Вправи та ігри в НУШ на уроках англійської

Про матеріал

Можна вибрати ігри та вправи до будь-якої теми уроку. Вони цікаві, пізнавальні та допоможуть дітям краще засвоїти англійську мову.

Перегляд файлу

Тема. Алфавіт
Мета. Познайомити учнів з літерами, навчити читати.
Цілі. Познайомити з графічним зображенням букви;
         вчити виділяти перший звук із слова, поповнити словниковий запас;
         закріпити вміння логічно мислити;
         розвивати зорове та слухове сприймання, увагу, пам’ять;
         виховувати вміння дотримувась правил гри.

Гра «Знайди слово»
Учні прикріплюють прищіпки на тих малюнках, які розпочинаються на літеру, що написана всередині.
 

 

      

Гра «Розташуй літери на малюнках»
На прищіпках приклеєні літери. Учням потрібно прикріпити прищіпку з літерою на відповідний малюнок.

 

 

Гра «Поєднай літеру та малюнок»
Це може бути командна гра. Кожна команда отримує поле для гри та набір літер та малюнків. Посередині учні розміщують літеру, а по полю малнки, що починаються на цю літеру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра « Бінго»
Учні або пара учнів отримують поле та набір слів. Вчитель називає слово, а учні знаходять його та кладуть на потрібний малюнок. Хто закладе все поле словами кричить «бінго»

 

Гра «Постав машину в гараж»
Група або пара учнів отримують малюнки гаражів та машин. Їхнє завдання поставити машину з маленькою літерою у правильний гараж з великою літерою.

 

 

 

Гра «Доміно»
Учень або пара учнів отримують картки. Їхнє завдання розмістити малюнки і літери так, щоб назва слова на малюнку розпочиналась на ту літеру, що попереду.

 

 

Тема. Природа. Погода.
Мета. Познайомити та повторити з учнями слова, навчити правильно будувати речення.
Цілі. Познайомити з графічним зображенням слів;
         поповнити словниковий запас;
         закріпити вміння логічно мислити;
         розвивати зорове та слухове сприймання, увагу, пам’ять;
         виховувати вміння дотримувась правил гри.

Гра «Пазли»
Учень або пара учнів отримують картки і слова. Їхнє завдання з’єднати правильно слово з малюнком.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Доміно»
Учень або пара учнів отримують картки. Їхнє завдання розмістити малюнки і літери так, щоб назва слова на малюнку розпочиналась на ту літеру, що попереду.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Склади слово»
Учні отримають малюнки і набір літер. Їхнє завдання скласти правильно написане слово.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра « Бінго»
Учні або пара учнів отримують поле та набір слів. Вчитель називає слово, а учні знаходять його та кладуть на потрібний малюнок. Хто закладе все поле словами кричить «бінго»

 

 

Гра «Пазли»
Учень або пара учнів отримують картки і слова. Їхнє завдання з’єднати правильно слово з малюнком так, щоб біля кожної пори року були відповідні місяці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Поєднай пору року з місяцями»
Група учнів отримує слова назви пір року та назви місяців. Їхнє завдання до кожної пори року підібрати відповідні місяці.

 

 

 

 

Гра «Знайди слово до малюнка»
Група або пара учнів отримують набір слів та малюнків. Завдання учнів знайти слово, що відповідатиме малюнку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Погода»
Група або пара учнів отримують набір слів та малюнків. Завдання учнів знайти слова назви погоди, що відповідатиме малюнку.

 

Гра «Дай відповіді на запитання»
Учні по черзі не вибираючи питання читають його та дають відповідь.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Будинок. Помешкання.
Мета. Познайомити та повторити з учнями слова, навчити правильно будувати речення.
Цілі. Познайомити з графічним зображенням слів;
         поповнити словниковий запас;
         закріпити вміння логічно мислити;
         розвивати зорове та слухове сприймання, увагу, пам’ять;
         виховувати вміння дотримувась правил гри.

Гра «Лего»
Кожен учень має набір лего. Коли вчитель показує малюнок, то діти повинні підняти той колір лего на якому написано слово.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Розташуй слова на малюнках»
На прищіпках приклеєні слова. Учням потрібно прикріпити прищіпку зі словом на відповідний малюнок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Знайди слово»
Учні прикріплюють прищіпки на тих малюнках, які розпочинаються на літеру, що написана всередині.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Лексика.
Мета. Познайомити та повторити з учнями слова, навчити правильно вимовляти їх.
Цілі. Познайомити з правильним написанням слів;
         поповнити словниковий запас;
         закріпити вміння логічно мислити;
         розвивати зорове та слухове сприймання, увагу, пам’ять;
         виховувати вміння дотримувась правил гри.

Вправа «Знайди відповідне слово»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Вправа «Правда чи брехня»

 

 

 

Вправа «Знайди слово»
 

 

 

 

Вправа «Знайди слово»
 

 

 

 

Вправа «Напиши слово»
 

 

 

Вправа «Знайди слово»
 

 

 

 

 

 

Тема. Граматика
Мета. Познайомити та повторити з учнями граматичні правила, навчити правильно вимовляти і писати слова та речення, застосовувати правила на практиці.
Цілі. Познайомити та закріпити граматичні правила;
         поповнити словниковий запас;
         закріпити вміння логічно мислити;
         розвивати зорове та слухове сприймання, увагу, пам’ять;
         виховувати вміння дотримувась правил гри.

Вправа «Вибери do або does

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа «Вживання артикля a / an»

 

 

 

Вправа « Вживання a / an / some

 

 

 

Вправа «Вживання There is … / There are …»

 

 

 

 

Вправа «Вживання do / does»

 

 

 

 

Вправа «Минулий час. Правильні дієслова»

 

 

 

 

 

Вправа «Минулий час. Вживання was, were»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа «Вживання дієслова to be»

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Бінго»
Тема. Займенник
Учні або пара учнів отримують поле та набір слів. Вчитель називає слово, а учні знаходять його та кладуть на потрібний малюнок. Хто закладе все поле словами кричить «бінго»

 

 

 

Вправа «Множина іменників»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа «Ступені порівняння прикметників»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема Сім’я

Мета. Познайомити та повторити з учнями граматичні правила, навчити правильно вимовляти і писати слова та речення, застосовувати правила на практиці.
Цілі. Познайомити та закріпити граматичні правила;
         поповнити словниковий запас;
         закріпити вміння логічно мислити;
         розвивати зорове та слухове сприймання, увагу, пам’ять;
         виховувати вміння дотримувась правил гри.

Гра «Лего»

Кожен учень має набір лего. Коли вчитель показує малюнок, то діти повинні підняти той колір лего на якому написано слово.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Розташуй слова на малюнках»
На прищіпках приклеєні слова. Учням потрібно прикріпити прищіпку зі словом на відповідний малюнок.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Дячино Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Mish Lana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 червня 2022
Переглядів
3433
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку