Індивідуальна навчальна програма з інформатики для ЗПР

Про матеріал

Індивідуальна навчальна програма з інформатики для 6 класу (для дітей з затримкою психічного розвитку). 1 година на тиждень.

Перегляд файлу

ІНДИВІДУАЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

 

Навчальний предмет: інформатика

Вчитель: Кондратенко Юлія Юріївна 

 

Довгострокова мета:

мати уявлення:

вибір способу подання зображення для різних потреб; доцільність використання презентацій у своїй навчальній діяльності та повсякденному житті, якість презентації та дотримання вимог до її оформлення; доцільність застосування подійного програмування для розв’язання конкретної задачі, необхідність застосування вкладених алгоритмічних структур;

знати:

про поняття комп’ютерної графіки, особливості кодування растрових і векторних зображень, призначення растрових і векторних графічних редакторів, форматів векторної та растрової графіки, як змінюються властивості об’єктів після їх групування і розгруповування; апаратне й програмне забезпечення, необхідне для створення й перегляду комп’ютерних презентацій, об’єктів презентації, їх властивостей і типів слайдів, етапи створення презентації і правила компонування її об’єктів, принципи естетичного оформлення слайдів; поняття об’єкта в програмуванні, приклади властивостей об’єктів та їх значень, поняття події та наводить приклади подій та їх опрацювання, поняття вкладених алгоритмічних структур, наводить приклади їх застосування;

вміти:

Створювати та редагувати векторні та растрові зображення, змінювати формат і налаштовувати параметри зображення для його використання з певною метою, групувати та розгруповувати, обертати, вирівнювати та масштабувати об’єкти на зображенні, використовувати шари для створення зображень, налаштовувати інструменти та середовище графічного редактора під час створення зображення; створювати презентацію та налаштовує її показ, використовувати гіперпосилання, ефекти зміни слайдів та анімації, планувати представлення презентації та виступає з нею перед аудиторією; розкладати задачу на підзадачі і розв’язувати їх, додавати об’єкти до програмного проекту, уміти змінювати значення властивостей об’єктів, у тому числі програмно, уміти перевіряти результат виконання програми на відповідність умові задачі. програмувати опрацювання подій, застосовувати вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.

 

 

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології,

спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,
які засвоїв учень
за рік/півріччя

Тема:   Комп’ютерна графіка

Познайомити з поняттям комп’ютерної графіки, її видами.

Вчити класифікувати растрові та векторні зображення, знати їхні властивості, формати файлів растрових і векторних зображень. Виконувати налаштування параметрів та перетворення формату готового зображення.

Ознайомити з особливостями побудови й опрацювання векторних зображень, побудови зображення з графічних примітивів.

Виконувати операції над об’єктами та групами об’єктів, створювати багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах. Додавати текст до графічних зображень та його форматувати.

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема:   Комп’ютерні презентації

Розширювати уявлення про програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій, про етапи створення презентації та вимоги до її оформлення.

Розширювати вміння правильно розміщувати об’єкти презентації, користуватися засобами керування її демонстрацією, обирати типи слайдів, налаштовувати показ презентацій, застосовувати ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях, ефекти зміни слайдів.

Вчити планувати представлення презентації та виступати перед аудиторією.

 

 

 

 

 

 

Тема:   Алгоритми та програми

Розширювати поняття про об’єкт у програмуванні, властивості об’єкта, створення програмних об’єктів. Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.

Розвивати вміння практично змінювати  значення властивостей об’єкта в програмі. Використовувати вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. Розв’язувати задачі методом поділу на підзадачі.

 

 

 

Сформувати поняття комп’ютерної графіки. Ознайомити з особливостями кодування растрових і векторних зображень. Вміти пояснювати призначення растрових і векторних графічних редакторів. Наводити приклади форматів векторної та растрової графіки.

Сформувати навички створення та редагування векторних та растрових зображень. Змінювати формат і налаштовувати параметри зображення для його використання з певною метою. Групувати та розгруповувати, обертати, вирівнювати та масштабувати об’єкти на зображенні. Використовувати шари для створення зображень. Налаштовувати інструменти та середовище графічного редактора під час створення зображення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вміти називати апаратне й програмне забезпечення, необхідне для створення й перегляду комп’ютерних презентацій. Наводити приклади об’єктів презентації, їх властивостей і типів слайдів. Називати етапи створення презентації і правила компонування її об’єктів. Знати принципи естетичного оформлення слайдів.

Сформувати навички створення презентацій та налаштовувати її показ. Використовувати гіперпосилання, ефекти зміни слайдів та анімації. Планувати представлення презентації та виступати з нею перед аудиторією.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сформувати розуміння поняття об’єкта в програмуванні, вміти наводити приклади властивостей об’єктів та їх значень, пояснювати поняття події та наводити приклади подій та їх опрацювання, розуміння поняття вкладених алгоритмічних структур, наводить приклади їх застосування.

Сформувати навички розкладати задачу на підзадачі і розв’язувати. Додавати об’єкти до програмного проекту, змінювати значення властивостей об’єктів, у тому числі програмно, уміти перевіряти результат виконання програми на відповідність умові задачі, програмувати опрацювання подій та застосовувати вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення,  робота в парi,  демонстрація відеороликів, мультимедійних презентацій,  робота за зразком і вказівками вчителя, індивідуальна робота, використання тренувальних програм, он-лайн тести.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення,  демонстрація відеороликів, роздатковий матеріал, робота в парi, робота за зразком і вказівками вчителя, індивідуальна робота,  он-лайн тести.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення,  мультимедійні методи представлення навчального матеріалу, ігрові методи навчання (ігрові ситуації, рольові навчальні ігри), робота за зразком, робота в парi,  робота за зразком, робота за вказівками вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
Інкл
Додано
27 березня 2021
Переглядів
777
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку