План ігрової програми “Подорож з Колобком”
Головні персонажі: Колобок, зяєць, Лисиця, Вовк, Ведмідь ,Лисиця, Дід з
Бабусею( ведучі)
Учасники: 12-14 дітей 6-7 років ( 2 команди)
Костюми: відповідно до ролей аніматорів
Реквізит: конфеті(2 кольори) для імітації тіста, велика коробка,зображення сліди вовка, зайця, ведмедя, лисиці, тканина, екран, призи, колонка, муз.ряд, газети, зображення рук і ніг(або крейда)
Вступ – знайомство з такими персонажами, Бабуся та Дідусь
Зав’язка –після знайомства , Бабуся з дідусем пропонують дітям допомогти спекти їм колобка. Колобок обманює дітей і втікає.
Розвиток подій –Діти шукають колобка за допомогою підказок-слідів. Кульмінація - Діти приходять до Лисички і рятують колобка від неї. Розв’язка - учасники разом з героями повертаються телепортом назад.
1 гра.
Спечи колобка
На одній стороні майданчика знаходяться велика коробка ( діжка) ,та розсипані конфеті двох кольорів Учасники кожної команди мають записати як найбільше конфеті свого кольору в коробку . Та команда конфеті якої залишилось менше виграє. (Дід з Бабусею крутять коробку накривають її величезними шматками тканини, поки “колобок” помічники міняють коробку)
2 гра
Гра «Піймай його!»
Кожна команда вибирає двох учасників, які будуть ловити учасників з іншої команди, важливо, щоб вони під час всієї гри тримали один одного за руку. На майданчику завчасно малюють безпечні зони. Виграє команда, що зловить найбільше учасників.(ПІд час цієї гри Колобок тікає) 3 гра
“Назви наступне/попереднє число”
Учні по слідах зайчика знаходять його та отримують завдання.
Зайчик називає число,на екрані з’являється стрілка вперед/назад, а учасники наступне або попереднє число відповідно.
4 гра
« Естафета рука нога рука нога!»(ВІдразу Ведмідь і Вовк, так як потрібно два судді)
На підлозі знаходяться заздалегіть прикріплені зображення рук і ніг.(х2) Завдання:як найшвидше пройти шлях і передати естафету наступному учаснику. В разі помилки, учасник повертається назад і починає спочтаку.
5 гра “Танець На газеті”
Кожна команда утворює пари по два учасника. Учасникам потрібно як найдовше протанцювати на газеті, не вийшовши за її межі. З кожною зупинкою та заміною пісні газету складають вдвоє. Виграє та команда, учасники якої залишились на газеті найдовше.