Індивідуальна навчальна програма для дітей з ООП (зразок)

Про матеріал
Зразок індивідуальної навчальної програми для дітей з ООП(фізична культура)
Перегляд файлу

Індивідуальна навчальна програма

___________________________________________________

Навчальний предмет: фізична культура

Довгострокова мета: мати елементарне уявлення про здоровий спосіб життя; травматизм і його запобігання; профілактику переохолодження, відмороження; мати уявлення про правильну поставу, її значення для здоров’я людини; профілактику порушень постави (за допомогою вчителя);орієнтуватись у спортивному залі та роздягальні; сприймати звернене мовлення вчителя;сприймати використане наочне приладдя (кіно-, відеозапис, фотографії, плакати, таблички тощо) (за допомогою вчителя);виконувати команди та рекомендації учителя при виконанні вправи (за допомогою вчителя);виконувати задані фізичні вправи (за допомогою чи наслідуючи вчителя);мати елементарне уявлення про основні частини тіла, задіяні при виконанні вправи (за допомогою вчителя);мати елементарне уявлення про основні просторові характеристики рухової дії (за допомогою вчителя);узгоджувати дихання з фазами рухів (за допомогою вчителя);узгоджувати свої дії з діями інших учнів (за допомогою  вчителя);використовувати засвоєний словник у межах зрозумілого мовленнєвого матеріалу (за допомогою вчителя).

Термін

Короткострокові завдання

Методи оцінювання

Дата і прогрес

вересень

мати елементарне поняття про здоровий спосіб життя; профілактику порушень постави; травматизм і його запобігання; профілактику переохолодження, відмороження;

Спостереження

 

 

жовтень

мати елементарне поняття про культуру поведінки; культуру спілкування; народні обряди, традиції, українські народні ігри;

Спостереження

 

 

листопад

відповідати (усно, жестово) на запитання в межах знайомого мовленнєвого матеріалу (за допомогою чи при підказці вчителя);

Спостереження

Виконання вправ

 

грудень

 

називати (усно, жестово) основні ознаки використаного предмета;

Спостереження

Контрольні нормативи

 

січень

суттєві ознаки тварин і предметів, продемонстровані за допомогою наочних посібників (за допомогою чи при підказці вчителя); – вести діалог з учителем (учнем) (при підказці вчителя);

 

Спостереження

Виконання вправ

 

лютий

виконувати елементи футболу та баскетболу (за допомогою чи за показом учителя);

 

Спостереження

Виконання вправ

 

березень

проводити аналіз своїх дій та дій інших учнів (за допомогою чи при підказці вчителя);

 

Спостереження

Виконання вправ

 

квітень

планувати виконання рухової дії (за допомогою чи при підказці вчителя);

 

Спостереження

Виконання вправ

 

травень

здійснювати взаємодію з іншими дітьми під час виконання завдань учителя (за допомогою чи під контролем учителя).

Спостереження

Контрольні нормативи

 

 

 

Умовні позначення: О-учень оволодів умінням, досяг визначеної мети;                              СП – спостерігається суттєвий прогрес; НП – спостерігається незначний прогрес; ПН- прогресу в досягненні конкретної мети немає.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кошмак Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. арсений арсений
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Інші матеріали
Інкл
Додано
28 вересня 2023
Переглядів
701
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку