Урок української мови у 6 класі
Учитель Ковальська Наталія Іванівна, спеціаліст першої категорії, старший учитель
Тема. Іменник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
Мета: повторити й поглибити знання шестикласників про іменник як частину мови, удосконалювати вміння розпізнавати іменники, визначати їх морфологічні ознаки, з’ясовувати синтаксичну роль; розвивати в учнів навички зв’язного мовлення, мислення, творчі здібності, стимулювати бажання досліджувати й аналізувати мовні явища; формувати духовно, емоційно, соціально й фізично повноцінного громадянина, що дотримується здорового способу життя, активно долучається до облаштування безпечного для життя й діяльності середовища.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: ресурси мережі інтернет, мультимедійне обладнання, роздатковий матеріал.
ПЕРЕБІГ УРОКУ
І. Організаційний момент
Добрий день, любі малята:
Гарні хлопці та дівчата.
Присядьте раз, присядьте два,
Щоб не боліла голова.
Ласкаво сонечку всміхніться,
Щоб буть здоровим, як годиться.
Налаштувались на урок,
Бо пролунав уже дзвінок.
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Оголошення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності
IV. Основний зміст уроку
Коли говорять про здоров’я, передусім мають на увазі правильне харчування. По-перше, це збалансоване співвідношення білків, жирів і вуглеводів, а по-друге, – дотримання загальної енергетичної цінності їжі, тобто споживаних калорій. Також потрібно щоденно пити достатньо рідини, особливо очищеної питної води, та уникати харчування всухом’ятку. (З мережі інтернет)
Особиста гігієна – це основа здорового способу життя, умова ефективної профілактики різних захворювань. Це зокрема, гігієна тіла, зубів і порожнини рота; розумової праці. Шкіра має потові та сальні залози, вона бере участь у теплообміні. Через шкіру виділяється 10-20 г поту на годину під час фізичної праці, при високій температурі – до 300-500 г. Шкіра бере участь у газообміні, утворює вітамін Д під дією сонячних променів. За допомогою шкіри організм виділяє оцтову кислоту, ацетон, органічні й неорганічні солі, ферменти. (З мережі інтернет)
Фізкультхвилинка
Дружно діти, підніміться,
Вгору пильно подивіться.
Руки в боки, спину рівно.
Поверніться тепер вліво.
Руки прямо, ноги прямо,
Поверніться тепер вправо.
Знову сонечку всміхніться,
І присісти не лініться.
Відпочили. Просто клас
Та робота чекає на нас.
V. Підсумок уроку. Оцінювання
Скористайтеся QR-кодом та виконайте завдання.
VІ. Домашнє завдання