ІГРИ НА РОЗВИТОК УВАГИ
1. “Друкарська машинка”
Кожному гравцеві присвоюється 1-2-3 літери алфавіту (в залежності від кількості учасників, щоб усі літери були розподілені). Потім придумується слово або фраза з 2-3 слів. На сигнал ведучого учні починають “друкувати”. Коли слово буде “надруковане”, всі дружно плескають.
2. “Муха”
Для гри необхідна класна дошка з розкресленим на ній ігровим полем із 9 клітинок (3х3) і невелика присоска (або шматок пластиліну), яка виконує роль “дресированої мухи”. Муха може пересуватися за командою з однієї клітинки в іншу. Стартове положення “мухи” — центральна клітка ігрового поля. Команди подаються учасниками гри почергово. При цьому потрібно слідкувати,щоб “муха” не вийшла за межі поля. Після цих пояснень починається сама гра. Вона проходить на уявному полі, яке кожен з учасників уявляє перед собою. Якщо хтось із гравців губить нитку гри або “бачить”,що “муха” вийшла за межі поля,він подає команду “Стоп!” і, повернувши “муху”на центральну клітинку починає спочатку.
Ускладнювати гру можна збільшенням кількості клітинок (4х4) або кількості “мух”. В останньому випадку команди подаються кожній “мусі” окремо.
3. “Хор”
Один із учасників гри — “відгадувач”. Він виходить із приміщення. Інші гравці беруть 2-3 рядки з відомого вірша, і кожен учень отримує по одному слову. Входить “відгадувач”. По команді ведучого учасники разом вимовляють кожний своє слово. Потрібно відгадати рядки з вірша. Якщо “відгадувач”не може впоратися із завданням, “хор” повторює слова вірша.
4. “Меблі”
Учасникам гри пропонують уявити себе якимось предметом інтер’єру і зайняти відповідні місця в приміщенні. Один із гравців — “господар” кімнати — ознайомлюється з інтер’єром. Його можна уявити за допомогою виразних поз учасників гри. Після цього “господар” виходить із приміщення. Проте, з’являється його “син” — пустунчик і робить перестановку у приміщенні. “Господар” повинен усе розставити так, як було.