Діагностична робота з української мови № Варіант 1
БУДОВА СЛОВА
учня/учениці _______________________________________ дата ______________
1. Змінна частина слова називається:
▢ префіксом ▢ суфіксом ▢ закінченням
2.Частина основи, що стоїть перед коренем, - це :
▢ суфікс ▢ префікс ▢ закінчення
3. Укажи ряд спільнокореневих слів.
▢ сад, ліс, парк
▢ сад, садочок, садок
▢ сад, саду, садом
4. Випиши з тексту спільнокореневі слова. Познач у них корінь.
Дощик пішов у суботу вранці. Дощові к раплі тихо лупотіли по підвіконню. Вже кілька днів дощить.
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
5. Познач рядок, у якому всі слова записані правильно.
▢ Виселка, гречаний, шипоче.
▢ Листки, шерокий, д евитися.
▢ Крило, вишневий, величина.
6. Устав букви з, с. Познач префікси.
Ро...повіла, ...хопив, бе...силий, ро...товкла, ...пекти, ...варила, бе...зубий, ...вести, ...мовчати, ро...сипав, ...терти, бе...крилий. 7. Відгадай слово і запиши його.
8.Розбери слова за будовою. Садівник, суниці, підводники.
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Оціни свою роботу 😑 😒 😊
Діагностична робота з української мови № Варіант 2
БУДОВА СЛОВА
учня/учениці _______________________________________ дата ______________
1. Частина слова без закінчення називається:
▢ суфіксом ▢ основою ▢ коренем
2.Спільна частина споріднених слів, - це:
▢ префікс ▢ суфікс ▢ корінь
3. Укажи ряд спільнокореневих слів.
▢ зимний, холодний, крижаний
▢ зима, зими, зимі
▢ зима, зимівля, зимувати
4. Випиши з тексту спільнокореневі слова. Познач у них корінь.
Ви бували коли-небудь в сосновому лісі? Мов величні колони, тягнуться сосни до неба. Улітку в с осняку повно ягід та грибів.
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
5. Познач рядок, у якому всі слова записані правильно.
▢ Зимова, техесенько, живуть.
▢ Черговий, виснянка, типлиця.
▢ Стебло, кленовий, кривенька.
6. Устав букви з, с. Познач префікси.
Ро...квіла, ...дати, бе...печний, ...міг, ...хід, бе...соння, ро...фарбувала, бе...доріжжя, ...палити, ...шила, ро...питав, ...кинули.
7. Відгадай слово і запиши його.
8.Розбери слова за будовою. Машиніст, дзвоником, підземний.
_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________
Оціни свою роботу 😑 😒 😊
Бланк оцінювання тематичної діагностичної роботи з української мови |
№ |
|
• Інформатика |
https://elpom.com.ua/tag/budova-slova/ |
сайт: elpom.com.ua фейсбук: www.facebook.com/elpomua |
Будова слова
здобувач освіти |
|
3 клас |
дата |
|
номер завдання |
Очікувані результати навчання |
Індекс результату |
Рівень виконан ня |
Коментарі |
1 |
визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові; [3 МОВ 4.1] |
МОВ4 |
|
|
2 |
визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові; [3 МОВ 4.1] |
МОВ4 |
|
|
3 |
розрізнює спільнокореневі слова і форми того самого слова (з допомогою вчителя); [3 МОВ 4.1] |
МОВ4 |
|
|
4 |
розрізнює спільнокореневі слова і форми того самого слова (з допомогою вчителя); [3 МОВ 4.1] |
МОВ4 |
|
|
5 |
знаходить і акуратно виправляє у тексті помилки; [3 МОВ 3.3] розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх; [3 МОВ 4.1] правильно записує слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом; [3 МОВ 4.1] |
МОВ3.3, МОВ4 |
|
|
6 |
пояснює, що таке орфограма; [3 МОВ 4.1] розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх; [3 МОВ 4.1] правильно записує слова з префіксами роз-, без-, з- (с-); [3 МОВ 4.1] |
МОВ4 |
|
|
7 |
визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові; [3 МОВ 4.1] |
МОВ4 |
|
|
8 |
визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові; [3 МОВ 4.1] |
МОВ4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Індекс результату навчання у свідоцтві досягнень |
Номер завдання |
Примітки |
|
МОВ1 |
Взаємодіє з іншими усно, сприймає та використовує інформацію |
|
|
|
МОВ3.1 |
Створює письмові висловлювання. Дотримується культури оформлення робіт, загальних правил письма |
|
|
|
МОВ3.2 |
Взаємодіє письмово в онлайн просторі |
|
|
|
МОВ3.3 |
Аналізує та редагує власне писемне висловлювання |
5 |
|
|
МОВ4 |
Досліджує мовні явища, використовує знання з мови в різних життєвих ситуаціях |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 |
|
|
Рівні результатів навчання учнів
Початковий — учень / учениця виконує завдання з допомогою вчителя; потребує детального кількаразового їх пояснення; припускається помилок під час виконання.
Середній — учень / учениця виконує завдання за зразком, у разі труднощів звертається до вчителя по допомогу; здатний / здатна зробити уточнення у власній роботі після допомоги вчителя.
Достатній — учень / учениця самостійно виконує завдання; здатний / здатна внести уточнення, виправити по-милки у завданні (за потреби). Високий — учень / учениця має системні, міцні знання в межах вимог навчальних програм, усвідомлено викорис-товує їх у стандартних і нестандартних ситуаціях: уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнюва-ти вивчений матеріал, користуватися доступними джерелами інформації, приймати рішення.
Результати виконання завдань діагностичної роботи виконання правильне і в повному обсязі більше правильно виконаних завдань більше неправильно виконаних завдань
виконання неправильне або учень / учениця не приступав / не приступала до виконан-ня завдання
завдання і вправиШаблон (конструктор) бланків Шаблон (конструктор) бланків за програмою Савченко: за програмою Шияна:
до теми • Українська мова (окремо) • Математична ОГ
«Будова слова»• Літературне читання (окремо)• Укр.мова + літ. читання • Мовно-літературна ОГ• Я досліджую світ
• Математика • Iнформатика • Я досліджую світ • Іноземна мова