Ігровий проект
„Мужність та краса ”
Назва конкурсу |
Кількість балів |
|||
Дівчата |
Хлопці |
|||
1 |
Зроби правильний вибір Завдання 1
|
|
|
|
Завдання 2
|
|
|
||
Завдання 3 |
|
|
||
2 |
Вірю – не вірю |
|
|
|
3 |
Вгадай пісню |
|
|
|
4 |
Обмін ролями |
|
|
|
5 |
Хто це? |
|
|
|
6 |
Що є Що? |
|
|
|
7 |
Зірки в ряд |
|
|
|
8 |
Хто я? |
|
|
|
9 |
Фінал |
|
|
|
Разом: |
|
|
||
Хмельницька середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 14
Ігровий проект
«Мужність та краса»
Для учнів 7-их класів
Розробили учителі
Хмельницької середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 14
методичного об’єднання учителів математики, інформатики, технології:
Полюк Л. В, Савчук Л.Є, Гусак Г.В, Пасека В.М, Гетьман П.К
м. Хмельницький
2021.
ІГРОВИЙ ПРОЕКТ «Мужність та краса"
Мета: формувати ключові компетентності.
Спілкування державною мовою: грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень; поповнювати свій словниковий запас ділитися власними ідеями, думками, коментувати та оцінювати власну діяльність і діяльність інших;
Математична компетентність: усвідомлення значення математики для повноцінного життя в сучасному суспільстві, розвитку технологічного, економічного потенціалу держави, успішного вивчення інших дисциплін; застосовувати математичні (числові та геометричні) методи для виконання технологічних завдань у різних сферах діяльності, розуміти, використовувати і будувати прості математичні моделі для вирішення технологічних проблем.
Інформаційно-цифрова компетентність:діяти за алгоритмом та складати алгоритми; усвідомлення важливості ІКТ для ефективного розв’язування задач.
Ініціативність і підприємливість:генерувати нові ідеї, вирішувати життєві проблеми, аналізувати, прогнозувати, ухвалювати оптимальні рішення.
Уміння вчитися впродовж життя:допитливість, прагнення пізнавати нове, експериментувати, відвага і терплячість.
Соціальна та громадянська компетентності:висловлювати власну думку, слухати і чути інших, оцінювати аргументи; працювати самостійно та в команді з іншими на результат, досягати компромісу.
Обладнання: картки для конкурсів, матеріали та інструменти для практичного туру, вислови видатних людей, проектор, мультимедійна презентація.
Хід заходу
І . ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.
Вчитель. Сьогодні ми зібралися для того, щоб продемонструвати свої знання, уміння, навички з технологій, математики, інформатики, оцінити їх, побачити успіхи. Праця — це безперервний процес, джерело нашого добробуту, життя, гарного настрою, доброї слави між людьми. Запрошуємо Вас на шоу «Мужність та краса»: хто розумніший, хто моторніший, хто кмітливіший, а хто просто хитрішій – хлопці чи дівчата?
Шановні учасники, хочу побажати вам бути дружніми, уважними, активними. Тож, команди, чи готові ви до змагань?...
ІІ. КОНКУРСНА ЧАСТИНА.
Вчитель.На шляху до перемоги у кожної команди є 8 раундів та фінальне завдання. Кожне завдання оцінюється балами: у якої команди більше, та і переможе.
РАУНД 1 «ЗРОБИ ПРАВИЛЬНИЙ ВИБІР!»
Правила конкурсу:На екрані з’являться два фото, одне з них є правильною відповіддю. Вам необхідно вибрати той варіант, який вам здається правильним . Кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом.
Завдання 1. «Цікаве креслення»
Гарному оформленню креслення сприяє знання свого інструменту, пристосувань та креслярського шрифта.
А) Знайдіть зображення олівця правильно підготовленого до роботи.- перший.
Б) Як користуватися циркулем? Виберіть малюнок - перший малюнок.
Завдання 2.«Оптичні іллюзії»
Порівняй величини геометричних фігур
А) Порівняйте довжини відрізків
Для порівняння ми використовуємо більше, менше, дорівнює(рівні)
Б) Порівняйте величини помаранчевих кругів круги(рівні)
В) Скільки кубів на малюнку?
Правильними відповідями можуть бути 6, 7 і 10. Все залежить від ракурсу, в якому напрямку ви дивитеся.
Завдання 3. Знайдіть на кожному рисунку четвертий зайвий предмет
Відповідь:
РАУНД 2 «ВІРЮ - НЕ ВІРЮ»
Ведуча: Наступний конкурс «Вірю - не вірю». Кожній команді по черзі ми читатимемо твердження, а члени команди повинні вирішити - правдиве воно чи ні. Команда, яка дасть більше правильних відповідей і переможе в цьому конкурсі.Кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом.
