ІМПУЛЬС ДО ФІЛОСОФСЬКОЇ ДУМКИ. Клод Моне «Японський місток», 1895-1896 р.р.

Про матеріал

Методика P4C

Тема:ІМПУЛЬС ДО ФІЛОСОФСЬКОЇ ДУМКИ. Клод Моне «Японський місток», 1895-1896 р.р.

Стратегічна мета: Вчити міркувати, знаходити раціональне зерно в думках інших

людей, розвивати мислення, мовлення, виховувати повагу до чужої думки; розвивати мистецькі навички, вміння «грати» з кольорами; виховувати творчі здібності, любов і захоплення до світової культурної спадщини.

Перегляд файлу

Урок 1

 

Тема:ІМПУЛЬС ДО ФІЛОСОФСЬКОЇ ДУМКИ. Клод Моне «Японський місток», 1895-1896 р.р.

Стратегічна мета: Вчити міркувати, знаходити раціональне зерно в думках інших

людей, розвивати мислення, мовлення, виховувати повагу до чужої думки; розвивати мистецькі навички, вміння «грати» з кольорами; виховувати творчі здібності, любов і захоплення до світової культурної спадщини.

 

  • Доброго дня, любі діти. Сьогодні на уроці ми спробуємо знайти відповіді на деякі питання, озвучимо свої думки щодо розуміння таких філософських категорій, як «природа», «буття», «реальність», «всесвіт», «космос».

 

Перепусткою на сьогоднішнє заняття є декілька запитань до вас.

 

- Що означає слово „філософія”?

- Для чого потрібен цей предмет, на вашу думку?

- Як називають людину, схильну до міркувань, роздумів, мислителя, який розробляє

питання світогляду, мудреця?

  • (відповіді дітей)

Філософія, як любов до мудрості,

 є пошук і знаходження людиною відповідей

на головні питання буття.

- Вас вразило те, про що ми тільки но говорили?

  як ви розумієте зміст слова «вразити», «вражати»?

 

Слайд 2 (пояснення термінів)

 

Сьогодні на уроці, наше головне завдання -висловлюватися відверто, намагатися висловити власну думку, навіть, якщо вона відрізняється від інших або загальноприйнятих думок. Не боятися одстоювати свою точку зору з будь-якого питання.

 

На дошці слова, які стануть у пригоді, коли будете починати висловлювання:

 

На мою думку..

Я думаю...

Вважаю, що...

 

Слайд 3 («Серце») ВПРАВА «Відображення»

 


  • Чи вражає вас ця картина?
  • Чому?
  • На що ви відразу звернули увагу?

 

Слайд 4 («Квіти і метелик») ВПРАВА «Відображення»

 

  • Що вразило і здивувало вас на цій картині?

 

Слайд 5 («Діти у групі»)

 


  • Що ви бачите на цьому фото?
  • Чи всім дітям цікаво?
  • Чому не всі приймають участь у роботі групи?

 

Слайд 6 («Студенти і професор »)

 

  • А що ви бачите на цьому фото?
  • Що вразило і здивувало вас саме на цьому фото?

 

Слайд 7-8  ( «Весна»)

 


  • Що ви бачите на цій картині?
  • Чим вражає вас ця картина?
  • Чому?
  • Яка пора року намальована?
  • Чого ви так вирішили?
  • Які кольори використав художник?

 

 

Слайд 9 ( К.Моне «Японський місток»)

 

  • Що ви бачите на цій картині?
  • Чим вражає вас ця картина?
  • Чому?

 

  • Давайте задавати питання щодо змісту картини  і відчуттів, які ви пережили, коли роздивлялись картину!

 

  • Всі питання я буду записувати на дошці, а потім ми з вами оберемо ГОЛОВНЕ питання, яке буде самим доцільним та влучним.

 

  • Тож почнемо!

(всі відповіді фіксуються + пишемо ім’я дитини, яка задала це питання)

 

  • Доцільно перед голосуванням об’єднати питання за темами

…………………………………………………………………………………………

План обговорення : ПРИРОДА

  • Якщо ти граєшся  на вулиці, то  ти в природі?
  • Якщо ти граєшся  в кімнаті ти поза природою?
  • Якщо ти говориш про річки,моря, океани. Космос, то ти маєш на увазі природу?
  • Якщо ти з’їси яблуко,то ти надкусиш природу?

 

План обговорення : що означає «НАСПРАВДІ» й «СПРАВЖНІЙ»

(за М.Ліпманом)


  • Твоя парта «справжня»?
  • Твоя голова «справжня»?
  • Чи герої «справжні» коміксів?
  • Чи «справжня» твоя школа?
  • Чи існує «насправді» небо?

………………………………………………………………… …………………

 

  • Знаходження «ГОЛОВНОГО» питання до картини, голосування.

 

Обґрунтування своєї думки, свого питання (ГОЛОВНОГО) .

  • ВИСНОВКИ:

  • Природа-сукупність атомів та пустоти.
  • Природа-жива, творча.
  • Які ми для інших?
  • Що бачать в нас наші друзі, знайомі?
  • Кожний колір має своє ім’я.
  • Кольори вражають,надихають на цікаві думки.

 

  • Ну а тепер будемо малювати. ВПРАВА «Відображення і колір»

 

( у кожної дитини тарілка з 4 кольорами, аркуш паперу, серветки)

 

Завдання: відобразити картину (15-20 хв.) , кольори змішувати тільки на своєму аркуші.

 


  • Чи збіглися ваші кольорові відбитки з «оригіналом»?
  • Ви можете назвати кольори, які ви отримали?
  • Чим вас вразила ваша робота?

На мою думку

 

 

Я думаю...

 

 

Вважаю , що...

 

 

Я впевнена

 

 

Мені здається , що

 

 

Я поважаю вашу думку , але…

 

 

 

 

 

 

*Правило піднятої руки!

*Співпраця в групі!

*Вміння слухати інших!

*Працювати творчо!

*Працювати активно!

*Виказувати свої думки!

docx
До підручника
Образотворче мистецтво 3 клас (Калініченко О. В., Сергієнко В. В.)
Додано
20 червня 2018
Переглядів
783
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку