У проекті "Чарівник і дракон" гра, в якій дракон літає по ігровому полю, а чарівник намагається в нього влучити блискавкою, що вилітає з його чарівної палички.
Ігровий проект “Чарівник і дракон”
Додайте до проекту 3 спрайти: чарівника, дракона та блискавку
Для обертання дракона використайте кнопку Flip horizontal або Право-ліво
Для обертання блискавки: виділіть її (наприклад клавішами Ctrl+A) і скористайтесь стрілкою повороту
Програмуємо дракона: вимикаємо його обертання, і нехай він постійно рухається вгору-вниз
Програмуємо чарівника: блокуємо обертання, і забезпечуємо рух за стрілками вгору та вниз
Програмуємо блискавку. На початку гри її треба сховати. Після натиснення клавіші пробіл, її потрібно перемістити в те місце, де перебуває чарівник, показати і забезпечити рух в напрямку до дракона
Додаємо команди для дракона: якщо він торкнеться блискавки, то гру завершено