Методика P4C
Тема:ІМПУЛЬС ДО ФІЛОСОФСЬКОЇ ДУМКИ. Клод Моне «Японський місток», 1895-1896 р.р.
Стратегічна мета: Вчити міркувати, знаходити раціональне зерно в думках інших
людей, розвивати мислення, мовлення, виховувати повагу до чужої думки; розвивати мистецькі навички, вміння «грати» з кольорами; виховувати творчі здібності, любов і захоплення до світової культурної спадщини.
Урок 1
Тема:ІМПУЛЬС ДО ФІЛОСОФСЬКОЇ ДУМКИ. Клод Моне «Японський місток», 1895-1896 р.р.
Стратегічна мета: Вчити міркувати, знаходити раціональне зерно в думках інших
людей, розвивати мислення, мовлення, виховувати повагу до чужої думки; розвивати мистецькі навички, вміння «грати» з кольорами; виховувати творчі здібності, любов і захоплення до світової культурної спадщини.
Перепусткою на сьогоднішнє заняття є декілька запитань до вас.
- Що означає слово „філософія”?
- Для чого потрібен цей предмет, на вашу думку?
- Як називають людину, схильну до міркувань, роздумів, мислителя, який розробляє
питання світогляду, мудреця?
Філософія, як любов до мудрості,
є пошук і знаходження людиною відповідей
на головні питання буття.
- Вас вразило те, про що ми тільки но говорили?
-А як ви розумієте зміст слова «вразити», «вражати»?
Слайд 2 (пояснення термінів)
Сьогодні на уроці, наше головне завдання -висловлюватися відверто, намагатися висловити власну думку, навіть, якщо вона відрізняється від інших або загальноприйнятих думок. Не боятися одстоювати свою точку зору з будь-якого питання.
На дошці слова, які стануть у пригоді, коли будете починати висловлювання:
На мою думку..
Я думаю...
Вважаю, що...
Слайд 3 («Серце») ВПРАВА «Відображення»
Слайд 4 («Квіти і метелик») ВПРАВА «Відображення»
Слайд 5 («Діти у групі»)
Слайд 6 («Студенти і професор »)
Слайд 7-8 ( «Весна»)
Слайд 9 ( К.Моне «Японський місток»)
(всі відповіді фіксуються + пишемо ім’я дитини, яка задала це питання)
…………………………………………………………………………………………
План обговорення : ПРИРОДА
План обговорення : що означає «НАСПРАВДІ» й «СПРАВЖНІЙ»
(за М.Ліпманом)
………………………………………………………………… …………………
Обґрунтування своєї думки, свого питання (ГОЛОВНОГО) .
( у кожної дитини тарілка з 4 кольорами, аркуш паперу, серветки)
Завдання: відобразити картину (15-20 хв.) , кольори змішувати тільки на своєму аркуші.
На мою думку…
Я думаю...
Вважаю , що...
Я впевнена…
Мені здається , що…
Я поважаю вашу думку , але…
*Правило піднятої руки!
*Співпраця в групі!
*Вміння слухати інших!
*Працювати творчо!
*Працювати активно!
*Виказувати свої думки!