Урок " Як змінюються істоти впродовж життя?"

Про матеріал
Розробка уроку з предмету Я досліджую світ ознайомить дітей з етапами розвитку комах, дозволить більше дізнатися про життя комах, їх особливості.
Перегляд файлу

Жук Тетяна Василівна

Вчитель початкових класів

ІІ категорія

Ковалівський ліцей 

 

 

Тема : Як змінюються істоти впродовж життя?

 

Очікувані результати :

 - Пояснює, як змінюються умови життя людини;

 - описує етапи розвитку комах;

- вказує на інформацію, яку не розуміє;

 - запитує, щоб довідатися більше про природу;

 - уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо);

 - поповнює власний словниковий запас;

 - складає власне висловлювання з використанням опорних слів;

Підготуй до уроку:

-підручник О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко

 “Я досліджую світ” 2 клас (частина 1);

-робочий зошит №1 “Я досліджую світ”;

-картки з зображенням життєвого циклу тварин;

-відео;

    Крок 1 . Привітання

Вітання

  - Доброго ранку, доброго дня всім !!!

Наш урок залюбки поведе тебе в світи.

І на “Як?”, “Чому?”, і “Де?”

Завжди відповідь знайде

 

    Крок 2. Хвилинка спостережень.

  Погода. Зміни сьогодні

 

 

    Крок 3. Емоційне налаштування

 Слухання пісні про метелика.

https://youtu.be/yvHDchdkvXA?si=gxogDZMSyEJefy1K

За ким ви спостерігали? Про кого ви слухали? До якої групи належить метелик?

 

   Крок 4. Робота з малюнком.

 Проблемне питання “ Що ви бачите на малюнку?”

 Робота з малюнком ( кокон)

https://i5.storeland.net/2/141/101401104/075a3e/kukolka-babochki-hypolimnas-bolina-gipolimnas-bolina.jpg

C:\Users\User\Downloads\kokon-kaligo-1.webp C:\Users\User\Downloads\kokon-kaligo-1.webp C:\Users\User\Downloads\kokon-kaligo-1.webp https://fotkiflo.ru/wp-content/uploads/kokon-kaligo-1.webp https://fotkiflo.ru/wp-content/uploads/kokon-kaligo-1.webp https://fotkiflo.ru/wp-content/uploads/kokon-kaligo-1.webp https://fotkiflo.ru/wp-content/uploads/kokon-kaligo-1.webp https://fotkiflo.ru/wp-content/uploads/kokon-kaligo-1.webp https://fotkiflo.ru/wp-content/uploads/kokon-kaligo-1.webp https://fotkiflo.ru/wp-content/uploads/kokon-kaligo-1.webp https://fotkiflo.ru/wp-content/uploads/kokon-kaligo-1.webp https://fotkiflo.ru/wp-content/uploads/kokon-kaligo-1.webp

     Крок 5.

Робота над відгадуванням загадок про комах

  https://youtu.be/DyuE0cFIj8I?si=u9oxpu1CK6DkY0VU

 

 Крок 6. Робота з карткою в парах.

 Прочитай і з”єднай назву комахи з малюнком.

IMG_256

 

   Крок 7 . Робота з підручником .

Опрацювання  схеми “ Життєвий цикл метелика” підр ст 19.

 

  Крок 8. Робота з картками .

 Розташуй у правильній послідовності як з”являється метелик.

Cykl-zizny_ukr-7_m    Cykl-zizny_ukr-7_m

 

Cykl-zizny_ukr-7_m  Cykl-zizny_ukr-7_m

 

  Крок 9.  Перегляд відео “ Життєвий цикл метелика”

https://youtu.be/cGsxpX383JA?si=jVNmDtlyIfUOOVze

 

   Крок 10 . Робота в зошиті ст 11

   а) Робота з текстом . Доповнити зміст тексту відповідними наліпками.

б) Розвиток моторики. Робота з малюнком, розфарбувати половину малюнка лівою, а потім правою рукою.

 

 Крок  11.

Складання асоціативної павутинки “ Куди зникають комахи?”

 

 

 

Крок 12. Рефлексія

 яким настроєм закінчуєте заняття?

-Про що ви дізналися?

-Чи цікавим був урок?

-Чи справдилися ваші очікування?