Розвиток творчих здібностей молодших школярів з використанням інтерактивних методів навчання та вихованя (початкова освіта) Відкрита науково-практична конференція«Освіта. Досвід. Інновації»Учитель початкових класів(1 категорія)Чернівецької ЗОШ I-III ступенів № 20 Ковальчук Оксана Василівна
Життя доводить, що в складних умовах, які постійно змінюються, найкраще орієнтується, приймає рішення, працює людина інтелектуальна, творча, гнучка, креативна, здатна до генерування і використання нових ідей, задумів, підходів та рішень. Це людина, яка володіє певним переліком якостей, а саме: рішучістю, вмінням не зупинятися на досягнутому, сміливістю мислення. Актуальність проблеми: Час вимагає: Певної суми знань, умінь і навичок. Співпраця і спілкування з різними людьми. Розв’язання життєвих ситуацій. Вміння здобувати і використовувати знання
активніінтерактивні бесіда; інтерв'ю; тестування; дискусія, диспут; моделювання та розв’язування ситуацій; творчі пізнавальні завдання; аналіз фактів сьогодення. Шляхи реалізації акваріум; карусель; ажурна пилка; мозковий штурм; робота в групах; мозаїка; мікрофон; незакінчені речення; математичний крос завдання з LEGO
Висновок: Бали ставимо не тільки ми, але і нам. Від того, який бал ми з вами отримуємо , великою мірою залежить ставлення дитини до навчання. Тому кожний, справжній вчитель ,використовує весь можливий арсенал педагогіки, психології і дидактики, для самовдосконалення своєї особистості, і сприяє становленню нового покоління , здатного іти далі і бути кращим ніж ми.
Вашуленко О. Читацька компетентність молодшого школяра:теоретичний аспект.—К.: Початкова школа.-2011.№5 . Грицюк О.І.Інтерактивні технології навчання молодших школярів.//Початкове навчання та виховання. Науково-методичний журнал.-2011.-№8. Методичні рекомендації щодо розвитку навички читання. – К.: Освіта. – 1993. Поспєлкіна І. Інтерактивні технології навчання.// Початкова освіта. Науково-методичний журнал. – 2006. – №6. Савченко О. Я. Дидактика початкової школи. – К.: Абрис. – 1997. Савченко О. Я. Сучасний урок у початкових класах. – К.: Магістр. – 1997. Сухарева Н. Застосування інтерактивних технологій на уроках читання.// Початкова освіта. – 2020. – №8. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