Іменники жіночого роду в родовому від

Про матеріал
Іменники жіночого роду в родовому відмінку за підручником Пономарьова для учнів 4 класу.
Перегляд файлу

Конспект уроку української мови

Тема: Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини

Мета: узагальнити знання про іменники;  вчити правильно писати закінчення іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини; удосконалювати навички відмінювання іменників; розвивати критичне мислення, увагу, спостережливість, пам'ять, усне і писемне мовлення; удосконалювати навички письма; формувати компетентність спілкуватися рідною мовою, соціальну, громадянську компетентності; виховувати повагу до рідної мови,  до традицій своєї країни та країн-сусідів.

Обладнання:  мультимедійний комплект, роздатковий матеріал «Піраміда знань», картки для емоційного налаштування, світлини Італії.

Тип уроку: урок-мандрівка

 

Хід уроку

  1. Організація учнів
    1.           Вітання
    2.           Емоційне налаштування. Гра «Котикикритики»
  • Рада вас вітати на уроці української мови. Сьогодні ми продовжимо подорожувати країною з глибоким історичним минулим. Наші друзі Читалочка, Родзинка, Щебетунчик і Гаджик знову поринуть у традиції цієї країни. Пригадайте зараз  вони мандрують? (Італієює) У свою подорож наші друзі беруть улюблені настільні ігри, як «Котикикритики». Пропоную долучитися до гри і витягнувши картку «Гороскоп»  виконати завдання з неї, а саме написати ваші прогнози та налаштування на наш урок для себе. На виконання 1 хв. (Діти пишуть передбачення для себе)
  1. Актуалізація опорних знань.
    1.           «Піраміда знань»
  • В кожну подорож наші туристи беруть не тільки настільні ігри, але і словнички українською мовою, щоб навчити своїх нових друзів. Допоможіть Щебетунчику правильно утворити форми іменника в різних відмінках, записавши їх на сторонах піраміди. Попрацюйте зі своїм другом по парті.  (Діти отримують картки зі словами та піраміди, на яких повинні записати форми іменника в від поданих слів. На виконання 2 хв.
    1.           Перевірка д/з
  1. Формування нових знань, умінь і навичок
    1.           Повідомлення теми уроку.
  • Подорожуючи Італією друзі не зупиняються у навчанні і пропонують вам розгадати ребус, щоб дізнатися тему уроку.

(Запис числа та каліграфічної хвилинки, робота зі словниковим словом)

3.2.Вправа 1.  Завдання Learning

- Допоможи Родзинці правильно записати слова, подані в дужках. Для цього скористайся правилом. (читаємо правило)

- А тепер використаємо правило на практиці і з допомогою клавіатури Родзинки введемо правильний варіант слів.

3.3. Вправа 2.

 Діти переписують правильні речення, знаходять іменники у першому реченні. Час виконання 4 хв.

3.4. Вправа 3.

- Читалочка побувавши у друзів італійців дізналася цікавинки. Прочитаємо їх. (діти читають по частинах, правильно розкриваючи дужки)

Рухлива вправа.

3.4. Вправа 3. «Валіза Читалочки»

- Читалочка, як справжня дівчинка завжди бере багато речей із собою у подорож. Заглянемо їй у валізу. Тут підготувала для вас завдання. У кожного буде воно іменне.  На виконання 3 хв

3.5. Вправа 5.

- Наші туристи надсилають багато фото із подорожей. Я впевнена, що усі фото вам будуть знайомі. Об`єднаємося у групи, щоб обговорити і написати чим славиться Італія. (Учні створюють колаж з фото у групі і записують обговорення)

4. Узагальнення і систематизація знань.

4.1. Вправа 4.

- Друзі, а яка інформація з попереднього завдання вас зацікавила або здивувала найбільше? Чому?

Запишіть,будь ласка, вправа 4 і з абзацу опишіть свої міркування. (3–4 речення).

4.2. «Крісло автора»

Діти за бажанням зачитують свої тексти на кріслі автора.

5. Підсумок уроку.

5.1. Рефлексія «Загадкові листи»

5.1.1 Робота з лего (наш настрій)

5.2. Формувальне оцінювання «Індекс-карта»

Діти записують у картці:

- Як проявили ініціативу…

- Труднощі..

- Запитання вчителю…

Вчитель, опрацювавши картки,  пише коментар і повертає учням.

5.3. Домашнє завдання.

Пояснення домашнього завдання.

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Маруняк Лина
Додано
29 листопада 2022
Переглядів
459
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку