Індивідуальна навчальна програма
Навчальний предмет ____________Англійська мова____(7 клас)_________________
Тема: 1. Дозвілля. 2. Ми змінюємо планету. 3. Культура. Національніпарки України. 4. Відпочинок. 5. Мій дім. 6.Особисті речі 7. Школа. (вересень- грудень 2024)
Довгострокова мета: - формувати активність у вивченні англійської мови, вивчати нові слова, формувати здатність розрізняти на слух вивчені слова і фрази, навчити правильно будувати прості речення і виконувати інструкції; розуміти елементарні повідомлення, підтримані вербальними опорами в межах тематики спілкування з кожної теми.
Умовні позначення: Методи оцінювання:
О – учень оволодів уміннями, досяг поставленої мети Діагностика рівня
СП – спостерігається суттєвий прогрес Спостереження
НП – спостерігається незначний прогрес Контрольні роботи
ПН - прогресу в досягненні визначеної мети немає Тестові завдання
Дата
|
Короткострокові завдання
|
Методи оцінювання.
Дата і прогрес
|
02. 09-09.09
11.09-20.09
20.09-27.09
|
It’s a challenge
-
Учень взаємодіє з вчителем та виконує його інструкції;
-
Називає окремих членів своєї родини;
-
Вивчає деякі слова за допомогою картинок;
-
Розуміє дуже короткі тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби;
-
Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі;
-
Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про свою сім’ю та друзів;
Our changing planet
-
Учень з допомогою вчителя дає короткі відповіді на питання з використанням карток;
-
Розуміє деякі слова та вирази, пов’язані з темою «Природа», якщо мовлення повільне й чітке;
-
Записує нові лексичні одиниці та прості речення з ними;
-
Ознайомлюється з назвами тварин та з допомогою вчителя розміщує їх біля відповідних картинок;
Culture. National parks in Ukraine
-
Ознайомлюється з темою Культура;
-
Намагається повторювати пісеньку за іншими учнями;
-
На основі картинок розуміє значення окремих виразів;
-
Правильно вимовляє обмежену кількість звуків;
-
Вживає обмежену кількість шаблонних речень у межах вивченого матеріалу;
|
|
30.09-07.10
|
On holiday
-
Слухає текст, намагається прочитати його самостійно.
-
Вивчає новий лексичний матеріал. За допомогю вчителя розповідає про способи пересування (які використовував раніше),
-
Намагається за допомогою вчителя ставити питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи лексику та граматику уроку..
-
• Відтворює певну отриману інформацію, на обрану тематику, за допомогю вчителя ;
|
|
09.10-16.10
|
My place
-
За допомогювчителя назтває різні частини (елементи) будинкута описує їх.
-
• Може визначити,коли відбувалась подія у минулому – послідовно чи одночасно.
-
Може переписати опис будинку.
|
|
18.10 – 23.10
|
Life Skills. Critical thinking
• Може відтворити певний засвоєний лексичний
-
Бере участь у презентації групового проекту,
-
Може виконати кілька самостійних простих завдань.
|
|
25.10 – 29.11
|
School
-
• Може називати окремі шкільні предмети.
-
Давати відповідь на прості запитання з теми..
Favorite things
-
• Може назвати матеріал, з якого виготовлений одяг. Навести приклади свого улюбленого одягу,за допомогю вчителя.
-
Може сказати кому належать речі
Culture. Secondary school
-
• Читають короткі тексти про середню школу у Британії.
-
Бере участь у презентації групового проекту.
|
|
2.12 – 27.12
|
Adventure holidays
-
• Може назвати різні види діяльності під час канікул.
-
Давати відповідь на прості запитання з теми..
Life in the future
-
• Може назвати меблі та побутові прилади
Life Skills. Having a good conversation
-
• Може прочитаи текст
-
Бере участь у презентації групового проекту
-
Повторення. Узагальнення та систематизація знань. Розділи 5-8. Стор. 52-53.
Sports, games and activities
-
•Розпізнає та сприймає інформацію по темі спорт та ігри.
-
• Можуть дати відповідь на прості запитання з теми
-
Намагається вести діалог про спорт,
|
|
|
|
|