Індивідуальна навчальна програма (модифікована) з української мови

Про матеріал
Індивідуальна навчальна програма (модифікована) з української мови для учнів з четвертим рівнем підтримки за І семестр до підручника Українська мова та читання: підручик для 4х кл. закладів загальної середньої освіти (у 2х частинах): Ч. 1/ І. О. Большакова, І. Г. Хворостяний. – Харків: Видавництво «Ранок», 2021. – 128 с.: іп.
Перегляд файлу

СХВАЛЕНО:

Протокол засідання

педагогічної ради закладу

№ ____   «      »__________2023 р.

              ЗАТВЕРДЖУЮ:

          Директор Комунального закладу

    «Ліцей 26» Кам'янської міської ради

            _________ Вікторія БАЛИЧЕВА

 

Індивідуальна навчальна програма (модифікована)

з української мови

для учня 4Б класу

ЗАДЄРЄЯ СЕМЕНА

I семестр

2023-2024 н. р.

 

Навчальна програма: Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 3- 4 клас ( зі змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22).

Підручник: Українська мова та читання: підручик для 4х кл. закладів загальної середньої освіти (у 2х частинах): Ч. 1/ І. О. Большакова, І. Г. Хворостяний. – Харків: Видавництво «Ранок», 2021. – 128 с.: іп.

 

РОЗДІЛ 1. МОВА І МОВЛЕННЯ (22 год)

РОЗДІЛ 2. ЗВУКИ І БУКВИ (8 год)

РОЗДІЛ 3. СЛОВО. ЛЕКСИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ СЛОВА (10 год)

РОЗДІЛ 4. СЛОВО. БУДОВА СЛОВА. (6 год)

РОЗДІЛ 5. СЛОВО. ЧАСТИНИ МОВИ. (18 год)

 

 

 

№ з/п

Дата

Тема розділу

Короткострокові завдання / мета

Методи оцінювання

Прогрес

1.

04.09 – 10.10

Мова і мовлення.

Має уявлення про слово, речення, текст та  орфограму. Уміє розрізняти усне та писемне мовлення. Знає про стилі мовлення. З допомогою визначає стиль мовлення певного тексту. Розрізняє діалог і монолог. Вміє складати діалог з 3-4 реплік за картками.

Картки з демонстраційним матеріалом.

Зразки робіт.

Діагностувальна роботи.

Називає букви алфавіту; записує їх; має уявлення про усне та писемне мовлення; складає 2-3 слова в репліці. 

2.

11.10 –24.10

Звуки і букви.

Розуміє правила вживання розділових знаків у реченнях з однорідними членами, дотримується їх; розуміє поняття про ненаголошені е та и, розпізнає в словах ненаголошені е та и; знаходить і виправляє пунктуаційні помилки. Вміє писати слова з апострофом, з м’яким  подовженим приголосним.

Картки.

Зразки робіт.

Діагностувальна роботи.

Розуміє розділові знаки (кома, крапка); з допомогою дорослих записує слова з ненаголошеними е та и, м’яким знаком, м’яким подовженими приголосним.

3.

25.10-16.11

Слово. Лексичне значення слова.

Знайомиться із однозначними і багатозначними словами; пояснювати значення слів;  слухає, сприймає інформацію; розуміє та розпізнає синоніми, антоніми, омоніми; вживає у мовленні фразеологізми, добирає до фразеологізмів близькі за значенням слова.

Картки.

Зразки робіт.

Діагностувальна робота.

Спираючись на наочність показує і називає слова з прямим і протилежним значенням; за зразком записує їх.

4.

20.11 – 28.11

Слово. Будова слова.

З’ясовує будову слова, утворює нові слова; правильно записує слова зі співзвучними префіксами і прийменниками.

Картки з демонстраціями.

Мовні ігри.

Діагностувальна робота.

З допомогою дорослих та спираючись на наочність показує частини слова, називаючи їх.

5.

29.11 – 28.12

Слово. Частини мови.

Розпізнає іменники з абстрактним значенням; визначає рід і число іменників; відтворює назви відмінків і відмінкові питання; змінює іменники за числами і відмінками; визначає початкову форму іменника. 

Картки.

Мовні ігри.

Наочність із завданнями.

Діагностувальна робота.

Зі значною допомогою розпізнає слова, що називають назви предметів; з допомогою вчителя та з опорою на наочність добирає слова до питань хто? що?.

 

docx
Додано
11 червня
Переглядів
31
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку