КОНСПЕКТ УРОКУ З ВОЛЕЙБОЛУ
ДЛЯ УЧНІВ 9 КЛАСУ
Модуль: волейбол: передача м’яча зверху та знизу, прийом м’яча, робота в парах, нападаючий удар, подача м’яча.
Мета: виховувати інтерес і прагнення до самовдосконалення, зберігати та зміцнювати здоров`я учнів.
Завдання уроку:
Тип уроку: навчальний.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: волейбольна сітка, волейбольні м`ячі, свисток, секундомір, гімнастичні палиці, звукові колонки.
Тривалість уроку: 45хв.
Вчитель фізкультури: Дубина Марія Богданівна
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозу-вання |
Організаційно – методичні вказівки |
|
Підготовча частина уроку( 12хв.) |
||||
1. |
Шикування в шеренгу. Рапорт. Привітання. Повідомлення завдань уроку.
|
1хв. |
Рапортує черговий учень. Перевірити наявність спортивної форми. |
|
2.
|
Інструктаж із техніка безпеки під час занять волейболом.
|
До 30с. |
Заправити футболки та оглянути взуття. Не спрямовувати м’яч у ноги гравцеві, який виконує нападаючий удар. |
|
3. |
Вимірювання частоти серцевих скорочень (ЧСС). |
1хв.
|
Протягом 50с, результат помножити на 2. У нормі – 60-90 уд/хв. Перевірити готовність учнів до уроку. |
|
4. |
Стройові вправи: повороти наліво, направо, кругом. |
До 30с |
Чітке виконання та одночасний спосіб виконання. |
|
5. |
Ходьба (під музичний супровід): - стройовим та звичайним кроком в обхід спортзалу; - на п`ятках, руки вгору з м’ячем; - на носках, руки за голову з м’ячем; - на зовнішній стороні стопи, руки назад з м’ячем; - на внутрішній стороні стопні, руки назад з м’ячем; - в присіді, руки вперед з м’ячем; |
2хв |
Доходячи до стійки де лежать м’ячі та починаючи з направляючого по черзі брати їх. Звернути увагу на правильну поставу, дистанція 1,5 – 2м.
|
|
6. |
Біг (під музичний супровід): - звичайним кроком, м’яч тримати внизу у праві руці; - приставним кроком лівим боком, руки вперед з м’ячем; - приставним кроком правим боком, руки вперед з м’ячем; - повільний біг, за сигналом свистка обернутися і продовжити; - змійкою, м’ячем торкаємось ліній; - по діагоналі з прискоренням. |
2хв |
У колону по одному, дистанція 1,5 – 2м., не обганяти один одного. Руки в ліктях з м’ячем не згинати.
|
|
7. |
Вправи для відновлення дихання |
До30с. |
Руки вгору з м’ячем – вдих, опускаючи руки видих. Кладемо м’ячі на стійку, і беремо скакали по черзі в колоні по одному. |
|
8. |
Загально-розвиваючі вправи з гімнастичними палицями-танець: Вимірювання ЧСС. |
3хв
1хв |
Протягом 50с, результат помножити на 2. Норма – 80 – 110 уд./хв. |
|
Основна частина уроку (30хв.) |
||||
1.
|
Набивання м’яча над собою підходячи до сітки вперед та назад: верхній прийом, нижній прийом. |
3хв
|
Груповий метод, звернути увагу на роботу рук, стійка волейболіста. |
|
2. |
Прийом та передача м`яча зверху та знизу в парах. |
2хв |
|
|
2. |
Прийом м’яча з низу підбиванням над собою і передача вперед зверху обома руками. |
3хв |
Висота підбивання 2 – 3 м. у стійці волейболіста. |
|
3. |
Передачі м’яча обома руками у трійках.
|
3хв |
У поперек зали. Партнер передає м’яч зв’язковому, той м’яч, стоячи спиною до третього партнера й повертається до нього обличчям. |
|
4. |
Передачі м’яча через сітку ведучим у колонах
|
3хв |
У середньому темпі у стійці волейболіста. Ведучий - на іншій половині поля спрямовує м’яч через сітку першому в колоні, той повертає м’яч ведучому і стає в кінець колони. |
|
5. |
Нападаючий удар: а) удар по мячу з власного підкидання, в стрибку; в) удар через сітку в стрибку з передачі м’яча з зони 6 пасующему гравцеві |
5хв |
|
|
6. |
Верхня пряма подача: а) в зони 4, 3, 2. б) в зони 5, 6, 1. |
3хв |
Не заступати на лінію подачі. Подача через волейбольну сітку. |
|
7. |
Навчальна гра |
8хв |
Звернути увагу на групові взаємодії в нападі і захисті. |
|
Заключна частина уроку (3 хв.) |
||||
1. |
Біг з переходом на ходьба для відновлення дихання. |
30с |
По колу, дистанція – 2 кроки. Руки вверх – вдих, руки вниз – видих. |
|
2. |
Шикування. Підведення підсумків уроку. Виставлення оцінок. |
1хв |
В одну шеренгу. Визначити, які завдання вдалося розв’язати і на що слід звернути увагу. |
|
3. |
Вимірювання ЧСС на кінець уроку. |
1хв |
Протягом 50с, результат помножити на 2. Норма – 70 – 80 уд./хв. |
|
4. |
Домашнє завдання:
|
30с |
вправи на силу: згинання і розгинання рук в упорі до стіни: хлопці 2* 25-30 разів; дівчата: 2*20-25 разів. |
|
5. |
Організований вихід з залу. |
10с |
В колону по одному |
|
1