Форми здобуття освіти(інституційна)

Про матеріал
Основними формами здобуття освіти є: інституційна (очна (денна, вечірня), заочна, дистанційна, мережева); індивідуальна (екстернатна, сімейна (домашня), педагогічний патронаж, на робочому місці (на виробництві); дуальна.
Перегляд файлу

image

imageКожен має право на якісну та доступну освіту. Право на освіту включає право здобувати освіту впродовж усього життя,

право на доступність освіти право на безоплатну освіту у випадках і порядку, визначених Конституцією та законами України.

image 

Право особи на освіту може реалізовуватися шляхом її здобуття на різних рівнях освіти, у різних формах і різних

imageвидів, у тому числі шляхом здобуття дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти та освіти дорослих.

imageФорми здобуття освіти організовуються відповідно до таких нормативноправових актів:

Закон України

«Про загальну

image
Основними формами здобуття вищої освіти є

image
image

Очна (денна, вечірня) форма здобуття освіти – це спосіб організації навчання здобувачів

освіти, що передбачає їх безпосередню участь в освітньому процесі.

image

image

image

Заочна форма здобуття освіти – це спосіб організації навчання здобувачів освіти

image

шляхом поєднання очної форми освіти під

imageчас короткочасних сесій і самостійного оволодіння освітньою програмою у проміжку між ними.

Перевагами заочного навчання є:

 

економія часу та зручний індивідуальний графік вивчення матеріалів.

imageimageimage
Заочне навчання має на увазі самостійне засвоєння майже 70-80% теорії, передбаченої програмою. Це зручно, адже навчатися можна будь-коли в будь-якому місці – хоч пізно ввечері вдома, хоч по дорозі на роботу, хоч у подорожі за кордоном;

отримання того ж обсягу знань, що й за очного навчання. Насправді те,

що студенти заочки знають менше і їх освіта “якась не така” – це міф.

Хто хоче здобути знання, їх обов’язково отримає, а кому обрана спеціальність не до душі і диплом потрібен “заради галочки”, то й очна

форма не допоможе;

imageimageДистанційне навчання — сукупність інформаційних технологій та методик

imageimageimage
imageвикладання, які передбачають здобуття освіти без фізичної присутності здобувачів у навчальному закладі.

Дистанційна освіта має як багато переваг, так і багато недоліків:


imageimage
-дозволяє більш зручне використання інтерактивних технологій, -вирішує питання фактору відстані та транспорту, -виключає фактори затримки у переміщені до навчальних занять, -дозволяє більш легко залучати у навчальний процес фізично віддалених експертів, -фахівців або замін викладачів, дозволяє краще використовувати принцип наочності.

-          

image

потреба у надійному технічному оснащенні,

-           переформатування окремих підходів та тем,

-покращення методичного забезпечення,

-перенавчанні викладацького складу та оволодіння новими знаннями та навичками

-педагогічної майстерності які будуть працювати у дистанційному режимі за умов недостатньої чи відсутньої візуальної, емоційної та психологічної комунікації із учасниками навчального процесу.


image

-           гнучкість;

            більший вибір засобів діагностики;

            інтерактивність;

            imageimage
навчання в командах (змішане навчання – цекомандний вид діяльності, котрий робить процес навчання соціальним і прозорим);

            виконання частини роботи у звичних комфортнихумовах;

            imageекономічність за рахунок скорочення кількостіпоїздок;

            урахування індивідуальних характеристик студентівв організації взаємодії з викладачем

Отже, форма навчання — це зовнішня сторона організації навчального процесу, що відображає спосіб організації

imageimage
діяльності учнів та вчителів , який здійснюється в певному порядку і режимі, та залежить від кількості учнів,

характеру взаємодії суб’єктів навчального процесу, рівня самостійності, специфіки педагогічної діяльності.

image

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Смоколіна Лариса Станіславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
17 березня 2023
Переглядів
2424
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку