Індивідуальна навчальна програма
___________________________________________________
Навчальний предмет: фізична культура
Довгострокова мета: мати елементарне уявлення про здоровий спосіб життя; травматизм і його запобігання; профілактику переохолодження, відмороження; мати уявлення про правильну поставу, її значення для здоров’я людини; профілактику порушень постави (за допомогою вчителя);орієнтуватись у спортивному залі та роздягальні; сприймати звернене мовлення вчителя;сприймати використане наочне приладдя (кіно-, відеозапис, фотографії, плакати, таблички тощо) (за допомогою вчителя);виконувати команди та рекомендації учителя при виконанні вправи (за допомогою вчителя);виконувати задані фізичні вправи (за допомогою чи наслідуючи вчителя);мати елементарне уявлення про основні частини тіла, задіяні при виконанні вправи (за допомогою вчителя);мати елементарне уявлення про основні просторові характеристики рухової дії (за допомогою вчителя);узгоджувати дихання з фазами рухів (за допомогою вчителя);узгоджувати свої дії з діями інших учнів (за допомогою вчителя);використовувати засвоєний словник у межах зрозумілого мовленнєвого матеріалу (за допомогою вчителя).
Термін |
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання |
Дата і прогрес |
вересень |
– мати елементарне поняття про здоровий спосіб життя; профілактику порушень постави; травматизм і його запобігання; профілактику переохолодження, відмороження; |
Спостереження
|
|
жовтень |
– мати елементарне поняття про культуру поведінки; культуру спілкування; народні обряди, традиції, українські народні ігри; |
Спостереження
|
|
листопад |
– відповідати (усно, жестово) на запитання в межах знайомого мовленнєвого матеріалу (за допомогою чи при підказці вчителя); |
Спостереження Виконання вправ |
|
грудень
|
– називати (усно, жестово) основні ознаки використаного предмета; |
Спостереження Контрольні нормативи |
|
січень |
суттєві ознаки тварин і предметів, продемонстровані за допомогою наочних посібників (за допомогою чи при підказці вчителя); – вести діалог з учителем (учнем) (при підказці вчителя);
|
Спостереження Виконання вправ |
|
лютий |
– виконувати елементи футболу та баскетболу (за допомогою чи за показом учителя);
|
Спостереження Виконання вправ |
|
березень |
– проводити аналіз своїх дій та дій інших учнів (за допомогою чи при підказці вчителя);
|
Спостереження Виконання вправ |
|
квітень |
– планувати виконання рухової дії (за допомогою чи при підказці вчителя);
|
Спостереження Виконання вправ |
|
травень |
– здійснювати взаємодію з іншими дітьми під час виконання завдань учителя (за допомогою чи під контролем учителя). |
Спостереження Контрольні нормативи
|
|
Умовні позначення: О-учень оволодів умінням, досяг визначеної мети; СП – спостерігається суттєвий прогрес; НП – спостерігається незначний прогрес; ПН- прогресу в досягненні конкретної мети немає.