Тематично-календарне планування до діючої програми факультативного курсу з математики для 7 класу Бевз В. Г, Бурда М. І., Прокопенко Н. С. «За лаштунками шкільної математики».

Про матеріал

Даний матеріал містить тематично-календарне планування до діючої програми факультативного курсу з математики для 7 класу Бевз В. Г, Бурда М. І., Прокопенко Н. С. «За лаштунками шкільної математики». Планування призначене для використання вчителями при проведенні факультативних занять в 7 класі.

Перегляд файлу

Даний матеріал містить тематично-календарне планування до діючої програми факультативного курсу з математики для 7 класу Бевз В. Г, Бурда М. І., Прокопенко Н. С. «За лаштунками шкільної математики».

Планування призначене для використання вчителями при проведенні факультативних занять в 7 класі.

 

Факультативні заняття є однією з форм роботи з математики. Заняття на факультативі доповнюють роботу на уроках і дають можливість задовольнити інтереси та запити учнів, які виходять за межі навчальної програми. На факультативних заняттях можна готувати учнів до участі в математичних олімпіадах, виявити найобдарованіших юнаків і дівчат. Робота факультативів будується на основі знань, що їх набувають учні в процесі вивчення математики. Завдання факультативу - розширити і поглибити  набуті учнями знання, навчити їх працювати над математичними проблемами, читати математичну літературу, сприяти підвищенню математичної культури, розширенню математичного кругозору і подальшому посиленню інтересу до математики.

Метаю факультативного курсу є:

  • формувати вміння оперувати основними знаннями з математики;
  • формувати гнучкість мислення, спостережливість, уміння робити висновки, порівнювати, узагальнювати;
  • озброювати учнів раціональними методологічними підходами до пізнавальної та практичної діяльності, виховувати старанність та наполегливість.


Календарне планування

 

 

№ з/п

К-сть годин

Зміст навчального матеріалу

Дата проведення

Примітки

Тема 1. Подільність і прості числа (12 год.)

1-2

2

Подільність чисел. Властивості й ознаки подільності чисел

 

 

3-4

2

Найбільший спільний дільник двох чисел. Алгоритм Евкліда

 

 

5-6

2

Прості числа. Нескінченність множини простих чисел

 

 

7-8

2

Конгруенції та їх властивості. Класи чисел та мала теорема Ферма

 

 

9-10

2

Найпростіші Діофантові рівняння

 

 

11-12

2

Розв’язування олімпіадних задач

 

 

Тема 2. Цілі вирази та їх перетворення (12 год.)

13-14

2

Цілі вирази, їх види. Многочлени, ділення многочленів

 

 

15-16

2

Знаходження раціональних коренів многочлена. Схема Горнера

 

 

17-18

2

Розкладання многочленів на множники. Розв’язування рівнянь методом розкладання многочленів на множники

 

 

19-20

2

Виділення квадрата двочлена. Знаходження найбільшого і найменшого значення виразу

 

 

21-22

2

Розв’язування задач на подільність

 

 

23-24

2

Розв’язування олімпіад них задач

 

 

Тема 3. Особливі точки та лінії в трикутнику.

Геометричні побудови (8 год.)

25

1

Точка перетину медіан трикутника (центр мас). Точка перетину висот трикутника (ортоцентр)

 

 

26

1

Точка перетину бісектрис трикутника. Центр кола, вписаного в трикутник. Центр зовні вписаного кола

 

 

27

1

Центр кола, описаного навколо трикутника.

 

 

28

1

Пряма Ейлера. Коло дев'яти точок

 

 

29

1

Побудова за допомогою циркуля та лінійки

 

 

30

1

Розв’язування задач на побудову методом геометричних місць

 

 

31

1

Класичні задачі, які не розв’язуються за допомогою циркуля та лінійки

 

 

32

1

Розв'язування олімпіадних задач

 

 

Тема 4. Математична мозаїка

33

1

Листок Мебіуса.

 

 

34

1

Круги Ейлера.

 

 

35

1

Математичні софізми.

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Zh Roman
    Дякую. Дуже доречно і грамотно зроблено.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 7 клас, Планування
Додано
26 липня 2018
Переглядів
4961
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку