ІКТ навчання на уроках хімії

Про матеріал
При активному використанні ІКТ успішніше досягаються загальні цілі освіти, легше формуються компетенції в області комунікації: вміння збирати факти, їх зіставляти, організовувати, висловлювати свої думки на папері і усно, логічно міркувати, слухати і розуміти усну і письмову мову, відкривати щось нове, робити вибір і приймати рішення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вчителя хімії Морозової Надії Володимирівни “ІКТ навчання”

Номер слайду 2

Форми використання ІКТ Мультимедіа (проекти, презентації); * Педагогічні програмні засоби (електронні зошити підручники, віртуальні лабораторії); Окремі типи файлів (зображення, відео-, аудіо-, анімації); Інтернет ресурси (редактор формул, он-лайн тестування, пробне тестування ЗНО).

Номер слайду 3

Використання ПК Комп'ютер може використовуватися на всіх етапах: при підготовці уроку, Урок з використанням ІКТ - це УРОК дотримання основних дидактичних принципів: систематичності та послідовності, доступності, диференційованого підходу, науковості та ін. * в процесі навчання: при поясненні (введення) нового матеріалу, закріпленні, повторенні, контролі.

Номер слайду 4

Можливості ІКТ Творчий підхід дозволяє педагогу максимально ефективно використовувати у своїй роботі багатий інструментарій, що представляється сучасними комп'ютерними технологіями. Уроки з використанням ІКТ підвищують навчальну мотивацію, а, отже, і інтерес до предмету. При активному використанні ІКТ успішніше досягаються загальні цілі освіти, легше формуються компетенції в області комунікації: вміння збирати факти, їх зіставляти, організовувати, висловлювати свої думки на папері і усно, логічно міркувати, слухати і розуміти усну і письмову мову, відкривати щось нове, робити вибір і приймати рішення. *

Номер слайду 5

Переваги використання ІКТ Інтегрування звичайного уроку з комп'ютером дозволяє вчителю перекласти частину своєї роботи на ПК, роблячи при цьому процес навчання більш цікавим, різноманітним, інтенсивним; Допомагає вчителям краще оцінити здібності і знання дитини; Дозволяє вчителю за короткий час отримува-ти об'єктивну картину рівня засвоєння мате-ріалу * Індивідуалізація навчання; Інтенсифікація самостійної роботи учнів; Зростання обсягу виконаних на урок завдань; Розширення інформаційних потоків при використанні Internet; Підвищення мотивації та пізнавальної активності;

Номер слайду 6

Існуючі недоліки та проблеми застосування ІКТ Відсутність комп'ютера в домашньому користуванні; У вчителів недостатньо часу для підготовки до уроку, на якому використовуються комп'ютери; Недостатня комп'ютерна грамотність вчителя; Складно інтегрувати комп'ютер у поурочні структуру занять; Не вистачає комп'ютерного часу на всіх; У шкільному розкладі не передбачено час для використання Інтернету на уроках(у навчальних програмах); При недостатній мотивації до роботи учні часто відволікаються на ігри, музику; Існує ймовірність, що, захопившись застосуванням ІКТ на уроках, учитель перейде від розвивального навчання до наочно-ілюстративного методу. *

Номер слайду 7

Бути чи не бути? Легенда «Усе в твоїх руках» * Дякую за увагу!

ppt
Додано
30 липня 2018
Переглядів
1265
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку