Індивідуальна навчальна програма
з математики
для учня 5 класу
Желтікова Максима
Складено до підручника: Тарасенкова Н.А. Математика. 5 кл. : підруч. для закладів загальної середньої освіти / Н.А.Тарасенкова, І.М.Богатирьова, О.П.Бочко, О.М.Коломієць, З.О.Сердюк. – Вид. 2-ге, доопр. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2018. – 240 с.
згідно з навчальною програмою, затвердженою Наказом Міністерством освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 «Математика. 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів»
Укладачі програми (2012 р.): М.І.Бурда, Ю І.Мальований, Є.П.Нелін,
Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М.С.Якір
У розвантаженні програми (2015 рік) брали участь: М.І.Бурда, А.В.Паньков, М.С.Якір, Д.А.Номіровський
Над оновленням програми (2017 рік) працювали: М.І.Бурда,
Б.В.Кудренко, О.Я.Біляніна, А.І.Азаренкова, О.І.Буковська, Т.С.Кіндюх,
О.Є.Лисенко, А.В.Миляник, Н.В.Панова, А.В.Паньков
Виконання програм та навчальних планів
|
Фактична кількість годин |
Кількість годин за програмою |
Тиждень |
4 |
4 |
І семестр |
61 |
64 |
ІІ семестр |
74 |
76 |
Рік |
135 |
140 |
Кількість обов’язкових робіт:
Назва |
І семестр |
ІІ семестр |
Рік |
|
4 |
6 |
10 |
Цілі навчання (Очікувані результати) |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/півріччя |
Натуральні числа і дії з ними. Геометричні фігури і величини. Розділ 1. Лічба, вимірювання і числа |
|||
розв’язувати вправи, що передбачають арифметичні дії з числами, порівняння чисел в межах 1000000 |
Повторення вивченого в початковій школі. |
|
|
розв’язувати вправи, що передбачають запис і порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками |
Повторення вивченого в початковій школі. |
|
|
розв’язувати вправи, що передбачають знаходження периметра геометричних фігур |
Повторення вивченого в початковій школі. |
|
|
|
Контрольна робота №1 (діагностична) |
|
|
пояснювати, що таке натуральне число; наводити приклади натуральних чисел; розв’язувати вправи, що передбачають запис числа у вигляді суми розрядних доданків; |
Натуральні числа. Предмети та одиниці лічби |
|
|
розрізняти цифри і числа читати і записувати натуральні числа в межах мільярда |
Натуральні числа. Предмети та одиниці лічби |
|
|
пояснювати, що таке пряма; пояснювати, що таке промінь; наводити приклади шкал; |
Пряма, промінь, відрізок |
|
|
зображувати вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира зображувати відрізок даної довжини |
Пряма, промінь, відрізок |
|
|
знаходити на малюнках відрізок даної довжини; |
Вимірювання відрізків |
|
|
вимірювати та обчислювати довжину відрізка; |
Вимірювання відрізків |
|
|
вимірювати та обчислювати довжину відрізка; |
Розв’язування вправ |
|
|
пояснювати, що таке координатний промінь; |
Координатний промінь |
|
|
зображувати координатний промінь, натуральні числа на координатному промені; |
Координатний промінь |
|
|
пояснювати правила порівняння; наводити приклади числових виразів, |
Числові вирази, рівності, нерівності. Порівняння натуральних чисел |
|
|
розв’язувати вправи, що передбачають обчислення значень числових виразів; розв’язувати вправи, що передбачають порівняння натуральних чисел; |
Числові вирази, рівності, нерівності. Порівняння натуральних чисел |
|
|
пояснювати, що таке кут; знаходити на малюнках кут даної градусної міри; класифікувати кути за градусною мірою;
|
Кути та їх вимірювання |
|
|
зображувати кут даної градусної міри; вимірювати та обчислювати градусну міру кута; |
Кути та їх вимірювання |
|
|
зображувати вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира |
Розв’язування вправ |
|
|
|
Контрольна робота №2 |
|
|
Розділ 2. Дії першого ступеня з натуральними числами |
|||
наводити приклади: натуральних чисел; формул; знаходити на малюнках: геометричні фігури, вказані у змісті; використовувати: властивості арифметичних дій з натуральними числами; записувати і пояснювати формули: периметра вказаних у змісті геометричних фігур; пояснювати, що таке: натуральне число; трикутник; квадрат; прямокутник; пояснювати правила: додавання, віднімання, класифікувати: трикутники за видами їхніх кутів; зображувати: вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира; вимірювати та обчислювати: периметр трикутника та прямокутника; розв’язувати вправи, що передбачають: обчислення периметра прямокутника, квадрата |
