Індивідуальна навчальна програма з англійської мови 7 клас для учнів з ООП

Про матеріал
Індивідуальний план з англійської мови за підручником Prepare 7 для роботи з учнями з ООП у І семестрі.
Перегляд файлу

Індивідуальна навчальна програма

Навчальний предмет ____________Англійська мова____(7 клас)_________________

Тема: 1. Дозвілля.  2. Ми змінюємо планету.  3. Культура. Національніпарки України.  4. Відпочинок.  5. Мій дім. 6.Особисті речі  7. Школа. (вересень- грудень 2024)

Довгострокова мета: - формувати активність у вивченні англійської мови, вивчати нові слова, формувати здатність розрізняти на слух вивчені слова і фрази, навчити правильно будувати прості речення і виконувати інструкції; розуміти елементарні повідомлення, підтримані вербальними опорами в межах тематики спілкування з  кожної теми.

Умовні позначення:                                                      Методи оцінювання:

О – учень оволодів уміннями, досяг поставленої мети                           Діагностика рівня

СП – спостерігається суттєвий прогрес                                                    Спостереження

НП –  спостерігається незначний прогрес                                                Контрольні роботи

ПН -  прогресу в досягненні визначеної мети немає                               Тестові завдання

 

Дата

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання.

Дата і прогрес

 

 

 

 

 

 

 

 

02. 09-09.09

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.09-20.09

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20.09-27.09

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It’s a challenge

  • Учень взаємодіє з вчителем та виконує його інструкції;
  • Називає окремих членів своєї родини;
  • Вивчає деякі слова за допомогою картинок;
  • Розуміє дуже короткі тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби;
  • Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі;
  • Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про свою сім’ю та друзів;

 

 

Our changing planet

  • Учень з допомогою вчителя дає короткі відповіді на питання з використанням карток;
  • Розуміє деякі слова та вирази, пов’язані з темою  «Природа», якщо мовлення повільне й чітке;
  • Записує нові лексичні одиниці та прості речення з ними;
  • Ознайомлюється з  назвами тварин та з допомогою вчителя розміщує їх біля відповідних картинок;

 

 

Culture. National parks in Ukraine

  • Ознайомлюється з темою Культура;
  • Намагається повторювати пісеньку за іншими учнями;
  • На основі картинок розуміє значення окремих виразів;
  • Правильно вимовляє обмежену кількість звуків;
  • Вживає обмежену кількість шаблонних речень у межах вивченого матеріалу;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30.09-07.10

On holiday

  • Слухає  текст, намагається прочитати його самостійно.
  • Вивчає новий лексичний матеріал. За допомогю вчителя   розповідає про способи  пересування (які використовував раніше),
  •  Намагається  за допомогою вчителя ставити питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи лексику та граматику уроку..
  • • Відтворює  певну отриману                          інформацію, на обрану тематику,  за допомогю вчителя ;

 

09.10-16.10

My place

  • За допомогювчителя  назтває  різні частини (елементи) будинкута описує  їх.
  • • Може визначити,коли  відбувалась подія  у минулому – послідовно чи одночасно.
  • Може  переписати опис будинку.

 

18.10 – 23.10

Life Skills. Critical thinking

• Може відтворити певний засвоєний лексичний

  • Бере участь у презентації групового проекту,
  •  Може виконати кілька самостійних простих завдань.

 

25.10 – 29.11

School

  • • Може  називати окремі  шкільні предмети.
  • Давати відповідь на прості запитання з теми..

Favorite things

  • • Може  назвати  матеріал, з якого виготовлений одяг. Навести приклади свого улюбленого одягу,за допомогю вчителя.
  •  Може сказати  кому належать речі

Culture. Secondary school

  • • Читають короткі тексти про середню школу у Британії.
  • Бере участь у презентації групового проекту.

 

2.12 – 27.12

Adventure holidays

  • • Може назвати  різні види діяльності під час канікул.
  • Давати відповідь на прості запитання з теми..

Life in the future

  • • Може назвати  меблі та побутові прилади

Life Skills.  Having a good conversation

  • • Може прочитаи текст 
  • Бере участь у презентації групового проекту
  • Повторення. Узагальнення та систематизація знань. Розділи 5-8. Стор. 52-53.

Sports, games and activities

  • •Розпізнає та сприймає інформацію по темі спорт та ігри.
  • • Можуть дати відповідь на прості запитання з теми
  • Намагається  вести діалог про спорт,

 

 

  •  

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Інкл
Додано
17 вересня
Переглядів
633
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку