Ігри, вправи для літнього пришкільного табору

Про матеріал
Для роботи в пришкільному таборі: вчителям, практичним психологам, педагогам соціальним
Перегляд файлу

Ігри, вправи для літнього пришкільного табору

Вітання

Учні всі беруть один одного за руки. Психолог говорить їм, що зараз по рукам пройде струм, який заряджає позитивними емоціями. Струм потрібно передавати самому, потискаючи руку сусіду.

Вітання

Діти сидять попарно й виконують вказівки дорослого: ваші руки

знайомляться; сваряться; миряться; жаліють одна одну.

 

Вправа «Що в імені твоїм».

Учням пропонується записати своє ім’я і навпроти кожної літери – слово, яке

починається з неї і характеризує їх з кращого боку.

Наприклад, Катерина

К- красива

А- артистична

Т- толерантна

Е- ерудована

Н- наполеглива

А- альтруїст

Після того, учасники по черзі зачитують написане. Під час виконання цієї

вправи діє правило «Не критикувати»

Звучить музика. Вправа «Запрошення до чаю».

Мета. Самопізнання учасників, створення доброзичливої атмосфери в групі.

Передаючи по колу чайну чашку, учасники промовляють…( називають по

імені сусіда «Приходь до мене на чай, бо я…» (цікавий співрозмовник,

інтелектуальна особистість, вмію розважатись і т.д.))

Малюнок «Веселі плямки»

Дітям дають аркуші, на яких зображені сірі плями. Слід їх розмалювати так,

щоб вони стали веселими.

Гра «Гірська стежина»

Прірва завширшки 2 метри, місток і стежина завширшки 20-25 см (обмежені

мотузкою або окреслені крейдою).

Соціальний педагог: Уявіть, що ми високо в горах. Перед нами прірва, через

яку треба перебратися. Ви підете назустріч одне одному. Потрібно не впасти у

прірву. Пам’ятайте, що ви йдете по дуже вузькій стежині і вузькому містку.

Діти розбиваються на пари, рухаючись один одному назустріч,

перебираються через прірву.

Оцінюється активність, увага до партнера, взаємодопомога, варіанти

вирішення проблеми, а також час виконання.
Вправа «Принц і принцеса»

Діти стоять колом, а в центр ставиться стілець і оголошується, що це трон.

Дитина, яка хоче бути Принцом (Принцесою) сідає на трон, а решта дітей

приділяють їй увагу: кажуть компліменти, вихваляють її.

Гра «Тінь»

Мета: розвиток рухової пам’яті, спостережливості, внутрішньої свободи.

Вік  учасників: 3- 6 років

Кількість учасників:  2-6 дітей.

Хід гри:

Із групи дітей вибирають двох. Одна дитина — «манд­рівник», друга — його «тінь». Решта — «глядачі».

«Мандрівник» іде через поле, а за ним на 2-3 кроки по­заду його «тінь», яка намагається скопіювати рухи «манд­рівника». Бажано стимулювати «мандрівника» до виконання різних рухів: пострибати на одній нозі, зупинитись : подивитись попідруки.

Гра «Запам’ятай послідовність»

Мета: розвиток комунікабельності

Хід гри:

Вибирають 6-7 дітей. З обраних дітей один — ведучий. Інші учасники шикуються в «потяг» і «їдуть». Ведучий повинен подивитися на «потяг» одну хвилину, а потім відвернутися і назвати дітей на ім’я так, як вони стоять у «потязі». Потім вибирають іншого ведучого.

Вправа «Бабуся складає в свою валізу…»

Ведучий починає розповідь: «Бабуся складає в свою валізу… гребінець», а наступний гравець має повторити вже сказане, додавши свій предмет: «Бабуся складає в свою валізу… гребінець…і хусточку» і т.д. Гра триває доти, доки ряд не стає таким довгим, що його вже не можна відтворити.

 

Очікування «Зірка мрій»(3 хв.)

Кожен учасник підходить до плакату, називає свої емоції після

знайомства, повідомляє, чи справдилися очікування, і якщо справдилися,

переклеює свою зірочку до плакату. Таким чином, зірка, що впала, здійснює

бажання учасника

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
22 квітня 2020
Переглядів
1974
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку