Дана розробка містить завдання для усного рахунку для 6 класу та алгебри для 7 класу. Повторення можна проводити під час уроків або для підготовки учнів до ДПА та ЗНО. Можна давати завдання у вигляді гри "Морський бій" за темами, або по різних темах. Роздрукувати на кожну парту. Учні також самі можуть задавати завдання в парах.
|
Я |
В |
С |
Е |
З |
М |
О |
Ж |
У |
1 |
-12 + 8 |
Розкрий дужки
- 4( - 7с + 5р )
|
Поділи число 24 у відношенні 2: 6 |
- 34 - 21 |
Знайти НСК( 6;15) |
3,56 ∙ 10 |
Розкрий дужки
- 6( 9х -3у -4) |
11 - 56 |
∙ |
2 |
Спрости
- 8с + 3с - 6с |
Скороти дріб
|
-20 -7 + 13 |
Розкрий дужки
-6( 3х – 7) |
26 - 54 |
Виділи цілу частину
|
- 46 + 32 |
Знайди значення виразу 5х – 8, якщо х = - 2 |
Скороти дріб
|
3 |
Переведи в неправильний дріб 4 |
Порівняй
-24 і -16 |
- 29 - 41 |
- 6 |
0,8 ∙ 0,4 |
-7 ∙ 6 |
0,6 ∙ (- 7) |
32: (- 8) |
-22 + 45 |
4 |
Спрости -2∙ (-8р) ∙(-3с) |
Рівняння 6х – 4х -8х = 42 |
-16 - 24 |
Скороти дріб
|
- 3 + 21 |
|
Спрости 3с + 6р -7с-2р |
Спрости 4m ∙(-5n) |
Рівняння = 25 |
5 |
-1,4 ∙ ( - 0,2) |
9 - 35 |
- |
Знайти НСД( 40; 16) |
- 4∙ (- 7) |
- 18 +6 |
Скороти дріб
|
77 - 95 |
- 0,6 ∙ (-2) |
6 |
Рівняння
= - 14 |
-15 + 8 – 30 +7 |
12 ∙ ( - 3) |
Порівняй
і |
Спрости -6а ∙4 ∙2с |
19 - 40 |
Рівняння = 6
|
Переведи в неправильний дріб 6
|
-15у + 7у |
7 |
Знайти НСД( 18;32)
|
Спрости 5х + 7х - х |
Розкрий дужки 6( -3х + 4у) |
-22 - 32 |
Знайди відношення 48 до 6 |
32: (- 4 ) |
- 9 ∙ 4 |
- 16 + 43 |
- 12 |
8 |
-45 -18 |
Виділи цілу частину
|
- 16 - 32 |
-18 +5 |
Рівняння 2х- 6х = -8 |
-1,6∙ 3 |
-34 + 57 |
Рівняння
2х + 14 = - 20 |
Знайти НСК( 12;20) |
Усні вправи за 6 клас
Усні вправи за 7 клас
|
Я |
В |
С |
Е |
З |
М |
О |
Ж |
У |
1 |
Спрости
|
Розкрий дужки
|
Розклади на множники 9 - 4 |
Спрости 5∙ 7 |
Знайти : |
Спрости
|
Розкрий дужки (х-7)(х+7) |
Спрости
|
Розклади на множники 9+ 30ху+25 |
2 |
Піднеси до степеня
|
Чи є пара(6;5)розв’язком системи
|
Спрости
|
Розкрий дужки
-2( 4-4ху) |
Допустимі значення х
|
Рівняння
-2х =0 |
Спрости
-3+7-9+6
|
Знайди значення виразу 5 – 8, якщо х = - 2 |
Подай вираз 49 у вигляді квадрата |
3 |
Розклади на множники 6у + 4 |
Спрости -2 |
Рівняння -9х + 5 = 15- 7х
|
Вирази у 2у +4х = 8 |
Рівняння - 81 =0
|
Знайди
|
Розклади на множники - 8
|
Рівняння 0х = 7
|
Розкрий дужки
|
4 |
Спрости -2∙ (-8р) ∙(-3у) |
Рівняння 6х – 4 = 8х - 42 |
Знайти : |
Знайди
|
Розкрий дужки (6у-5х)(6у + 5х)
|
Знайти
|
Спрости 3с + 6 -7с-2 |
Спрости 4m ∙(-5n) |
Рівняння = 8 |
5 |
Розклади на множники - 49
|
Допустимі значення х - зх +8 |
- |
Знайти НСД( 40; 16) |
Рівняння
|
Знайди
|
Розклади на множники 3 -6+12х |
Знайти точку перетину графіка функції з віссю х у = 6х +12 |
Розкрий дужки
-6(4 - 5ху) |
6 |
Знайти точку перетину графіка функції з віссю у у = - 4х -8 |
Чи належить точка (- 8 ;- 43) графіку функції у = 6х – 5 |
Знайди значення виразу , якщо х=6 |
Розкрий дужки
|
Спрости -6а |
Вирази х 2у - х =8 |
Рівняння = 6
|
Розклади на множники – |
Знайти значення функції у = -6х+4, якщо аргумент = 2 |
7 |
Розклади на множники 4 |
Спрости
|
Розкрий дужки (х+ 6)(х – 8) |
Розклади на множники - 9
|
Подай число 81у вигляді степеня
|
Рівняння 0х =0
|
Допустимі значення х
|
Розкрити дужки (х-3)(+3х +9) |
Розкрий дужки
(7у -5)(3 -2) |
8 |
Рівняння + 16 =0 |
Допустимі значення х
|
Рівняння
= - 14
|
Знайти точку,яка належить графіку у = 2х +3 |
Рівняння 2х = 6х - 8 |
Запиши степенем
|
Розклади на множники 9- 25
|
Рівняння 2х + 4 = 20+6х |
Спрости :
|