ІГРИ, СИТУАЦІЇ ТА КОМУНІКАТИВНІ ВПРАВИ
Увага, діти! Всіх вас зачарувала зла чаклунка Гінгела.
Але зняти чари можна, якщо пригадати ім’я своїх товаришів і покликати їх.
Діти по черзі пригадують, як кого звати і знімають чари з усіх учнів.
Кожен з учнів, дивлячись в маленьке дзеркальце, каже собі лагідні, привітні, добрі слова.
У вигляді якого звіра, птаха чи риби, комахи ти себе уявляєш? Поясни чому. Спробуй зобразити.
Мені весело, коли… Я люблю… Я хочу …. Мені сумно, коли … Мені соромно, коли… Мені цікаво, коли…
*Про що мріє бурулька?
*Про що сперечається вітер з сонечком? Зима з весною?
*Що можна побачити в калюжі?
* Ти опинився в країні Ліліпутії. Твої дії?
* Ти зустрів іноземця. Поспілкуйся з ним.
Діти передають по черзі іграшки чи квітку і кажуть кому і за що дарують її. Наприклад: я хочу передати цю квітку за те, що вона першою відгадала загадку на уроці.
Діти працюють в парах. Називають слова: явища, дії, предмети, протилежні за значенням.
Бігти – стояти;
Далеко – близько, тощо.
За одну хвилину записати якнайбільше назв предметів, які є в кімнаті.
Грає група дітей.
Перший називає будь-яке слово. Другий повторює це слово і додає своє, і т.д. Той, хто помилився, вибуває з гри.
Ця гра розвиває спостережливість та комунікативні здібності.
Ведучий показує рухи, а «дзеркала» (учасники гри) повинні їх точно повторити.
Ведучий називає будь-який предмет. Учасникам необхідно знайти якомога більше предметів, схожих з ним за різними ознаками.
Придумати те, чого на світі не буває, і розказати всім.