Ігрова школа Кароліни Пратт

Про матеріал
Метою створеної Ігрової школи було дослідження можливостей застосування гри у навчальному процесі як засобу задоволення потреб розвитку дитини, стимулювання її діяльності, орієнтації на життя і вчинки, які відповідають відповідним правилам оточуючого світу.
Перегляд файлу

image

imageimageК. ПРАТТ У 1914 Р. РЕАЛІЗОВУЄ

СВОЮ ДАВНЮ МРІЮ І

ВІДКРИВАЄ В НЬЮ-ЙОРКУ

ПЕРШИЙ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ

ОСВІТНІЙ ЗАКЛАД ДЛЯ ДІТЕЙ

ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО

ШКІЛЬНОГО ВІКУ, ЯКИЙ

ОТРИМАВ НАЗВУ «ІГРОВА

imageШКОЛА» (THE PLAY SCHOOL)

imageimage
У ШКОЛІ НАВЧАЛИСЬ ДІТИ ВІД 4 ДО 9 РОКІВ.

image image

ПРОВІДНИМ МЕТОДОМ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ УЧНІВ У ШКОЛІ СТАЄ ГРА.

image

В ЦІЛОМУ НАВЧАЛЬНИЙ

ПРОЦЕС БАЗУВАВСЯ НА

image

imageimageНЕСТРУКТУРОВАНІЙ

ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ.

imageimageУ ІГРОВІЙ ШКОЛІ ДІТЯМ НАДАВАЛАСЬ МОЖЛИВІСТЬ ОТРИМАТИ РІЗНОМАНІТНИЙ ЖИТТЄВИЙ ДОСВІД, ДЛЯ ЧОГО ВЛАШТОВУВАЛИСЬ ЕКСКУРСІЇ ДО МАГАЗИНІВ,

ЗООПАРКУ, ДО МАЙСТЕРЕНЬ, НА БУДІВНИЦТВО, НА ФАБРИКИ ТОЩО.

ЦЕ БУВ СПОСІБ ДОНЕСТИ ДО

БАТЬКІВ, ВЧИТЕЛІВ ТА ДІТЕЙ ЇЇ ШКОЛИ, ЩО ЄДИНИМ

image image image

imageОПТИМАЛЬНИМ ТА ЕФЕКТИВНИМ МЕТОДОМ НАВЧАННЯ

ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ Є

imageГРА, А ВЧАТЬСЯ ДІТИ, ГРАЮЧИ.

ВИНИКНЕННЯ У К. ПРАТТ ВЛАСНОГО БАЧЕННЯ ДИТЯЧОЇ

ГРИ, ЯКУ ВОНА РОЗГЛЯДАЛА

imageЯК ОСНОВНИЙ ВИД

ДІЯЛЬНОСТІ, ЩО

imageОРГАНІЗУЄТЬСЯ ДІТЬМИ ТА ДЛЯ ДІТЕЙ. 

ВАЖЛИВО, ЩО САМА НАЗВА «ІГРОВА ШКОЛА»

ДЛЯ  ПРАТТ - ЦЕ АЖ НІЯК НЕ СПОСІБ

imageimageПРЕДСТАВИТИ СТВОРЕНИЙ ЇЙ ЗАКЛАД ДЛЯ ДІТЕЙ НАЙБІЛЬШ ПРИВАБЛИВИМ І ОРИГІНАЛЬНИМ ЧИНОМ.

imageimage

image image

«ВІЛЬНА ВІД ВКАЗІВОК ПЕДАГОГІВ ГРА, – ПИШЕ АВТОР, – ЦЕ СКЛАДНА РОБОТА, ЯКУ ВИКОНУЄ ДИТИНА

ДОБРОВІЛЬНО… ВОНА

НЕСВІДОМО СПРЯМОВАНО

ПІДГОТОВКУ ДО ЖИТТЯ У

image
КЕРІВНИКИ ШКОЛИ НАДАВАЛИ ВЕЛИКОГО ЗНАЧЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОВИРАЗУ ДІТЕЙ У

 ТАКИЙ ТВОРЧИЙ

САМОВИРАЗ, НА ДУМКУ ПЕДАГОГІВ ШКОЛИ,

imageПОСИЛЮВАВ МОТИВАЦІЮ

imageНАВЧАННЯ, ЩО ПОЗИТИВНО ВПЛИВАЛО НА ЙОГО РЕЗУЛЬТАТИ.

imageК. ПРАТТ ВВАЖАЄ, ЩО

МЕТОЮ ГРИ Є НЕ ТІЛЬКИ

imageРОЗУМІННЯ ДИТИНОЮ ЯКИХНЕБУДЬ ПОНЯТЬ, А Й

ВІДТВОРЕННЯ В ПРОЦЕСІ

ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ РЕАЛЬНОГО ЖИТТЯ

imageimage
«ВІДТВОРЕННЯ У ПРОЦЕСІ ГРИ ОТРИМАНОГО ДОСВІДУ, – РОЗМІРКОВУЄ МИСЛИТЕЛЬ, – Є

НАЙКРАЩИМ ЗАСОБОМ ШЛЯХУ ДО НАВЧАННЯ».

