Індивідуальна навчальна програма (модифікована) з математики

Про матеріал
Індивідуальна навчальна програма (модифікована) з математики для учня 4 класу до підручника Математика: підручик для 4х кл. закладів загальної середньої освіти (у 2х частинах): Ч. 1/С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко. – Харків: Видавництво «Ранок», 2021. – 136 с.: іп.
Перегляд файлу

СХВАЛЕНО:

Протокол засідання

педагогічної ради закладу

№ ____   «      »__________2023 р.

              ЗАТВЕРДЖУЮ:

          Директор Комунального закладу

    «Ліцей 26» Кам'янської міської ради

            _________ Вікторія БАЛИЧЕВА

 

Індивідуальна навчальна програма (модифікована)

з математики

для учня 4Б класу

ЗАДЄРЄЯ СЕМЕНА

I семестр

2023-2024 н. р.

 

Навчальна програма: Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 3- 4 клас ( зі змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22).

Підручник:Математика: підручик для 4х кл. закладів загальної середньої освіти (у 2х частинах): Ч. 1/С. О. Скворцова,      О. В. Онопрієнко. – Харків: Видавництво «Ранок», 2021. – 136 с.: іп.

 

РОЗДІЛ 1 «УЗАГАЛЬНЮЄМО І СИСТЕМАТИЗУЄМО ВИВЧЕНЕ У 3-МУ КЛАСІ» (17 год)

РОЗДІЛ 2 «ВИВЧАЄМО ПИСЬМОВІ ПРИЙОМИ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ» (28 год)

РОЗДІЛ 3 «ВИВЧАЄМО НУМЕРАЦІЮ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ» (17 год)

РОЗДІЛ 4 «ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО БАГАТОЦИФРОВІ ЧИСЛА» (18 год)

 

 

№ з/п

Дата

Тема розділу

Короткострокові завдання / мета

Методи оцінювання

Прогрес

1.

01.09 – 25.09

Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 3-му класі.

Читає і записує числа, утворює числа різними способами; подає числа у вигляді суми розрядних доданків; розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі.

Картки.

Діагностувальна робота.

Рахує у межах 10 з опорою на наочність;

читає і записує математичні вирази: сума і різниця.

2.

26.09 – 09.11

Вивчаємо письмові прийоми множення і ділення.

Володіє навичками письмового множення і ділення багатоцифрового числа на одноцифрове, письмового множення і ділення багатоцифрового числа на одноцифрове; перевіряє правильність обчислень; розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного різними способами, на подвійне зведення до одиниці, на пропорційне ділення, на знаходження невідомого за двома різницями, на спільну роботу, на прямолінійний рівномірний двохтіл.

Зразки робіт.

Картки з наочністю.

Діагностувальна робота.

Ознайомлюється з алгоритмом письмового множення і ділення багатоцифрового числа на одноцифрове; розв'язує задачу на одну дію з опорою на наочність; рахує у межах 10.

3.

10.11 – 04.12

Вивчаємо нумерацію багатоцифрових чисел.

Лічить тисячами; називає розряди, які входять до кожного класу; записує числа в межах мільйона; розв’язує рівняння з однією змінною на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; розв’язує задачі з буквеними даними.

Зразки робіт.

Картки з наочністю.

Діагностувальна робота.

Знайомиться з числами в межах мільйона; обчислює вирази на числа, які на кілька одиниць більші (менші) за дані; виконує арифметичні дії у межах 20.

4.

05.12 – 29.12

Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа.

Додає і віднімає багатоцифрові числа (в межах мільйона); виконує арифметичні дії з іменованими числами; знає назви і позначення одиниць швидкості; користується формулами для знаходження швидкості, подоланого шляху, часу під час розв’язування практичнозорієнтованих задач; знає та називає геометричні фігури на площині, в просторі.

Зразки робіт.

Картки з наочністю.

Діагностувальна робота.

Називає числа в межах 100; виконує прості сюжетні задачі на одну дію; будує прямокутник (квадрат) на аркуші в клітинку. Знайомиться з геометричними фігурами на площині та в просторі.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Інші матеріали
НУШ
Інкл
Додано
11 червня
Переглядів
1986
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку