Ігри у спортивному залі

Про матеріал
Матеріал містить кілька ігор, які можна провести з учнями початкових класів у спортивному залі. Кожна гра детально описана (мета, хід проведення, вказівка).
Перегляд файлу

                                  Ігри у спортивному залі

 Гра «Велетні і карлики»

Мета. Розвивати увагу дітей.

Хід проведення.  На ігровому майданчику проводиться лінія або креслиться коло. Діти встають в одну шеренгу по лінії або в колі на відстані простягнутих рук один від одного . Перед шеренгою або в центрі кола стоїть ведучий і починає гру. Кажучи слова «велетні» та «карлики», ведучий супроводжує їх рухами рук: при слові «велетень» - підіймає руки вгору, а при слові «карлик» - опускає їх долонями додолу. Діти при слові «велетень» повинні встати і підвести руки вгору, а при слові «карлик» присісти,  поклавши долоні на коліна.

 Гра розрахована на увагу дітей, тому слова і жести ведучого можуть не збігатися:

при слові «велетень» - руки можуть бути опущені, а при слові «карлик» - підведені вгору. Тому діти повинні уважно слухати ведучого і не піддаватися на хибні жести .

 Проводячи гру декілька разів , ведучий відмічає найуважніших дітей, як не допустили жодної помилки.

 Варіант гри. Дитина , яка припустилася помилки, вибуває з гри , а гра закінчується тоді, коли половина  гравців припустилася помилки.

 

 Гра «Горобчики-стрибунчики»

Мета. Навчати ходіння , бігу, розвивати спритність, координацію рухів.

Хід проведення. На ігровому майданчику креслиться коло діаметром 5 – 8 м (залежно від віку учасників гри). Серед учасників обирають ведучого – «великого птаха» (сокіл, орел, шуліка) , який встає всередину кола. Інші гравці зображують «горобчиків». Вони то застрибують у коло, то вистрибують із нього, намагаючись не потрапити «в пазурі птаха», а можуть бігати по колу.

 Ведучий намагається доторкнутися рукою («спіймати в пазурі») до «горобців»,які знаходяться в межах кола. Рахунок ведеться на кількість штрафних балів за певний відрізок гри або ж «горобець» - жертва стає ведучим, а колишній ведучий перетворюється на «горобця». Гра продовжується.

Варіант гри: «горобчикам» дозволяється пересуватися тільки стрибаючи на двох «лапках».

 

 Гра «Море хвилюється»

Мета. Навчати основних видів рухів( ходіння, бігу), розвивати увагу та швидкість реакції.

 Хід проведення. Серед гравців обирається «ведучий». Інші діти утворюють коло, стоячи на відстані 1 – 1,5 м один від одного. Потім кожна дитина окреслює навколо себе коло діаметром близько 50 см – це її будиночок. Після закінчення приготування до гри ведучий йде по колу, обходячи «будиночки» змійкою. Якщо ведучий , проходячи повз гравця, каже : «Море хвилюється…», то цей гравець повинен залишити свій будиночок, узяти за руку ведучого і піти слідом за ним. Наступний гравець після слів ведучого стає за першим гравцем тощо. Гра триває доти, доки за ведучим не утвориться ланцюжок з усіх гравців,а їхні будиночки «не звільняться». Ведучий веде цей «ланцюжок» по ігровому майданчику, змінюючи крок : то прискорюючи до бігу, то гальмуючи, а потім зненацька для всіх промовляє: «На морі штиль !» й займає найближчий до нього вільний «будиночок».

 Після цих слів усі гравці поспішають зайняти будь-який вільний кружечок –«будиночок». Той гравець, який залишився без «будиночка», стає ведучим – і гра починається з початку.

Правила гри. Не можна ставати в коло , якщо туди  встиг поставити ногу хтось із гравців; забороняється виштовхувати іншого гравця із зайнятого кружечка-«будиночка».

 

 Гра «Білка, жолуді, горіхи»

 Мета. Розвивати спритність, кмітливість, увагу.

Хід проведення. Всі гравці діляться на трійки, беруться за руки, утворюючи коло. Кожен гравець у колі одержує назву «білка», «жолудь», «горіх». Один з гравців призначається ведучим. За викликом керівника : «Горіхи!», «Білки!»,або «Жолуді!» вони міняються місцями у різних колах, а ведучий намагається зайняти місце в одній з трійок, дістаючи назву гравця, який вибув. Гравець, який залишився без місця, стає ведучим. Перемагають гравці, які жодного разу не були у ролі ведучого.

 

Гра «М’яч через сітку»

 Мета. Розвивати спритність, швидкість. Удосконалювати вміння кидати, ловити м’яч.

 Хід проведення. Діти стають порівну по обидва боки натягнутої на висоті 130 – 150 см сітки (мотузки). Вони перекидають м’ячі один одному через сітку. Дитина , спіймавши м’яч , перекидає його у зворотному напрямку своєму партнерові. На чиїй стороні м’яч падав більше на землю, той і програв.

Вказівка. М’яч передається обома руками. Помилкою вважається, якщо м’яч торкнувся сітки або землі.

 

Гра «Мисливці і качки»

 Мета. Розвивати спритність, точність рухів, орієнтування, швидкість реакції. Удосконалювати вміння ловити та передавати м’яч.

 Хід проведення. У центрі креслять велике коло. Гравців розраховують на перший-другий, і перші номери входять в коло. Перші номери – «качки», другі – «мисливці»; другі одержують м’яч – волейбольний або баскетбольний.

 Мисливці перекидають м’яч один одному, намагаючись влучити в тих качок, які ближче до м’яча. Качка виходить з гри, якщо її поквачили м’ячем. Гра триває доти, доки не буде вбито всіх качок. Після цього гравці міняються ролями. Виграє команда, яка затратить менше часу або в призначений час виб’є більше гравців другої команди.

Вказівка. Правилами гри мисливцям не дозволяється вступати в середину кола, а качки не мають права покидати його. Влучання зараховується, якщо м’яч торкнувся будь-якої частини тіла, крім голови і м’яч при цьому не відскочив від підлоги або від іншого партнера. 

 

doc
Додано
15 листопада 2023
Переглядів
209
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку