вас на заняття, оцінять ваші старання!

Вихователь: Дітки, справді, усі страви від Євгена Клопотенка дуже смачні та корисні, тож я вам пропоную, щоб ми сьогодні приготували разом з Євгеном для наших гостей вареники з картоплею, салат з моркви та ізюмом  та спекли цільнозерновий хліб з кунжутом.

  • А чи знаєте ви з чого починається приготування їжі? (Треба придбати необхідні продукти)
  • Де ж ми можемо їх придбати? (У магазині, замовити через Інтернет)
  • Вихователь: Давайте замовимо продукти через Інтернет. (Замовляють)
  • Дитина ( по телефону): Доброго дня. Можна замовити продукти з доставкою? Нам будь ласка готове тісто, ізюм, кунжут, зварену моркву та картоплю пюре. Дякую.

Вихователь: Як же нам дізнатися, які необхідні продукти? (Треба скласти технологічну карту)

Вихователь: А поки ми чекаємо на доставку продуктів давайте її складемо.

 ( Діти підходять до столів з малюнками страв та інгредієнтів, які туди входять та складають технологічну карту)

Вихователь: Отже, перед вами страви, які ми будемо готувати: вареники з картоплею, хліб цільнозерновий з кунжутом та салат з моркви та ізюму. Вам потрібно біля картинки зі стравою прикріпити інгредієнти, які туди входять. (Діти працюють, далі презентують свою роботу)

Дитина 1: Для того, щоб приготувати вареники нам потрібні наступні інгредієнти: борошно, сіль, вода, яйце, картопля, вершкове масло для пюре.

Дитина 2: Для того, щоб приготувати хліб з кунжутом нам необхідно: борошно, сіль, вода, кунжут.

Дитина 3: Щоб приготувати салат з морквою необхідно: морква, ізюм.

Вихователь: Ось наші технологічні карти готові. (Стук у двері, заходить кур’єр, приносить замовлення, діти забирають, віддають гроші, дякують)

Вихователь: Отже, перед тим, як приступити до роботи давайте помиємо руки та зробимо пальчикову вправу. (Вихователь розкладає продукти, діти миють руки, готують страви з допомогою дорослих)

Вихователь: Наші страви готові, віддамо хліб та вареники на кухню для приготування. А поки пропоную трішечки відпочити.

Фізкультхвилинка «Корисна-шкідлива їжа»

Стук у двері, кухар заносить готові страви: вареники, хліб.

Вихователь: Діти, давайте засервіруємо стіл та пригостимо наших гостей.

Дитина 1: (несе вареники на стіл та розповідає вірш)

Є вареники у хаті -

В Україні все гаразд:

Всі щасливі і багаті,

Щедре сонце світить в нас!

Дитина 2: (ставить на стіл салат з моркви та ізюму)

Руденька морквина

Містить вітаміни

Хто її вживає,

Хвороби не знає!

Дитина 3: (ставить хліб)

Тільки-но з печі,

Скоринка в золі –

Свіжа хлібина

Лежить на столі.

Євген Клопотенко: Шановні гості, пропоную разом зі мною скуштувати та оцінити страви, які приготували наші юні кулінари (куштують).

Євген К.: Малята, це неймовірно смачно, ви великі молодці! Можу з упевненістю сказати, що ви справжні кулінарні експерти і я вас запрошую до свого ресторану спробувати себе у ролі шеф-кухарів!

Вихователь: Дякуємо, це так несподівано! Ми обов’язково завітаємо до вашого ресторану! А зараз надаємо слово нашим гостям, які скажуть, чи сподобались їм ваші страви. (Виступ керівництва та вихователів, які куштували страви, подяка діткам).

docx
Додано
20 лютого 2022
Переглядів
659
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку