Гра це шлях до пізнання іноземної мови. Сьогодні все більше розширюються зв’язки України з різними країнами світу, й інтерес до вивчення англійської мови невпинно зростає. У методиці викладання англійської мови існують різні способи оптимізації навчальної діяльності, в тому числі й гра. Ігри використовуються, з метою тренування, а також для контролю знань і навичок учнів.
За допомогою гри:легше зосередити увагу учнів, залучити їх до активної роботи;з’являється можливість активно мислити, розширювати творчі здібності під час виконання завдань, розвивати здібності, закладені в дитині від природи;розвивається інтерес до іноземної мови та відбувається перше зіткнення з мовним світом іншої країни.
Гра є ефективним засобом навчання,що охоплює різні види мовленнєвої діяльності (слухання,говоріння,читання,письмо). Ігри поділяються на:· ігри на засвоєння літер і знаків транскрипції;· ігри на звуковий аналіз слів;· ігри на введення лексичних одиниць;· ігри на закріплення лексичних одиниць;· ігри на розвиток навичок читання;· ігри на розвиток письма;· ігри на розвиток усного мовлення;· ігри на розвиток навичок аудіювання.
Слід пам ятати. Рольова гра- один із ефективних засобів вирішення проблеми навчання іншомовного спілкування. Це умовне відтворення її учасниками справжньої практичної діяльності людей, створення умов реального спілкування. Рухливі ігри використовуються особливо в молодших класах, які сприяють розвитку головного мозку . Коли ж учні стомлені, їм доцільно запропонувати рухливу гру. Проте слід пам’ятати, що окремі ігри занадто збуджують емоції дітей, надовго відволікають їх від мети уроку.