Аналіз контрольної роботи. Буквені вирази. Формули |
|
|
Буквені вирази. Формули |
|
|
|
Додавання натуральних чисел |
|
|
|
Додавання натуральних чисел |
|
|
|
Віднімання натуральних чисел |
|
|
|
Віднімання натуральних чисел |
|
|
|
Прямокутник. Квадрат |
|
|
|
Прямокутник. Квадрат. Периметр |
|
|
|
Трикутник та його види. |
|
|
|
Трикутник та його види. |
|
|
|
Трикутник та його види. |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Контрольна робота №3 |
|
|
|
Розділ 3. Дії другого ступеня з натуральними числами |
|||
наводити приклади: натуральних чисел; рівнянь; знаходити на розрізняти: цифри і числа читати і записувати: натуральні числа в межах мільярда; використовувати: властивості арифметичних дій з натуральними числами; пояснювати, що таке: натуральне число; рівняння; розв’язати рівняння; пояснювати правила: додавання, віднімання, множення, ділення, порівняння; виконання ділення з остачею; розв’язувати вправи, що передбачають: виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; ділення з остачею; розв’язувати: рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; текстові задачі, зокрема комбінаторні |
Аналіз контрольної роботи. Множення натуральних чисел |
|
|
Множення натуральних чисел |
|
|
|
Розподільний закон |
|
|
|
Розподільний закон |
|
|
|
Ділення натуральних чисел |
|
|
|
Ділення натуральних чисел |
|
|
|
Ділення з остачею |
|
|
|
Ділення з остачею |
|
|
|
Порядок виконання дій у виразах |
|
|
|
Порядок виконання дій у виразах |
|
|
|
Рівняння. Корінь рівняння |
|
|
|
Рівняння. Корінь рівняння |
|
|
|
Рівняння. Корінь рівняння |
|
|
|
Типи задач |
|
|
|
Способи розв’язування задач |
|
|
|
Типи задач та способи їх розв’язування. |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Контрольна робота №4 |
|
|
|
Розділ 4. Квадрат і куб числа. Площі та об’єми фігур |
|||
знаходити на малюнках: геометричні фігури, вказані у змісті; розпізнавати у просторі та співвідносить з об’єктами навколишньої дійсності: куб, прямокутний паралелепіпед, піраміду; записувати і пояснювати формули: площі прямокутника, квадрата; об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба; пояснювати, що таке: квадрат і куб натурального числа; квадрат; прямокутник; прямокутний паралелепіпед; куб, зображувати: вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира; розв’язувати вправи, що передбачають: піднесення натурального числа до квадрата та куба; обчислення площі прямокутника, квадрата і об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба;
|
Аналіз контрольної роботи. Степінь числа |
|
|
Степінь числа |
|
|
|
Степінь числа |
|
|
|
Площа прямокутника |
|
|
|
Площа прямокутника |
|
|
|
Площа квадрата |
|
|
|
Площа квадрата |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Прямокутний паралелепіпед. |
|
|
|
Прямокутний паралелепіпед. |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
ІІ семестр |
|||
Розв’язування вправ |
|
|
|
Прямокутний паралелепіпед |
|
|
|
Куб. Його виміри |
|
|
|
Піраміда |
|
|
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба |
|
|
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба |
|
|
|
Площа поверхні прямокутного паралелепіпеда і куба |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Контрольна робота № 5 |
|
|
|
Дробові числа та дії над ними Розділ 5. Звичайні дроби |
|||
наводити приклади: звичайних дробів; розрізняти: звичайні і десяткові дроби; правильні і неправильні дроби, пояснювати, що таке: чисельник і знаменник дробу; мішане число; читати і записувати: звичайні дроби; мішані числа; формулювати означення: правильного і неправильного дробу; розв’язувати вправи, що передбачають: порівняння, перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число |
Аналіз контрольної роботи. Що таке звичайний дріб. Порівняння дробів |
|
|
Що таке звичайний дріб. Порівняння дробів |
|
|
|
Що таке звичайний дріб. Порівняння дробів |
|
|
|
Що таке звичайний дріб. Порівняння дробів |
|
|
|
Дроби і ділення |
|
|
|
Дроби і ділення |
|
|
|
Дроби і ділення |
|
|
|
Дроби і ділення |
|
|
|
Знаходження дробу від числа |
|
|
|
Знаходження дробу від числа |
|
|
|
Знаходження числа за дробом |
|
|
|
Знаходження числа за дробом |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Контрольна робота №6 |
|
|
|
Розділ 6. Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками |
|||
пояснювати, що таке: чисельник і знаменник дробу; мішане число; читати і записувати: звичайні та десяткові дроби; мішані числа; формулювати означення: правильного і неправильного дробу; розв’язувати вправи, що передбачають: додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число |
Аналіз контрольної роботи. Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
|
|
Доповнення правильного дробу до одиниці. Віднімання дробу від натурального числа |
|
|
|
Доповнення правильного дробу до одиниці. Віднімання дробу від натурального числа |
|
|
|
Доповнення правильного дробу до одиниці. Віднімання дробу від натурального числа |
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Контрольна робота №7 |
|
|
|
Розділ 7. Десяткові дроби та дії з ними |
|||
наводити приклади: десяткових дробів; розрізняти: звичайні і десяткові дроби; читати і записувати: десяткові дроби; розв’язувати вправи, що передбачають: порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів; |
Аналіз контрольної роботи. Що таке десятковий дріб. Порівняння десяткових дробів |
|
|
Що таке десятковий дріб. Порівняння десяткових дробів |
|
|
|
Що таке десятковий дріб. Порівняння десяткових дробів |
|
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів |
|
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів |
|
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів |
|
|
|
Множення десяткових дробів |
|
|
|
Множення десяткових дробів |
|
|
|
Множення десяткових дробів |
|
|
|
Ділення десяткових дробів |
|
|
|
Ділення десяткових дробів |
|
|
|
Ділення десяткових дробів |
|
|
|
Округлення чисел |
|
|
|
Округлення чисел |
|
|
|
Округлення чисел. Розв’язування вправ |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Контрольна робота №8 |
|
|
|
Розділ 8. Відсотки. Середнє арифметичне |
|||
формулювати означення: відсотка; середнього арифметичного; розв’язувати вправи, що передбачають: знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком; знаходження середнього арифметичного кількох чисел, середнього значення величини |
Аналіз контрольної роботи. Що таке відсоток. Знаходження відсотка від числа |
|
|
Що таке відсоток. Знаходження відсотка від числа |
|
|
|
Що таке відсоток. Знаходження відсотка від числа |
|
|
|
Що таке відсоток. Знаходження відсотка від числа |
|
|
|
Знаходження числа за його відсотком |
|
|
|
Знаходження числа за його відсотком |
|
|
|
Знаходження числа за його відсотком |
|
|
|
Середнє арифметичне |
|
|
|
Середнє арифметичне. Середнє значення величин. |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Контрольна робота №9 |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|||
наводити приклади: звичайних і десяткових дробів; розрізняти: звичайні і десяткові дроби; правильні і неправильні дроби пояснювати, що таке: чисельник і знаменник дробу; мішане число; читати і записувати: звичайні та десяткові дроби; мішані числа; формулювати означення: правильного і неправильного дробу; відсотка; середнього арифметичного; розв’язувати вправи, що передбачають: порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком; знаходження середнього арифметичного кількох чисел, середнього значення величини |
Аналіз контрольної роботи. Лічба, вимірювання і числа. Дії першого ступеня з натуральними числами |
|
|
Дії другого ступеня з натуральними числами. Степінь натурального числа з натуральним показником. |
|
|
|
Площі та об’єми фігур. |
|
|
|
Звичайні дроби та дії з ними |
|
|
|
Десяткові дроби та дії з ними. Відсоткові розрахунки |
|
|
|
Контрольна робота №10 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Розв’язування цікавих та складних задач |
|
|
|
Розв’язування цікавих та складних задач |
|
|