Ігровий марафон з учнями 5 класу
Розробка практичного психолога Полянської гімназії
Харечко О.В.
«Станція – 5 клас»
Мета: вчити дітей глибше розуміти себе і інших, пробуджувати бажання бути добросердечним, формувати людину, здатну виховати і розвивати саму себе, формувати поняття «самовиховання»
Завдання 1
Мультфільм
Питання: Про яку погану людську якість розповідається у історії?
https://www.youtube.com/watch?v=7PC4Om97pJU&ab_channel=ClaraStudio.tv
2- конкурс «Довести або спростувати»
Завдання 2
Як не втратити гідність.
3 –конкурс «Калейдоскоп»
Учасники відповідають по черзі на питання. Якщо відповіді нема, право відповіді переходить до іншого учня
1. Заяча душа – боягуз
2.Як кіт наплакав – мало
3.Тримати язик за зубами – мовчати
4.Хоч греблю гати – багато
5.Як сніг на голову – несподівано
6.Зарубати на носі – запам’ятати
Завдання 3
«Географічне лото»
1.Яке небесне тіло можна вважати «великим космічним кораблем» з багатьма пасажирами, але без двигуна ? (Землю)
2.Яка Земля ніколи «не старіє»? (Нова Земля)
3.Чому нашу планету вважають унікальною з-поміж інших космічних тіл? (Тому що є живі організми)
4.Завдяки чому Земля утримується на своїй орбіті? (Сила всесвітнього тяжіння)
5.Що називають «п’ятим океаном» планети Земля? (атмосферу)
6.Що називають легенями планети? (ліси)
7.Назвіть «кольорові» моря. (Біле, Жовте, Чорне, Червоне)
8.Яку тварину називають «кораблем пустелі»? (верблюда)
9.Дитинча якої тварини найважче і найдовше? (у дитинчати кита)
10.Як називається тварина, спроможна робити найдовші стрибки? (кенгуру)
Завдання 4 «Що для мене гідність і честь»
Ось приклади відповідей учнів
Завдання 5 «Ми проти насилля»
Завдання 6 «Що для нас добро»
На закінчення нашого марафону учні презентували свої невеликі вироби з пластиліну
Слово вчителя: Не забуваймо, діти, про головне - треба вам вирости чесними і гідними людьми. Дякую за увагу.