Індивідуальна картка навчального поступу учнів зі складними порушеннями розвитку та інтелектуальними порушеннями

Про матеріал
Індивідуальна картка навчального поступу учнів зі складними порушеннями розвитку та інтелектуальними порушеннями допомагає прослідковувати найменші досягнення дітей
Перегляд файлу

Індивідуальна картка навчального поступу  учнів зі складними порушеннями розвитку та інтелектуальними порушеннями

Характеристика навчальної діяльності 

 

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

Має уявлення про власне ім’я, імена, батьків, однокласників,

імена та по батькові вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

По можливості виявляє інтерес до занять спільною діяльністю

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Витримує часові межі уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Намагається гратися з обраними іграшками

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За допомогою вчителя розпізнає задану кількість предметів:

багато-один, багато-мало;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розрізняє вивчені цифри

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За допомогою вчителя (на рівні спільних дій із педагогом, за наслідуванням, за зразком):

- показує руками розмір;

- групує предмети за величиною «великий-маленький»;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За допомогою вчителя (на рівні спільних дій із педагогом, за

наслідуванням, за зразком):

- розпізнає предмети означеної форми;

- групує предмети за формою, вилучає «зайвий» предмет;

- знаходить колір за еталоном, виділяє колір за назвою;

- групує предмети за кольором, виділяє «зайвий» предмет.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За допомогою

- намагається визначати місце предмета за словесною вказівкою,

зображенням; 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтується у власному тілі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконує стереотипну інструкцію.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Має уявлення про частини доби (день, ніч),  показує на картинках

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Має уявлення про пори року , показує на картинках пори року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розуміє слова, які відображають

поняття простору:верхній, нижній, правий,лівий, біля, поруч, попереду, посередині, позаду, далеко, близько тощо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Реагує на усне мовлення вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторює за вчителем жести, рухи, наслідує міміку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Намагається виконувати

навчальні та ігрові дії відповідно

до прослуханої інструкції;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сприймає на слух і впізнає з допомогою вчителя звуки,

звукосполучення довкілля (стук,

дзвін, гудіння, голоси тварин тощо)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Правильно повторює за вчителем

окремі звуки, звукосполучення,

слова (з одного, двох, трьох звуків)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Співвідносить (називає) словом

знайомі предмети та їх малюнки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 з допомогою вчителя добирає

малюнки до названих предметів,

дій; показуючи (називаючи) на

малюнках відповіді-ілюстрації до

прослуханого тексту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З допомогою вчителя відповідає

на запитання „що це?”, „хто це?”,

"що робить?” щодо змісту

предметних і сюжетних малюнків

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Знаходить предмети за словесним

описом, вказівками вчителя;

(разом з учителем);

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За допомогою вчителя намагається викладати малюнки відповідно до послідовності подій у тексті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Співвідносить графічний образ

букви з її звучанням; намагається показати названі вчителем букви;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтується на площині аркуша

паперу, поверхні стола, класної

дошки, розрізняє верх, низ, ліву і праву сторони;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Намагається правильно тримати

ручку (олівець, фломастер);

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Намагається користуватися лінійкою за призначенням;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Намагається відтворити за зразком, за показом, інструкцією прості комбінації з прямих ліній та фігур, з паличок, паперових смужок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Малює під керівництвом учителя

олівцем на папері прямі лінії у

різних напрямах (вертикально,

горизонтально, похило);

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За зразком намагається з'єднати

лінією запропоновані елементи:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дає відповіді на запитання за

змістом прослуханого тексту,

використовуючи альтернативні засоби комунікації, малюнки,

піктограми;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Складає з розрізної абетки

склади, слова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Намагається читати склади,

прості слова.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 січня
Переглядів
39
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку