Індивідуальна навчальна програма (педагогічний патронаж))

Про матеріал

Індивідуальна навчальна програма з літературного читання, математики, української мови та Я досліджую світ учениці 4 класу, яка здобуває освіту за сімейною формою навчання (педагогічний патронаж).

Перегляд файлу

Індивідуальна навчальна програма

на І-ІІ семестр 2022/2023 н.р.

Навчальний предмет: Українська мова (3 години на тиждень).

Довгострокова мета: 

  • формування вербальних та невербальних засобів комунікації;
  • розвиток вміння висловлювати свої прохання вербально, або жестами;
  • розвиток словникового запасу слів;
  • формування усвідомленого розуміння запитань, порад, вказівок учителя.
  • удосконалення рухових дій , збагачення словникового запасу.

Короткострокові завдання

Методи оцінювання

 

Дата і прогрес

Вересень  

Повторення вивчених букв, правил постави під час письма. Удосконалення каліграфічних навичок письма. Розвивати вміння користуватися абеткою при розташуванні слів.

 

Спостереження

 

Зразки робіт

 

Контрольний лист

 

Жовтень

Добирати слова за темою. Закріпити знання про голосні звуки, ненаголошені та наголошені голосні звуки. Формувати вміння перевіряти ненаголошений голосний за допомогою наголосу. Розвиток слухового сприймання.

 

Спостереження

 

Зразки робіт

 

 

Листопад

Закріпити знання про приголосні звуки. Вчити вимовляти та розрізняти на слух тверді та м’які приголосні звуки. Засвоєння твердих та м’яких приголосних звуків, позначення м’якості на письмі. Поділ слова на склади.

 

Спостереження

 

Зразки робіт

 

Контрольний лист

 

Грудень

Формувати початкові уявлення про слово як одиницю мовлення. Вчити розпізнавати слова – назви предметів за запитаннями хто? що?

Спостереження

 

Зразки робіт

 

Контрольний лист

 

Січень

Вчити розпізнавати слова, що означають дії. Поняття однина-множина.

Спостереження

 

Зразки робіт

 

 

Лютий

Складання з розрізної азбуки слів. Ознайомлення з етикетними нормами культури спілкування з однолітками та дорослими.

Спостереження

 

Зразки робіт

 

Контрольний лист

 

Березень

Продовжити удосконалювати навички обведення речень. Навчитися складати послідовність подій у тексті за допомогою малюнків. Дати початкові уявлення про види речень за метою висловлювання.

 

Спостереження

 

Зразки робіт

 

Контрольний лист

 

Квітень

Навчити складати речення за графічними моделями; за зразком, запитаннями та малюнками, упорядковувати деформовані речення.

 

Спостереження

 

Зразки робіт

 

Контрольний лист

 

Травень

Продовжити вивчати речення, роботу з розрізної азбуки. Ознайомити з різними джерелами та видами інформації. Робота з дитячою газетою та журналом. Узагальнити вміння й навички щодо практичного використання знань про слово

 

Спостереження

 

Зразки робіт

 

Контрольний лист

 

 

 

Умовні позначення:

О – учень оволодів умінням, досяг високої мети;

СП – спостерігається суттєвий прогрес;

НП – спостерігається незначний прогрес;

ПН – прогресу в досягненні визначеної мети немає.

Методи оцінювання:

Бесіда з дитиною

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тести

 

Індивідуальна навчальна програма

на І-ІІ семестр 2022/2023 н.р.

Навчальний предмет: Літературне читання (3 години на тиждень).

Довгострокова мета:

  • формування навичок читання та слухання;
  • ознайомлення з дитячою літературою різної тематики і жанрів;
  • формування  соціальних, морально-етичних, естетичних цінностей через зміст і художні образи літературних творів;
  • формування вміння працювати з різними типами і видами дитячих книжок;
  •  створення позитивної мотивації до навчання

Короткострокові завдання

Методи оцінювання

Дата і прогрес

Вересень  

Формувати вміння сприймати на слух, порівнювати та розпізнавати тематично схожі художні твори з опорою на запитання вчителя. Збагачення словникового запасу новими словами, виразами. Повторення вивчених букв.

 

Спостереження

 

Малюнок

 

Жовтень

Робота з дитячою книжкою. Формувати вміння чітко, плавно й виразно читати вголос, читати мовчки.  Вчити виділяти основну думку казки.

 

Спостереження

 

 

Контрольний лист

 

Листопад

Стимулювати зацікавленість до прислів’я, приказки, загадки. Читання віршів за допомогою мнемотаблиць. Поняття про байку.

 

Спостереження

 

Контрольний лист

 

Грудень

Вчити характеризувати вчинки персонажів казки. Удосконалювати вміння висловлювати свою думку під час вивчення прозових творів.

Спостереження

 

 

Контрольний лист

 

Січень

Розвивати вміння розуміти послідовність подій, визначати причини та наслідки з опорою на слухове сприймання та власне читання.

 

Спостереження

 

Малюнок

 

Лютий

Вчити сприймати художній твір через аналіз зображення словом кольорів, звуків природи.  Збагачення словникового запасу новими словами, виразами

 

Спостереження

 

 

Контрольний лист

 

Березень

Збагачення словникового запасу новими словами, виразами. Обговорення змісту прочитаного за запитаннями.

 

Спостереження

 

 

Контрольний лист

 

Квітень

Поняття жанр твору. Тренуватися чітко, плавно й виразно читати вголос, читати мовчки; виділяти основну думку твору з допомогою вчителя; з допомогою вчителя характеризувати вчинки персонажів твору.

 

Спостереження

 

Малюнок

 

Травень

Вчити розрізняти позитивні й негативні вчинки персонажів. Відтворювати послідовність подій у творі, у тому числі за допомогою малюнків, ілюстрацій.

Збагачення словникового запасу новими словами, виразами. Повторення вивченого за рік.

Спостереження

 

Малюнок Контрольний лист

 

 

Умовні позначення:

О – учень оволодів умінням, досяг високої мети;

СП – спостерігається суттєвий прогрес;

НП – спостерігається незначний прогрес;

ПН – прогресу в досягненні визначеної мети немає.

Методи оцінювання:

Бесіда з дитиною

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тести

 

 

Індивідуальна навчальна програма

на І-ІІ семестр 2022/2023 н.р.

Навчальний предмет: Я досліджую світ (1 година на тиждень).

Довгострокова мета:

  • мати уявлення про неповторність кожної людини;
  • знати правила поведінки в колективі, вміння спілкуватися з однокласниками; 
  • усвідомити зміни у природі у різні пори року;
  • мати уявлення про явища природи;
  • усвідомити правила поведінки у природі.

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання

Дата і прогрес

Вересень  

Дати уявлення про неповторність кожної людини (зовнішність, поведінка, здібності, характер), повторити правила поведінки і спілкування  у колективі.

 

Бесіда з дитиною

 

 

 

Жовтень

Ознайомити з історією досягнень людини у науці, спорті, мистецтві

 

Бесіда з дитиною

 

 

 

Листопад

Ознайомити з роллю спілкування  та культурою поведінки . Пояснити права та обов’язки громадян України. Виховувати повагу до основних символів держави.

 

Спостереження

 

Контрольний аркуш

 

Грудень

Розуміння поняття довкілля, культурна спадщина.

Спостереження

 

Контрольний аркуш

 

Січень

Види основних правопорушень серед дітей. Юридична відповідальність за авопорушення. Україна на карті  світу.

Бесіда з дитиною

 

 

Лютий

Ознайомити з природними стихійними лихами. Повторити правила поведінки під час аварії.

Спостереження

 

Контрольний аркуш

 

 

Березень

Дати явлення про рельєф та форму землі,  ґрунт. Ознайомити з видами корисних копалин України та рідної місцевості. Обговорити властивості води та повітря.

 

Спостереження

 

Експеримент

 

 

Квітень

Ознайомити з життям рослин та тварин у різні пори року. Встановити взаємозв’язок  у природі. Охорона тварин. Червона книгу України.

 

Бесіда з дитиною

 

 

Травень

Ознайомити з корисними копалинами та ґрунтами рідного краю; рослинним та тваринним світом нашого міста. Розповісти про видатних людей та визначні місця рідного міста. Виховувати любов до рідного краю. Повторення вивченого за рік.

Бесіда з дитиною

Спостереження

 

Контрольний аркуш

 

 

Умовні позначення:

О – учень оволодів умінням, досяг високої мети;

СП – спостерігається суттєвий прогрес;

НП – спостерігається незначний прогрес;

ПН – прогресу в досягненні визначеної мети немає.

Методи оцінювання:

Бесіда з дитиною

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тести

 

 

Індивідуальна навчальна програма

на І-ІІ семестр 2022/2023 н.р.

 

Навчальний предмет: Математика (3 години на тиждень).

Довгострокова мета:

  • формувати вміння називати  одноцифрові та двоцифрові числа;
  • формувати вміння визначати склад числа;
  • формувати вміння додавати та  віднімати числа 1-10 у межах 20;
  • формувати вміння розв’язувати прості задачі;
  • вміти визначати геометричні фігури : квадрат, коло, трикутник, прямокутник, овал.
  •  

Короткострокові завдання

Методи оцінювання

Результати

Вересень  

Удосконалювати навички лічби в межах 10, порівняння чисел, запису та обчислення виразів

 

Спостереження

 

Зразки робіт

 

Жовтень

Навчити розрізняти компоненти при додаванні та відніманні. Закріпити навички розрізнення геометричних фігур.

 

Спостереження

 

Зразки робіт

 

Листопад

Навчити креслити, вимірювати та порівнювати відрізки.  Додавання та віднімання в межах чисел 1-10. Складання прикладів та задач за малюнками.

 

Спостереження

 

Зразки робіт

 

Грудень

Формувати вміння утворювати та записувати числа першого десятка. Порівняння чисел, знаки при порівнянні. Закріпити знання про час, добу та дні тижня, одиниці вартості.

 

Спостереження

 

Зразки робіт

 

Контрольний аркуш

 

Січень

Формувати вміння утворювати числа другого десятка. Закріплення знань про математичні фігури.

 

Спостереження

 

Зразки робіт

 

Лютий

Вміти утворювати склад чисел 14-19. Продовжувати працювати із задачами.

 

Спостереження

 

Зразки робіт

 

Березень

Формувати вміння складати скорочений запис задачі та розв’язувати задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.

 

 

 

Квітень

Навчитися виконувати додавання та віднімання в межах 20.

Спостереження

 

Зразки робіт

 

Контрольний аркуш

 

Травень

Формувати вміння розв’язувати задачі на пряме збільшення (зменшення) на кілька одиниць. Вчити перетворювати, додавати і віднімати іменовані числа. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового.

Розвивати обсяг математичної пам’яті. Повторення вивченого за рік.

Спостереження

 

Зразки робіт

Контрольний аркуш

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
27 червня 2023
Переглядів
1117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку