СХВАЛЕНО: Протокол засідання педагогічної ради закладу № ____ « »__________2023 р. |
ЗАТВЕРДЖУЮ: Директор Комунального закладу «Ліцей 26» Кам'янської міської ради _________ Вікторія БАЛИЧЕВА |
Індивідуальна навчальна програма (модифікована)
з математики
для учня 4Б класу
ЗАДЄРЄЯ СЕМЕНА
I семестр
2023-2024 н. р.
Навчальна програма: Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 3- 4 клас ( зі змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22).
Підручник:Математика: підручик для 4х кл. закладів загальної середньої освіти (у 2х частинах): Ч. 1/С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко. – Харків: Видавництво «Ранок», 2021. – 136 с.: іп.
РОЗДІЛ 1 «УЗАГАЛЬНЮЄМО І СИСТЕМАТИЗУЄМО ВИВЧЕНЕ У 3-МУ КЛАСІ» (17 год)
РОЗДІЛ 2 «ВИВЧАЄМО ПИСЬМОВІ ПРИЙОМИ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ» (28 год)
РОЗДІЛ 3 «ВИВЧАЄМО НУМЕРАЦІЮ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ» (17 год)
РОЗДІЛ 4 «ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО БАГАТОЦИФРОВІ ЧИСЛА» (18 год)
№ з/п |
Дата |
Тема розділу |
Короткострокові завдання / мета |
Методи оцінювання |
Прогрес |
1. |
01.09 – 25.09 |
Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 3-му класі. |
Читає і записує числа, утворює числа різними способами; подає числа у вигляді суми розрядних доданків; розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі. |
Картки. Діагностувальна робота. |
Рахує у межах 10 з опорою на наочність; читає і записує математичні вирази: сума і різниця. |
2. |
26.09 – 09.11 |
Вивчаємо письмові прийоми множення і ділення. |
Володіє навичками письмового множення і ділення багатоцифрового числа на одноцифрове, письмового множення і ділення багатоцифрового числа на одноцифрове; перевіряє правильність обчислень; розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного різними способами, на подвійне зведення до одиниці, на пропорційне ділення, на знаходження невідомого за двома різницями, на спільну роботу, на прямолінійний рівномірний двохтіл. |
Зразки робіт. Картки з наочністю. Діагностувальна робота. |
Ознайомлюється з алгоритмом письмового множення і ділення багатоцифрового числа на одноцифрове; розв'язує задачу на одну дію з опорою на наочність; рахує у межах 10. |
3. |
10.11 – 04.12 |
Вивчаємо нумерацію багатоцифрових чисел. |
Лічить тисячами; називає розряди, які входять до кожного класу; записує числа в межах мільйона; розв’язує рівняння з однією змінною на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; розв’язує задачі з буквеними даними. |
Зразки робіт. Картки з наочністю. Діагностувальна робота. |
Знайомиться з числами в межах мільйона; обчислює вирази на числа, які на кілька одиниць більші (менші) за дані; виконує арифметичні дії у межах 20. |
4. |
05.12 – 29.12 |
Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа. |
Додає і віднімає багатоцифрові числа (в межах мільйона); виконує арифметичні дії з іменованими числами; знає назви і позначення одиниць швидкості; користується формулами для знаходження швидкості, подоланого шляху, часу під час розв’язування практичнозорієнтованих задач; знає та називає геометричні фігури на площині, в просторі. |
Зразки робіт. Картки з наочністю. Діагностувальна робота. |
Називає числа в межах 100; виконує прості сюжетні задачі на одну дію; будує прямокутник (квадрат) на аркуші в клітинку. Знайомиться з геометричними фігурами на площині та в просторі.
|