Досвід і наукові дослідження свідчать,навчальний процес на уроках фізичної культури пов'язаний з підвищенням фізичного і нервово-емоційного напруження та постійною мобілізацією психічних функцій( сприйняття,увага,пам'ять).ДоведеноЮщо управління увагою єоднією з важливих умов підвищення ефективності навчання.( Л.С Виготський, П.Я Гальперін , С.С Левітіна, К.К Платонов)
Ігрові завдання для активізації уваги й підвищення емоційного підьому.
Команда виконується,якщо перед нею буде слово «Клас» 5-7 команд і підводяться підсумки.
Команди подаються в різному порядку.
Вправа виконується учнями тільки та,яку показує викладач,команда може бути інша.Наприклад , « Руки -до гори!» а, викладач показує «Руки-вниз!»
Викладачем подається команда «біг у колоні по одному», а за сигналом ,змінюється напрямок на протилежний.
Викладач викликає двох учнів .Викликані учні приймають вихідні положення,але не одинакові. Наприклад: один-широка стійка ніг,права рука нагору,ліва вперед.Інший – стійка на правій нозі,ліва рука на тулуб,права рука нагору. Клас дивиться й запам'ятовує положення учнів,а потім повертається кругом. Викладач вносить деякі зміни в положення викликаних учнів. По команді викладача ,клас знову повертається кругом та відгадує що змінилось.
Завдання проводиться 3-4 рази.
Дані психолого-педагогічної літератури і моїх спостережень також доводять,що застосування прийомів мобілізації уваги на протязі уроку підвищують зосередженість учнів і активізують іх пізнавальну діяльність в навчанні фізичними вправами.