Протокол засідання педагогічної ради закладу № ____ « »__________2023 р. |
ЗАТВЕРДЖУЮ: Директор Комунального закладу «Ліцей 26» Кам'янської міської ради _________ Вікторія БАЛИЧЕВА |
Індивідуальна навчальна програма (модифікована)
з української мови
для учня 4Б класу
ЗАДЄРЄЯ СЕМЕНА
I семестр
2023-2024 н. р.
Навчальна програма: Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 3- 4 клас ( зі змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22).
Підручник: Українська мова та читання: підручик для 4х кл. закладів загальної середньої освіти (у 2х частинах): Ч. 1/ І. О. Большакова, І. Г. Хворостяний. – Харків: Видавництво «Ранок», 2021. – 128 с.: іп.
РОЗДІЛ 1. МОВА І МОВЛЕННЯ (22 год)
РОЗДІЛ 2. ЗВУКИ І БУКВИ (8 год)
РОЗДІЛ 3. СЛОВО. ЛЕКСИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ СЛОВА (10 год)
РОЗДІЛ 4. СЛОВО. БУДОВА СЛОВА. (6 год)
РОЗДІЛ 5. СЛОВО. ЧАСТИНИ МОВИ. (18 год)
Дата |
Тема розділу |
Короткострокові завдання / мета |
Методи оцінювання |
Прогрес |
|
1. |
04.09 – 10.10 |
Мова і мовлення. |
Має уявлення про слово, речення, текст та орфограму. Уміє розрізняти усне та писемне мовлення. Знає про стилі мовлення. З допомогою визначає стиль мовлення певного тексту. Розрізняє діалог і монолог. Вміє складати діалог з 3-4 реплік за картками. |
Картки з демонстраційним матеріалом. Зразки робіт. Діагностувальна роботи. |
Називає букви алфавіту; записує їх; має уявлення про усне та писемне мовлення; складає 2-3 слова в репліці. |
2. |
11.10 –24.10 |
Звуки і букви. |
Розуміє правила вживання розділових знаків у реченнях з однорідними членами, дотримується їх; розуміє поняття про ненаголошені е та и, розпізнає в словах ненаголошені е та и; знаходить і виправляє пунктуаційні помилки. Вміє писати слова з апострофом, з м’яким подовженим приголосним. |
Картки. Зразки робіт. Діагностувальна роботи. |
Розуміє розділові знаки (кома, крапка); з допомогою дорослих записує слова з ненаголошеними е та и, м’яким знаком, м’яким подовженими приголосним. |
3. |
25.10-16.11 |
Слово. Лексичне значення слова. |
Знайомиться із однозначними і багатозначними словами; пояснювати значення слів; слухає, сприймає інформацію; розуміє та розпізнає синоніми, антоніми, омоніми; вживає у мовленні фразеологізми, добирає до фразеологізмів близькі за значенням слова. |
Картки. Зразки робіт. Діагностувальна робота. |
Спираючись на наочність показує і називає слова з прямим і протилежним значенням; за зразком записує їх. |
4. |
20.11 – 28.11 |
Слово. Будова слова. |
З’ясовує будову слова, утворює нові слова; правильно записує слова зі співзвучними префіксами і прийменниками. |
Картки з демонстраціями. Мовні ігри. Діагностувальна робота. |
З допомогою дорослих та спираючись на наочність показує частини слова, називаючи їх. |
5. |
29.11 – 28.12 |
Слово. Частини мови. |
Розпізнає іменники з абстрактним значенням; визначає рід і число іменників; відтворює назви відмінків і відмінкові питання; змінює іменники за числами і відмінками; визначає початкову форму іменника. |
Картки. Мовні ігри. Наочність із завданнями. Діагностувальна робота. |
Зі значною допомогою розпізнає слова, що називають назви предметів; з допомогою вчителя та з опорою на наочність добирає слова до питань хто? що?. |