ІІ відкрита науково-практична онлайн-конференція «Освіта. Досвід. Інновації» Презентація на тему "Розвиток творчих здібностей молодших школярів з використанням інтерактивних
ІІ відкрита науково-практична онлайн-конференція «Освіта. Досвід. Інновації»
Презентація на тему "Розвиток творчих здібностей молодших школярів з використанням інтерактивних методів навчання та вихованя (початкова освіта) "
Розвиток творчих здібностей молодших школярів з використанням інтерактивних методів навчання та вихованя (початкова освіта) Відкрита науково-практична конференція«Освіта. Досвід. Інновації»Учитель початкових класів(1 категорія)Чернівецької ЗОШ I-III ступенів № 20 Ковальчук Оксана Василівна
Номер слайду 2
Життя доводить, що в складних умовах, які постійно змінюються, найкраще орієнтується, приймає рішення, працює людина інтелектуальна, творча, гнучка, креативна, здатна до генерування і використання нових ідей, задумів, підходів та рішень. Це людина, яка володіє певним переліком якостей, а саме: рішучістю, вмінням не зупинятися на досягнутому, сміливістю мислення. Актуальність проблеми: Час вимагає: Певної суми знань, умінь і навичок. Співпраця і спілкування з різними людьми. Розв’язання життєвих ситуацій. Вміння здобувати і використовувати знання
Номер слайду 3
Пошуки педагогічної істини. Кого вчити?Чому вчити?Моє кредо. Як вчити?Освіта – це те, що залишиться у людини після того, як вона забуде все те чому її учили
Номер слайду 4
Мотивація вибору проблемивимога сьогоднішнього дня оптимальний підхід до викладання заглиблення в психологію дитини проекція на майбутнє людина творча, освічена, вихована, щаслива, успішна, …
Номер слайду 5
Ставлю мету. Прищепити інтерес донавчання. Створити умови для навчання. Підтримувати і розвивати цей інтерес
Номер слайду 6
Інструмент реалізації мети – інтерактивне навчання. Вчитель. Учень. Рівноправність, партнерство, взаємодія
Номер слайду 7
активніінтерактивні бесіда; інтерв'ю; тестування; дискусія, диспут; моделювання та розв’язування ситуацій; творчі пізнавальні завдання; аналіз фактів сьогодення. Шляхи реалізації акваріум; карусель; ажурна пилка; мозковий штурм; робота в групах; мозаїка; мікрофон; незакінчені речення; математичний крос завдання з LEGO
Номер слайду 8
Ми всі – партнери !Робота в групах. Кожна думка важлива !Вислухав, висловився, вислухав !Обговорюємо сказане, а не людину !Вмій погодитись і не погодитись !Не бійся висловитись !
Номер слайду 9
Завдання у групах-це завжди міцні знання і успіх
Номер слайду 10
Застосовую види ігрової діяльностіВаліза казок. Вірю , не вірю. Віднови шпаргалку. Естафета. Дуель. Брейн-рингІгрова модель. Розвиває творчу уяву. Реалізує можливість вільно висловлювати власну думку. Формує навички співпраці
Номер слайду 11
Принцип творчої диференціаціїГуманітаріїМатематики. Складають казку чи вірш до теми Розв’язують цікаву задачу. Художники. Малюють малюнки
Номер слайду 12
Радість у навчанні- завтрашній успіх у житті
Номер слайду 13
Використання інформаційно - комунікаційних технологій – це не примха моди, а ефективний засіб навчання. Учитель повинен йти в ногу із сучасністю, пройматися й надихатися силами, що пробудилися в ній! (Дістервег)
Номер слайду 14
Вимоги сьогодення.
Номер слайду 15
Вмінням приймати спільні рішення, працювати в колективіЯк застосову-вати джерела інформації Набуті знання, сформовані навички. Обговорювати проблему, чітко висловлювати думку. ВолодієВмієЗнаєЗастосовує учень. Наслідки впровадження інноваційних технологій
Номер слайду 16
Висновок: Бали ставимо не тільки ми, але і нам. Від того, який бал ми з вами отримуємо , великою мірою залежить ставлення дитини до навчання. Тому кожний, справжній вчитель ,використовує весь можливий арсенал педагогіки, психології і дидактики, для самовдосконалення своєї особистості, і сприяє становленню нового покоління , здатного іти далі і бути кращим ніж ми.
Номер слайду 17
Вашуленко О. Читацька компетентність молодшого школяра:теоретичний аспект.—К.: Початкова школа.-2011.№5 . Грицюк О.І.Інтерактивні технології навчання молодших школярів.//Початкове навчання та виховання. Науково-методичний журнал.-2011.-№8. Методичні рекомендації щодо розвитку навички читання. – К.: Освіта. – 1993. Поспєлкіна І. Інтерактивні технології навчання.// Початкова освіта. Науково-методичний журнал. – 2006. – №6. Савченко О. Я. Дидактика початкової школи. – К.: Абрис. – 1997. Савченко О. Я. Сучасний урок у початкових класах. – К.: Магістр. – 1997. Сухарева Н. Застосування інтерактивних технологій на уроках читання.// Початкова освіта. – 2020. – №8. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