Конспект уроку української мови
Тема: Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини
Мета: узагальнити знання про іменники; вчити правильно писати закінчення іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини; удосконалювати навички відмінювання іменників; розвивати критичне мислення, увагу, спостережливість, пам'ять, усне і писемне мовлення; удосконалювати навички письма; формувати компетентність спілкуватися рідною мовою, соціальну, громадянську компетентності; виховувати повагу до рідної мови, до традицій своєї країни та країн-сусідів.
Обладнання: мультимедійний комплект, роздатковий матеріал «Піраміда знань», картки для емоційного налаштування, світлини Італії.
Тип уроку: урок-мандрівка
Хід уроку
(Запис числа та каліграфічної хвилинки, робота зі словниковим словом)
3.2.Вправа 1. Завдання Learning
- Допоможи Родзинці правильно записати слова, подані в дужках. Для цього скористайся правилом. (читаємо правило)
- А тепер використаємо правило на практиці і з допомогою клавіатури Родзинки введемо правильний варіант слів.
3.3. Вправа 2.
Діти переписують правильні речення, знаходять іменники у першому реченні. Час виконання 4 хв.
3.4. Вправа 3.
- Читалочка побувавши у друзів італійців дізналася цікавинки. Прочитаємо їх. (діти читають по частинах, правильно розкриваючи дужки)
Рухлива вправа.
3.4. Вправа 3. «Валіза Читалочки»
- Читалочка, як справжня дівчинка завжди бере багато речей із собою у подорож. Заглянемо їй у валізу. Тут підготувала для вас завдання. У кожного буде воно іменне. На виконання 3 хв
3.5. Вправа 5.
- Наші туристи надсилають багато фото із подорожей. Я впевнена, що усі фото вам будуть знайомі. Об`єднаємося у групи, щоб обговорити і написати чим славиться Італія. (Учні створюють колаж з фото у групі і записують обговорення)
4. Узагальнення і систематизація знань.
4.1. Вправа 4.
- Друзі, а яка інформація з попереднього завдання вас зацікавила або здивувала найбільше? Чому?
Запишіть,будь ласка, вправа 4 і з абзацу опишіть свої міркування. (3–4 речення).
4.2. «Крісло автора»
Діти за бажанням зачитують свої тексти на кріслі автора.
5. Підсумок уроку.
5.1. Рефлексія «Загадкові листи»
5.1.1 Робота з лего (наш настрій)
5.2. Формувальне оцінювання «Індекс-карта»
Діти записують у картці:
- Як проявили ініціативу…
- Труднощі..
- Запитання вчителю…
Вчитель, опрацювавши картки, пише коментар і повертає учням.
5.3. Домашнє завдання.
Пояснення домашнього завдання.