Запитання для хлопців
Ведучий. А зараз відповідають дівчата.
Запитання для команди дівчат
Ведуча: Надаємо слово нашому журі. Хто переміг?
РАУНД 3 «ВГАДАЙ ПІСНЮ»
Правила гри: Зараз вам буде потрібно вгадати пісню. Один учасник команди виходить, отримує навушники й прослуховує пісню, за допомогою жестів та міміки показує назву пісні. Не можна говорити, необхідно тільки жестами показувати назву пісні або слова, які є у цій пісні, щоб ваша команда могла визначити її. Кожна правильна відповідь оцінюється 4 балами.
Хлопці – «Розпрягайте хлопці коней»
Дівчата – «Несе Галя воду»
РАУНД 4 «ОБМІН РОЛЯМИ»
Ведучий: А у нас наступний конкурс. «Обмін ролями»
Правила конкурсу:Хлопці – кожному хлопцю потрібно зліпити вареник.(один гарний вареник – 1 бал)
Дівчата – кожній дівчині забити по цвяху, щоб не зігнувся. ( 1 цвях – 1 бал)
РАУНД 5 «ХТО ЦЕ?»
Вчитель. Зараз кожна команда отримає аркуші з малюнками жіночих та чоловічих персонажів, які завдяки своїй наполегливій праці стали відомими та досягли значних результатів на життєвому шляху. Ваше завдання: за 1 хвилину дівчатам - попідписувати імена чоловічих героїв, а хлопцям - жіночих. По команді починаємо змагання. Кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом.
Хлопчикам:
Леся Українка (поетеса),
Ольга Фреймут (телеведуча),
Маша,
фіксік Сімка,
Попелюшка,
Софія Ковалевська
Леся Нікітюк
Дівчаткам:
Тарас Шевченко (поет, …),
Андрій Кузьменко (співак),
Андре Тан (модельєр),
Котигорошко,
Біл Гейтс
Стів Джобс
Піфагор
РАУНД 6 «ЩО Є ЩО?»
Переходимо на наступного раунду. А зараз учасники покажуть свої знання в «жіночій» та «чоловічій» сфері. Команди отримують завдання. За 90 секунд вони повинні визначити, що означає та чи інша процедура, встановити відповідність між малюнком і його назвою, а також поставити у відповідність одиницям вимірювання довжини їх величини. Кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом.
Хлопці:
Манікюр Косметичний обробіток нігтів і пальців на руках.
Педикюр Спеціальний догляд за пальцями ніг
Макіяж Моделювання, підправлення форми і кольору обличчя.
Мелірування Знебарвлення окремих пасом волосся
1 верста 1,067 км
Дюйм 2,54 см
1 аршин 71,12 см
1 ярд 91,44 см
Звукова плата
Відеоплата
Оперативна память
Процесор
Ну, а тепер завдання дівчатам,встановити відповідність
Дівчата:
Редагування – внесення змін у вміст тексту
Форматування – внесення змін у зовнішній вигляд тексту.
Макетування –підготовка документа до друку.
Друкування – виведення тексту на папір
Дюйм 2,54 см
1 ярд 91,44 см
1 лікоть 44,83 см
1 миля 1,745 км
Саморіз
Болт
Цвях
Гвинт
РАУНД 7 «ЗІРКИ В РЯД»
Ведучий. Зараз ми переходимо до конкурсу «Зірки в ряд». Вам потрібно правильно вишикувати міри в зростаючій послідовності(3 послідовності). На першому місці – те, яке найменше, далі більше і ще більше. Кожна правильна відповідь оцінюється по 4 бали.
Біт, байт, кілобайт, мегабайт, гігабайт, терабайт, петабайт
Секунда , хвилина, година, доба, місяць, рік, століття
Міліметр, сантиметр, дециметр, метр, кілометр, верста, миля
РАУНД 8 «ХТО Я?»
Ведучий. Зараз ми переходимо до конкурсу «Хто я?».
Головна задача вгадати, що це за об’єкт. Учасник буде ставити запитання, на які можна відповідати тільки «так» або «ні».Дорогі учасники, ваша поведінка має бути виваженою, не підказувати. На те, щоб визначити «хто я», вам дається 2 хв.
Правильна відповідь оцінюється 4 балами.
ФІНАЛ
Вчитель. Ми переходимо фінального конкурсу, де команда показує свій інтелект. Ми будемо ставити запитання і за 60 с команда має дати якомога більше правильних відповідей. Зараз ви продемонструєте як ваші знання допоможуть вам у змаганні. Кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом. Отже,ваша хвилина пішла.
Хлопці
Дівчата
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.
Прийшов час підвести підсумок гри: скільки балів заробила кожна з команд: …. Отже, перемогла команда …
Але я хочу сказати, що сьогодні перемогла наука. Ми побачили, що знання нам потрібні завжди і всюди – чи то ми хлопці, чи дівчата. Знання потрібні кожній людині, незважаючи на її стать, адже гендерна рівність – запорука розвинутого суспільства.
Видатний український філософ Г.Сковорода зробив свого часу висновок: «Наступний, весело освітлений день – плід вчорашнього,так само як добра старість – нагорода гарної юності».
Людина приходить у світ для того, щоб постійно вдосконалювати, насамперед – себе, свій духовний світ, свої знання, уміння, навички, здібності. Саме тому протягом, майже, всього життя людина наполегливо навчається.
Вчитель.Бажаю всім досягнути найвищих результатів у навчанні!
ДОДАТКИ
РАУНД 4 «ХТО ЦЕ?»
РАУНД 4 «ХТО ЦЕ?»
РАУНД 6 «ЩО Є ЩО?»
Манікюр
Педикюр
Макіяж
Мелірування
Знебарвлення окремих пасом волосся
Косметичний обробіток нігтів і пальців на руках.
Моделювання, підправлення форми і кольору обличчя.
Спеціальний догляд за пальцями ніг
1 верста
Дюйм
1 аршин
1 ярд
2,54 см 71,12 см 1,067 км 91,44 см
Звукова плата
Відеоплата
Оперативна пам’ять
Процесор
РАУНД 6 «ЩО Є ЩО?»
Редагування –
Форматування –
Макетування –
Друкування –
виведення тексту на папір
підготовка документа до друку
внесення змін у зовнішній вигляд тексту
внесення змін у текст
1 дюйм
1 ярд
1 лікоть
1 миля
2,54 см 1,745 км 91,44 см 44,83 см
Саморіз
Болт
Цвях
Гвинт
Вірю
Не вірю
Розпрягайте, хлопці, коней
Розпрягайте, хлопці, коні
Та лягайте спочивать,
А я піду в сад зелений,
В сад криниченьку копать.
Копав, копав криниченьку
У вишневому саду...
Чи не вийде дівчинонька
Рано-вранці по воду?
Вийшла, вийшла дівчинонька
В сад вишневий воду брать,
А за нею козаченько
Веде коня напувать.
Просив, просив відеречка,
Вона йому не дала,
Дарив, дарив з руки перстень,*
Вона його не взяла.
"Знаю, знаю, дівчинонько,
Чим я тебе розгнівив:
Що я вчора ізвечора
Із другою говорив.
Вона ростом невеличка,
Ще й літами молода,
Руса коса до пояса,
В косі стрічка голуба".
Несе Галя воду
Несе Галя воду, коромисло гнеться.
За нею Іванко, як барвінок в'ється.
За нею Іванко, як барвінок в'ється.
Галю, ж, моя, Галю, дай води напиться.
Ти ж така хороша, дай хоч подивиться.
Ти ж така хороша, дай хоч подивиться.
Вода у ставочку, піди, та й напийся.
Я ж буду в садочку, прийди подивися.
Я ж буду в садочку, прийди подивися.
Прийшов у садочок, зозуля кувала.
А ти ж мене, Галю, та й не шанувала.
А ти ж мене, Галю, та й не шанувала.
Стелися, барвінку, буду поливати.
Вернися, Іванку, буду шанувати.
Вернися, Іванку, буду шанувати.
Скільки не стелився, ти не поливала.
Скільки не вертався, ти не шанувала.
Скільки не вертався, ти не шанувала.
Скільки не вертався, ти не шанувала.
Скільки не вертався, ти не шанувала.
РАУНД 1 «ЗРОБИ ПРАВЛЬНИЙ ВИБІР!»
Завдання 3. Знайди зайве
РАУНД 7 «ЗІРКИ В РЯД»
байт петабайт мегабайт кілобайт терабайт гігабайт біт
місяць година століття хвилина доба секунда рік
кілометр сантиметр миля дециметр верста міліметр метр РАУНД 7 «ЗІРКИ В РЯД»
байт петабайт мегабайт кілобайт терабайт гігабайт біт
місяць година століття хвилина доба секунда рік
кілометр сантиметр миля дециметр верста міліметр метр