Індивідуальна навчальна програма з літературного читання, математики, української мови та Я досліджую світ учениці 4 класу, яка здобуває освіту за сімейною формою навчання (педагогічний патронаж).
Індивідуальна навчальна програма
на І-ІІ семестр 2022/2023 н.р.
Навчальний предмет: Українська мова (3 години на тиждень).
Довгострокова мета:
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання
|
Дата і прогрес |
|
Вересень |
Повторення вивчених букв, правил постави під час письма. Удосконалення каліграфічних навичок письма. Розвивати вміння користуватися абеткою при розташуванні слів.
|
Спостереження
Зразки робіт
Контрольний лист |
|
Жовтень |
Добирати слова за темою. Закріпити знання про голосні звуки, ненаголошені та наголошені голосні звуки. Формувати вміння перевіряти ненаголошений голосний за допомогою наголосу. Розвиток слухового сприймання.
|
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Листопад |
Закріпити знання про приголосні звуки. Вчити вимовляти та розрізняти на слух тверді та м’які приголосні звуки. Засвоєння твердих та м’яких приголосних звуків, позначення м’якості на письмі. Поділ слова на склади.
|
Спостереження
Зразки робіт
Контрольний лист |
|
Грудень |
Формувати початкові уявлення про слово як одиницю мовлення. Вчити розпізнавати слова – назви предметів за запитаннями хто? що? |
Спостереження
Зразки робіт
Контрольний лист |
|
Січень |
Вчити розпізнавати слова, що означають дії. Поняття однина-множина. |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Лютий |
Складання з розрізної азбуки слів. Ознайомлення з етикетними нормами культури спілкування з однолітками та дорослими. |
Спостереження
Зразки робіт
Контрольний лист |
|
Березень |
Продовжити удосконалювати навички обведення речень. Навчитися складати послідовність подій у тексті за допомогою малюнків. Дати початкові уявлення про види речень за метою висловлювання.
|
Спостереження
Зразки робіт
Контрольний лист |
|
Квітень |
Навчити складати речення за графічними моделями; за зразком, запитаннями та малюнками, упорядковувати деформовані речення.
|
Спостереження
Зразки робіт
Контрольний лист |
|
Травень |
Продовжити вивчати речення, роботу з розрізної азбуки. Ознайомити з різними джерелами та видами інформації. Робота з дитячою газетою та журналом. Узагальнити вміння й навички щодо практичного використання знань про слово
|
Спостереження
Зразки робіт
Контрольний лист |
|
Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг високої мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається незначний прогрес;
ПН – прогресу в досягненні визначеної мети немає.
Методи оцінювання:
Бесіда з дитиною
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести
Індивідуальна навчальна програма
на І-ІІ семестр 2022/2023 н.р.
Навчальний предмет: Літературне читання (3 години на тиждень).
Довгострокова мета:
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання |
Дата і прогрес |
|
Вересень |
Формувати вміння сприймати на слух, порівнювати та розпізнавати тематично схожі художні твори з опорою на запитання вчителя. Збагачення словникового запасу новими словами, виразами. Повторення вивчених букв.
|
Спостереження
Малюнок |
|
Жовтень |
Робота з дитячою книжкою. Формувати вміння чітко, плавно й виразно читати вголос, читати мовчки. Вчити виділяти основну думку казки.
|
Спостереження
Контрольний лист |
|
Листопад |
Стимулювати зацікавленість до прислів’я, приказки, загадки. Читання віршів за допомогою мнемотаблиць. Поняття про байку.
|
Спостереження
Контрольний лист |
|
Грудень |
Вчити характеризувати вчинки персонажів казки. Удосконалювати вміння висловлювати свою думку під час вивчення прозових творів. |
Спостереження
Контрольний лист |
|
Січень |
Розвивати вміння розуміти послідовність подій, визначати причини та наслідки з опорою на слухове сприймання та власне читання.
|
Спостереження
Малюнок |
|
Лютий |
Вчити сприймати художній твір через аналіз зображення словом кольорів, звуків природи. Збагачення словникового запасу новими словами, виразами
|
Спостереження
Контрольний лист |
|
Березень |
Збагачення словникового запасу новими словами, виразами. Обговорення змісту прочитаного за запитаннями.
|
Спостереження
Контрольний лист |
|
Квітень |
Поняття жанр твору. Тренуватися чітко, плавно й виразно читати вголос, читати мовчки; виділяти основну думку твору з допомогою вчителя; з допомогою вчителя характеризувати вчинки персонажів твору.
|
Спостереження
Малюнок |
|
Травень |
Вчити розрізняти позитивні й негативні вчинки персонажів. Відтворювати послідовність подій у творі, у тому числі за допомогою малюнків, ілюстрацій. Збагачення словникового запасу новими словами, виразами. Повторення вивченого за рік. |
Спостереження
Малюнок Контрольний лист |
|
Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг високої мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається незначний прогрес;
ПН – прогресу в досягненні визначеної мети немає.
Методи оцінювання:
Бесіда з дитиною
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести
Індивідуальна навчальна програма
на І-ІІ семестр 2022/2023 н.р.
Навчальний предмет: Я досліджую світ (1 година на тиждень).
Довгострокова мета:
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання |
Дата і прогрес |
|
Вересень |
Дати уявлення про неповторність кожної людини (зовнішність, поведінка, здібності, характер), повторити правила поведінки і спілкування у колективі.
|
Бесіда з дитиною
|
|
Жовтень |
Ознайомити з історією досягнень людини у науці, спорті, мистецтві
|
Бесіда з дитиною
|
|
Листопад |
Ознайомити з роллю спілкування та культурою поведінки . Пояснити права та обов’язки громадян України. Виховувати повагу до основних символів держави.
|
Спостереження
Контрольний аркуш |
|
Грудень |
Розуміння поняття довкілля, культурна спадщина. |
Спостереження
Контрольний аркуш |
|
Січень |
Види основних правопорушень серед дітей. Юридична відповідальність за авопорушення. Україна на карті світу. |
Бесіда з дитиною
|
|
Лютий |
Ознайомити з природними стихійними лихами. Повторити правила поведінки під час аварії. |
Спостереження
Контрольний аркуш
|
|
Березень |
Дати явлення про рельєф та форму землі, ґрунт. Ознайомити з видами корисних копалин України та рідної місцевості. Обговорити властивості води та повітря.
|
Спостереження
Експеримент
|
|
Квітень |
Ознайомити з життям рослин та тварин у різні пори року. Встановити взаємозв’язок у природі. Охорона тварин. Червона книгу України.
|
Бесіда з дитиною
|
|
Травень |
Ознайомити з корисними копалинами та ґрунтами рідного краю; рослинним та тваринним світом нашого міста. Розповісти про видатних людей та визначні місця рідного міста. Виховувати любов до рідного краю. Повторення вивченого за рік. |
Бесіда з дитиною Спостереження
Контрольний аркуш |
|
Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг високої мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається незначний прогрес;
ПН – прогресу в досягненні визначеної мети немає.
Методи оцінювання:
Бесіда з дитиною
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести
Індивідуальна навчальна програма
на І-ІІ семестр 2022/2023 н.р.
Навчальний предмет: Математика (3 години на тиждень).
Довгострокова мета:
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання |
Результати |
|
Вересень |
Удосконалювати навички лічби в межах 10, порівняння чисел, запису та обчислення виразів
|
Спостереження
Зразки робіт |
|
Жовтень |
Навчити розрізняти компоненти при додаванні та відніманні. Закріпити навички розрізнення геометричних фігур.
|
Спостереження
Зразки робіт |
|
Листопад |
Навчити креслити, вимірювати та порівнювати відрізки. Додавання та віднімання в межах чисел 1-10. Складання прикладів та задач за малюнками.
|
Спостереження
Зразки робіт |
|
Грудень |
Формувати вміння утворювати та записувати числа першого десятка. Порівняння чисел, знаки при порівнянні. Закріпити знання про час, добу та дні тижня, одиниці вартості.
|
Спостереження
Зразки робіт
Контрольний аркуш |
|
Січень |
Формувати вміння утворювати числа другого десятка. Закріплення знань про математичні фігури.
|
Спостереження
Зразки робіт |
|
Лютий |
Вміти утворювати склад чисел 14-19. Продовжувати працювати із задачами.
|
Спостереження
Зразки робіт |
|
Березень |
Формувати вміння складати скорочений запис задачі та розв’язувати задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.
|
|
|
Квітень |
Навчитися виконувати додавання та віднімання в межах 20. |
Спостереження
Зразки робіт
Контрольний аркуш |
|
Травень |
Формувати вміння розв’язувати задачі на пряме збільшення (зменшення) на кілька одиниць. Вчити перетворювати, додавати і віднімати іменовані числа. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. Розвивати обсяг математичної пам’яті. Повторення вивченого за рік. |
Спостереження
Зразки робіт Контрольний аркуш |
|