Гра як спосіб формування пізнавальної діяльності школярів на уроках англійської мови
Номер слайду 2
Командна гра об єднує
Номер слайду 3
Гра це шлях до пізнання іноземної мови. Сьогодні все більше розширюються зв’язки України з різними країнами світу, й інтерес до вивчення англійської мови невпинно зростає. У методиці викладання англійської мови існують різні способи оптимізації навчальної діяльності, в тому числі й гра. Ігри використовуються, з метою тренування, а також для контролю знань і навичок учнів.
Номер слайду 4
Предметом дослідження роботи є:- гра,- місце її на уроці;- умови її успішності;- види ігор.
Номер слайду 5
За допомогою гри:легше зосередити увагу учнів, залучити їх до активної роботи;з’являється можливість активно мислити, розширювати творчі здібності під час виконання завдань, розвивати здібності, закладені в дитині від природи;розвивається інтерес до іноземної мови та відбувається перше зіткнення з мовним світом іншої країни.
Номер слайду 6
Місце гри на уроці англійської мови. Гру можна використовувати на різних етапах уроку: вивчення нового матеріалу; переврки знань, умінь та навичок; закріплення матеріалу.
Номер слайду 7
Гра є ефективним засобом навчання,що охоплює різні види мовленнєвої діяльності (слухання,говоріння,читання,письмо). Ігри поділяються на:· ігри на засвоєння літер і знаків транскрипції;· ігри на звуковий аналіз слів;· ігри на введення лексичних одиниць;· ігри на закріплення лексичних одиниць;· ігри на розвиток навичок читання;· ігри на розвиток письма;· ігри на розвиток усного мовлення;· ігри на розвиток навичок аудіювання.
Номер слайду 8
Створюємо один одному кросворди:
Номер слайду 9
Проводимо квести
Номер слайду 10
Слід пам ятати. Рольова гра- один із ефективних засобів вирішення проблеми навчання іншомовного спілкування. Це умовне відтворення її учасниками справжньої практичної діяльності людей, створення умов реального спілкування. Рухливі ігри використовуються особливо в молодших класах, які сприяють розвитку головного мозку . Коли ж учні стомлені, їм доцільно запропонувати рухливу гру. Проте слід пам’ятати, що окремі ігри занадто збуджують емоції дітей, надовго відволікають їх від мети уроку.
Номер слайду 11
Таким чином, беручи за основу вище сказане, можна говорити що гра як засіб, який гарантує позитивний емоційний стан, підвищує працездатність і зацікавленість педагогів і учнів, на відміну від монотонного виконання певних завдань, що призводить до напівсонної обстановки в класі.