imageЦЕ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ У ДИТИНИ

image image

ДЕМОКРАТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ ТА ІДЕАЛІВ, УКОРІНЕННЯ ЯКИХ ВІДБУВАЄТЬСЯ НА ВСІХ ЕТАПАХ

ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПОЧИНАЮЧИ ВІД ЇЇ

ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЗАКІНЧУЮЧИ ЇЇ ЗМІСТОМ ТА

ВИБОРОМ СЮЖЕТНОЇ ЛІНІЇ.

image

image«ДИТЯЧІ СПІЛЬНОТИ, ЯКІ ОБ'ЄДНУЮТЬСЯ ДЛЯ СПІЛЬНОЇ ГРИ,

– ПИШЕ К. ПРАТТ, – ПІЗНАЮТЬ

imageНАВКОЛИШНЮ ДІЙСНІСТЬ, ВЧАТЬСЯ ВЗАЄМОДІЯТИ З ЛЮДЬМИ РІЗНОГО

ТИПУ, ЯКІ МАЮТЬ ЖИТИ І

ПРАЦЮВАТИ ОДИН З ОДНИМ,

ОТРИМУЮЧИ ЦИМ ВЕЛИЧЕЗНИЙ

ДОСВІД ВЗАЄМОДІЇ»

imageimageІГРОВА ШКОЛА КАРОЛІНИ ПРАТТ ТА ЇЇ РОЗУМІННЯ

image
ПРИРОДИ ТА СПЕЦИФІКИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ НЕ МОГЛИ ЗАЛИШИТИСЯ НЕПОМІЧЕНИМИ

ТА ПРИВЕРНУЛИ УВАГУ ЕВЕЛІН ДЬЮЇ

У СВОЇЙ РОБОТІ АВТОРИ,

imageНАГОЛОШУЮЧИ НА НЕОРДИНАРНОМУ ПІДХОДІ МІС ПРАТТ ДО ВТІЛЕННЯ

imageІДЕЙ ПРОГРЕСИВНОГО ОСВІТИ, ДАЛИ ВИСОКУ ОЦІНКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ

ДІЯЛЬНОСТІ ЕКСПЕРИМЕНТАТОРА ТА ПРИСВЯТИЛИ КІЛЬКА СТОРІНОК

imageОПИСУ МАЛЕНЬКОЇ ШКОЛИ, ДЕ ДІТИ ВЧАТЬСЯ ЖИТИ У ВИГЛЯДІ ГРИ.

ПЕРЕВАГИ

ГРА ЗАЛУЧАЄ ДО АКТИВНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

КОЖНОГО УЧНЯ ОКРЕМО І ВСІХ РАЗОМ, ТИМ САМИМ, Є ЕФЕКТИВНИМ ЗАСОБОМ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ;

НАВЧАННЯ У ГРІ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ВЛАСНОЇ

ДІЯЛЬНОСТІ УЧНЯ, ЩО Є ОСОБЛИВИМ ВИДОМ ПРАКТИКИ, В

imageimageПРОЦЕСІ ЯКОГО ЗАСВОЮЄТЬСЯ ДО 90% ІНФОРМАЦІЇ;  ГРА – ВІЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЩО ДАЄ МОЖЛИВІСТЬ ВИБОРУ, САМОВИРАЖЕННЯ, САМОРОЗВИТКУ ДЛЯ ЇЇ УЧАСНИКІВ; ГРА МАЄ ПЕВНИЙ РЕЗУЛЬТАТ І СТИМУЛЮЄ УЧНЯ ДО ДОСЯГНЕННЯ

МЕТИ(ПЕРЕМОГИ) Й УСВІДОМЛЕННЯ ШЛЯХУ ДОСЯГНЕННЯ

МЕТИ; 

image У ГРІ КОМАНДИ АБО ОКРЕМІ УЧНІ СПОЧАТКУ РІВНІ(НЕМАЄ

ПОГАНИХ І ГАРНИХ УЧНІВ, А ТІЛЬКИ ГРАВЦІ); image РЕЗУЛЬТАТ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД САМОГО ГРАВЦЯ, РІВНЯ ЙОГО

ПІДГОТОВЛЕНОСТІ, ЗДІБНОСТЕЙ, ВИТРИМКИ, УМІНЬ І ХАРАКТЕРУ; 

image ЗАДОВОЛЕННЯ, ОТРИМАНЕ ВІД ГРИ, СТВОРЮЄ КОМФОРТНИЙ

СТАН НА УРОКАХ І ПІДСИЛЮЄ БАЖАННЯ ВИВЧАТИ ПРЕДМЕТ.

imageimageimageimageimage
image

image

МЕТОЮ СТВОРЕНОЇ  ІГРОВОЇ ШКОЛИ БУЛО ДОСЛІДЖЕННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ЗАСТОСУВАННЯ ГРИ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЯК ЗАСОБУ ЗАДОВОЛЕННЯ ПОТРЕБ РОЗВИТКУ ДИТИНИ, СТИМУЛЮВАННЯ ЇЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ОРІЄНТАЦІЇ НА ЖИТТЯ І ВЧИНКИ, ЯКІ ВІДПОВІДАЮТЬ ВІДПОВІДНИМ ПРАВИЛАМ

image

imageimageОТОЧУЮЧОГО СВІТУ.

image

imageДЯКУЄМО

imageЗА УВАГУ!

pdf
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
17 березня 2023
Переглядів
163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку