Жук Тетяна Василівна
Вчитель початкових класів
ІІ категорія
Ковалівський ліцей
Тема : Як змінюються істоти впродовж життя?
Очікувані результати :
- Пояснює, як змінюються умови життя людини;
- описує етапи розвитку комах;
- вказує на інформацію, яку не розуміє;
- запитує, щоб довідатися більше про природу;
- уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо);
- поповнює власний словниковий запас;
- складає власне висловлювання з використанням опорних слів;
Підготуй до уроку:
-підручник О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко
“Я досліджую світ” 2 клас (частина 1);
-робочий зошит №1 “Я досліджую світ”;
-картки з зображенням життєвого циклу тварин;
-відео;
Крок 1 . Привітання
Вітання
- Доброго ранку, доброго дня всім !!!
Наш урок залюбки поведе тебе в світи.
І на “Як?”, “Чому?”, і “Де?”
Завжди відповідь знайде
Крок 2. Хвилинка спостережень.
Погода. Зміни сьогодні
Крок 3. Емоційне налаштування
Слухання пісні про метелика.
https://youtu.be/yvHDchdkvXA?si=gxogDZMSyEJefy1K
За ким ви спостерігали? Про кого ви слухали? До якої групи належить метелик?
Крок 4. Робота з малюнком.
Проблемне питання “ Що ви бачите на малюнку?”
Робота з малюнком ( кокон)
Крок 5.
Робота над відгадуванням загадок про комах
https://youtu.be/DyuE0cFIj8I?si=u9oxpu1CK6DkY0VU
Крок 6. Робота з карткою в парах.
Прочитай і з”єднай назву комахи з малюнком.
Крок 7 . Робота з підручником .
Опрацювання схеми “ Життєвий цикл метелика” підр ст 19.
Крок 8. Робота з картками .
Розташуй у правильній послідовності як з”являється метелик.
Крок 9. Перегляд відео “ Життєвий цикл метелика”
https://youtu.be/cGsxpX383JA?si=jVNmDtlyIfUOOVze
Крок 10 . Робота в зошиті ст 11
а) Робота з текстом . Доповнити зміст тексту відповідними наліпками.
б) Розвиток моторики. Робота з малюнком, розфарбувати половину малюнка лівою, а потім правою рукою.
Крок 11.
Складання асоціативної павутинки “ Куди зникають комахи?”
Крок 12. Рефлексія
-З яким настроєм закінчуєте заняття?
-Про що ви дізналися?
-Чи цікавим був урок?
-Чи справдилися ваші очікування?