Індивідуальна картка навчального поступу учнів зі складними порушеннями розвитку та інтелектуальними порушеннями |
|||||||||
Характеристика навчальної діяльності
|
Вересень |
Жовтень |
Листопад |
Грудень |
Січень |
Лютий |
Березень |
Квітень |
Травень |
Має уявлення про власне ім’я, імена, батьків, однокласників, імена та по батькові вчителя |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По можливості виявляє інтерес до занять спільною діяльністю |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Витримує часові межі уроку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Намагається гратися з обраними іграшками |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
За допомогою вчителя розпізнає задану кількість предметів: багато-один, багато-мало; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розрізняє вивчені цифри |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
За допомогою вчителя (на рівні спільних дій із педагогом, за наслідуванням, за зразком): - показує руками розмір; - групує предмети за величиною «великий-маленький»; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
За допомогою вчителя (на рівні спільних дій із педагогом, за наслідуванням, за зразком): - розпізнає предмети означеної форми; - групує предмети за формою, вилучає «зайвий» предмет; - знаходить колір за еталоном, виділяє колір за назвою; - групує предмети за кольором, виділяє «зайвий» предмет. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
За допомогою - намагається визначати місце предмета за словесною вказівкою, зображенням; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Орієнтується у власному тілі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виконує стереотипну інструкцію. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Має уявлення про частини доби (день, ніч), показує на картинках |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Має уявлення про пори року , показує на картинках пори року |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розуміє слова, які відображають поняття простору:верхній, нижній, правий,лівий, біля, поруч, попереду, посередині, позаду, далеко, близько тощо |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Реагує на усне мовлення вчителя |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторює за вчителем жести, рухи, наслідує міміку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Намагається виконувати навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сприймає на слух і впізнає з допомогою вчителя звуки, звукосполучення довкілля (стук, дзвін, гудіння, голоси тварин тощо) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Правильно повторює за вчителем окремі звуки, звукосполучення, слова (з одного, двох, трьох звуків) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Співвідносить (називає) словом знайомі предмети та їх малюнки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
з допомогою вчителя добирає малюнки до названих предметів, дій; показуючи (називаючи) на малюнках відповіді-ілюстрації до прослуханого тексту. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
З допомогою вчителя відповідає на запитання „що це?”, „хто це?”, "що робить?” щодо змісту предметних і сюжетних малюнків |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Знаходить предмети за словесним описом, вказівками вчителя; (разом з учителем); |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
За допомогою вчителя намагається викладати малюнки відповідно до послідовності подій у тексті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Співвідносить графічний образ букви з її звучанням; намагається показати названі вчителем букви; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Орієнтується на площині аркуша паперу, поверхні стола, класної дошки, розрізняє верх, низ, ліву і праву сторони; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Намагається правильно тримати ручку (олівець, фломастер); |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Намагається користуватися лінійкою за призначенням; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Намагається відтворити за зразком, за показом, інструкцією прості комбінації з прямих ліній та фігур, з паличок, паперових смужок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Малює під керівництвом учителя олівцем на папері прямі лінії у різних напрямах (вертикально, горизонтально, похило); |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
За зразком намагається з'єднати лінією запропоновані елементи: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дає відповіді на запитання за змістом прослуханого тексту, використовуючи альтернативні засоби комунікації, малюнки, піктограми; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Складає з розрізної абетки склади, слова |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Намагається читати склади, прості слова. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|