Діагностична робота з української мови БУДОВА СЛОВА

Про матеріал
1. Змінна частина слова називається: ▢префіксом ▢суфіксом ▢закінченням 2.Частина основи, що стоїть перед коренем, - це : ▢суфікс ▢префікс ▢закінчення 3. Укажи ряд спільнокореневих слів. ▢сад, ліс, парк ▢сад, садочок, садок ▢сад, саду, садом 4. Випиши з тексту спільнокореневі слова. Познач у них корінь. Дощик пішов у суботу вранці. Дощові краплі тихо лупотіли по підвіконню. Вже кілька днів дощить. _______________________________________________________________________ _______________________________________________________________________ 5. Познач рядок, у якому всі слова записані правильно. ▢Виселка, гречаний, шипоче. ▢Листки, шерокий, девитися. ▢Крило, вишневий, величина. 6. Устав букви з, с. Познач префікси. Ро...повіла, ...хопив, бе...силий, ро...товкла, ...пекти, ...варила, бе...зубий, ...вести, ...мовчати, ро...сипав, ...терти, бе...крилий. 7. Відгадай слово і запиши його. 8.Розбери слова за будовою. Садівник, суниці, підводники. _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ Оціни свою роботу
Перегляд файлу

Діагностична  робота  з  української  мови  №      Варіант  1 

БУДОВА  СЛОВА 

 

учня/учениці _______________________________________ дата ______________ 

 

1.  Змінна  частина  слова  називається: 

префіксом             суфіксом             закінченням 

 

2.Частина  основи,  що  стоїть  перед  коренем,  -  це  : 

суфікс                   префікс                закінчення 

 

3.  Укажи  ряд  спільнокореневих  слів. 

сад,  ліс,  парк 

сад,  садочок,  садок 

сад,  саду,  садом 

 

4.  Випиши  з  тексту  спільнокореневі  слова.  Познач  у  них  корінь. 

Дощик  пішов  у  суботу  вранці.  Дощові к раплі  тихо  лупотіли  по  підвіконню.  Вже  кілька  днів  дощить. 

_______________________________________________________________________ 

_______________________________________________________________________ 

 

5.  Познач  рядок,  у  якому  всі  слова  записані  правильно.

Виселка,  гречаний,  шипоче. 

Листки,  шерокий, д евитися. 

Крило,  вишневий, величина.               

 

6.  Устав  букви  з,  с.  Познач  префікси. 

 

Ро...повіла,   ...хопив,   бе...силий,   ро...товкла,   ...пекти,   ...варила,  бе...зубий,   ...вести,   ...мовчати,   ро...сипав,   ...терти,   бе...крилий.   7.  Відгадай  слово  і  запиши  його. 

image 

 

8.Розбери  слова  за  будовою.     Садівник,  суниці,  підводники. 

_________________________________________________________________________ 

_________________________________________________________________________ 

 

 

Оціни  свою  роботу       😑       😒      😊 

Діагностична  робота  з  української  мови  №      Варіант  2 

БУДОВА  СЛОВА 

 

учня/учениці _______________________________________ дата ______________ 

 

1.  Частина  слова  без  закінчення  називається: 

суфіксом             основою             коренем 

 

2.Спільна  частина  споріднених  слів,  -  це: 

префікс                   суфікс                корінь 

 

3.  Укажи  ряд  спільнокореневих  слів. 

зимний,  холодний,  крижаний 

зима,  зими,  зимі

зима,  зимівля,  зимувати 

 

4.  Випиши  з  тексту  спільнокореневі  слова.  Познач  у  них  корінь. 

Ви  бували  коли-небудь  в  сосновому  лісі?  Мов  величні  колони,  тягнуться  сосни  до  неба.  Улітку  в с осняку  повно  ягід  та  грибів. 

_______________________________________________________________________ 

_______________________________________________________________________ 

 

5.  Познач  рядок,  у  якому  всі  слова  записані  правильно.

Зимова,  техесенько,  живуть. 

Черговий,  виснянка,  типлиця. 

Стебло,  кленовий,  кривенька. 

 

6.  Устав  букви  з,  с.  Познач  префікси. 

 

Ро...квіла,   ...дати,   бе...печний,   ...міг,   ...хід,   бе...соння,   ро...фарбувала,  бе...доріжжя,   ...палити,   ...шила,   ро...питав,   ...кинули.   

7.  Відгадай  слово  і  запиши  його. 

image 

 

8.Розбери  слова  за  будовою.     Машиніст,   дзвоником,  підземний. 

_________________________________________________________________________  _________________________________________________________________________ 

 

Оціни  свою  роботу       😑       😒      😊   


Бланк оцінювання тематичної діагностичної роботи  з української мови

 

• Інформатика

https://elpom.com.ua/tag/budova-slova/

сайт:  elpom.com.ua                       фейсбук:   www.facebook.com/elpomua

Будова слова

здобувач

освіти

 

 3  клас

дата

 

номер завдання

Очікувані результати навчання

Індекс

результату

Рівень виконан ня

Коментарі

1

визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові; [3 МОВ 4.1]

МОВ4

 

 

2

визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові; [3 МОВ 4.1]

МОВ4

 

 

3

розрізнює спільнокореневі слова і форми того самого слова (з допомогою вчителя); [3 МОВ 4.1]

МОВ4

 

 

4

розрізнює спільнокореневі слова і форми того самого слова (з допомогою вчителя); [3 МОВ 4.1]

МОВ4

 

 

5

знаходить і акуратно виправляє у тексті помилки; [3 МОВ 3.3] розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх; [3 МОВ 4.1] правильно записує слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом; [3 МОВ 4.1]

МОВ3.3, МОВ4

 

 

6

пояснює, що таке орфограма; [3 МОВ 4.1]

розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх; [3 МОВ 4.1] правильно записує слова з префіксами роз-, без-, з- (с-); [3 МОВ 4.1]

МОВ4

 

 

7

визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові; [3 МОВ 4.1]

МОВ4

 

 

8

визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові; [3 МОВ 4.1]

МОВ4

 

 

 

 

 

 

 

 

Індекс результату навчання у свідоцтві досягнень

Номер завдання      image

Примітки

МОВ1

Взаємодіє з іншими усно, сприймає та використовує інформацію

 

 

 

МОВ3.1

Створює письмові висловлювання. Дотримується культури оформлення робіт, загальних правил письма

 

 

 

МОВ3.2

Взаємодіє письмово в онлайн просторі

 

 

 

МОВ3.3

Аналізує та редагує власне писемне висловлювання

5

 

 

МОВ4

Досліджує мовні явища, використовує знання з мови в різних життєвих ситуаціях

1, 2, 3, 4, 5, 6,

7, 8

 

 

Рівні результатів навчання учнів

Початковий — учень / учениця виконує завдання з допомогою вчителя; потребує детального кількаразового їх пояснення; припускається помилок під час виконання.

Середній — учень / учениця виконує завдання за зразком, у разі труднощів звертається до вчителя по допомогу; здатний / здатна зробити уточнення у власній роботі після допомоги вчителя.

Достатній — учень / учениця самостійно виконує завдання; здатний / здатна внести уточнення, виправити по-милки у завданні (за потреби). Високий — учень / учениця має системні, міцні знання в межах вимог навчальних програм, усвідомлено викорис-товує їх у стандартних і нестандартних ситуаціях: уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнюва-ти вивчений матеріал, користуватися доступними джерелами інформації, приймати рішення.

imageРезультати виконання завдань діагностичної роботи  виконання правильне і в повному обсязі  більше правильно виконаних завдань  більше неправильно виконаних завдань

imageimage виконання неправильне або учень / учениця не приступав / не приступала до виконан-ня завдання

image


Інтерактивні

завдання і вправиШаблон (конструктор) бланків Шаблон (конструктор) бланків за програмою Савченко: за програмою Шияна:

до теми • Українська мова (окремо)                                         • Математична ОГ

«Будова слова»• Літературне читання (окремо)• Укр.мова + літ. читання        • Мовно-літературна ОГ• Я досліджую світ

• Математика        • Iнформатика • Я досліджую світ • Іноземна мова


imageЕлектронні бланки оцінювання діагностичних робіт

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мощиц Ірина Геннадіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Інкл
Додано
23 жовтня 2023
Переглядів
1603
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку