Індивідуальна навчальна програма з математики 5 клас

Про матеріал
Індивідуальна навчальна програма для учнів з особливими освітніми потребами з математики за програмою ЗОШ 5 клас. У ній поміщено цілі та зміст навчання.
Перегляд файлу

Індивідуальна навчальна програма

з математики

для учня 5 класу

Желтікова Максима

Складено до підручника: Тарасенкова Н.А. Математика. 5 кл. : підруч. для закладів загальної середньої освіти / Н.А.Тарасенкова, І.М.Богатирьова, О.П.Бочко, О.М.Коломієць, З.О.Сердюк. – Вид. 2-ге, доопр. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2018. – 240 с.

 

згідно з навчальною програмою, затвердженою Наказом Міністерством освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 «Математика. 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів»

Укладачі програми (2012 р.): М.І.Бурда, Ю І.Мальований, Є.П.Нелін,
Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М.С.Якір

У розвантаженні програми (2015 рік) брали участь: М.І.Бурда, А.В.Паньков, М.С.Якір, Д.А.Номіровський

          Над оновленням програми (2017 рік) працювали: М.І.Бурда,
Б.В.Кудренко, О.Я.Біляніна, А.І.Азаренкова, О.І.Буковська, Т.С.Кіндюх,
О.Є.Лисенко, А.В.Миляник, Н.В.Панова, А.В.Паньков

 

Виконання програм та навчальних планів

 

Фактична кількість годин

Кількість годин за програмою

Тиждень

4

4

І семестр

61

64

ІІ семестр

74

76

Рік

135

140

 

Кількість обов’язкових робіт:

Назва

І семестр

ІІ семестр

Рік

  •                   контрольна робота

4

6

10

 

 

 

 

 

Цілі навчання

(Очікувані результати)

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/півріччя

Натуральні числа і дії з ними. Геометричні фігури і величини.

Розділ 1. Лічба, вимірювання і числа

розв’язувати вправи, що передбачають арифметичні дії з числами, порівняння чисел в межах 1000000  

Повторення вивченого в початковій школі.

 

 

розв’язувати вправи, що передбачають запис і порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками

Повторення вивченого в початковій школі.

 

 

розв’язувати вправи, що передбачають знаходження периметра геометричних фігур  

Повторення вивченого в початковій школі.

 

 

 

Контрольна робота №1 (діагностична)

 

 

пояснювати, що таке натуральне число; наводити приклади натуральних чисел; розв’язувати вправи, що передбачають запис числа у вигляді суми розрядних доданків;  

Натуральні числа. Предмети та одиниці лічби

 

 

розрізняти цифри і числа

читати і записувати натуральні числа в межах мільярда

Натуральні числа. Предмети та одиниці лічби

 

 

пояснювати, що таке пряма;  пояснювати, що таке промінь;   наводити приклади шкал;  

Пряма, промінь, відрізок

 

 

зображувати вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира зображувати відрізок даної довжини

Пряма, промінь, відрізок

 

 

знаходити на малюнках відрізок даної довжини;

Вимірювання відрізків

 

 

вимірювати та обчислювати довжину відрізка;  

Вимірювання відрізків

 

 

вимірювати та обчислювати довжину відрізка;  

Розв’язування вправ

 

 

пояснювати, що таке координатний промінь;  

Координатний промінь

 

 

зображувати координатний промінь, натуральні числа на координатному промені;

Координатний промінь

 

 

пояснювати правила порівняння; наводити приклади числових виразів,

Числові вирази, рівності, нерівності. Порівняння натуральних чисел

 

 

розв’язувати вправи, що передбачають обчислення значень числових виразів; розв’язувати вправи, що передбачають порівняння натуральних чисел;  

Числові вирази, рівності, нерівності. Порівняння натуральних чисел

 

 

пояснювати, що таке кут;  знаходити на малюнках кут даної градусної міри; класифікувати кути за градусною мірою;

 

Кути та їх вимірювання

 

 

зображувати  кут даної градусної міри;  вимірювати та обчислювати градусну міру кута;  

Кути та їх вимірювання

 

 

зображувати вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира

Розв’язування вправ

 

 

 

Контрольна робота №2

 

 

Розділ 2. Дії першого ступеня з натуральними числами

наводити приклади: натуральних чисел; формул;

знаходити на малюнках: геометричні фігури, вказані у змісті; використовувати: властивості арифметичних дій з натуральними числами;

записувати і пояснювати формули: периметра вказаних у змісті геометричних фігур;

пояснювати, що таке: натуральне число; трикутник; квадрат; прямокутник;

пояснювати правила: додавання, віднімання,

класифікувати: трикутники за видами їхніх кутів;

зображувати: вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира; вимірювати та обчислювати: периметр трикутника та прямокутника;

розв’язувати вправи, що передбачають: обчислення периметра прямокутника, квадрата

Аналіз контрольної роботи. Буквені вирази. Формули

 

 

Буквені вирази. Формули

 

 

Додавання натуральних чисел

 

 

Додавання натуральних чисел

 

 

Віднімання натуральних чисел

 

 

Віднімання натуральних чисел

 

 

Прямокутник. Квадрат

 

 

Прямокутник. Квадрат. Периметр

 

 

Трикутник та його види.

 

 

Трикутник та його види.

 

 

Трикутник та його види.

 

 

Розв’язування вправ

 

 

Контрольна робота №3

 

 

Розділ 3. Дії другого ступеня з натуральними числами

наводити приклади: натуральних чисел; рівнянь;

знаходити на розрізняти: цифри і числа

читати і записувати: натуральні числа в межах мільярда; використовувати: властивості арифметичних дій з натуральними числами; пояснювати, що таке: натуральне число; рівняння; розв’язати рівняння; пояснювати правила: додавання, віднімання, множення, ділення, порівняння; виконання ділення з остачею;

розв’язувати вправи, що передбачають: виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; ділення з остачею; розв’язувати: рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; текстові задачі, зокрема комбінаторні

Аналіз контрольної роботи. Множення натуральних чисел

 

 

Множення натуральних чисел

 

 

Розподільний закон

 

 

Розподільний закон

 

 

Ділення натуральних чисел

 

 

Ділення натуральних чисел

 

 

Ділення з остачею

 

 

Ділення з остачею

 

 

Порядок виконання дій у виразах

 

 

Порядок виконання дій у виразах

 

 

Рівняння. Корінь рівняння

 

 

Рівняння. Корінь рівняння

 

 

Рівняння. Корінь рівняння

 

 

Типи задач

 

 

Способи розв’язування задач

 

 

Типи задач та способи їх розв’язування.

 

 

Розв’язування вправ

 

 

Контрольна робота №4

 

 

Розділ 4. Квадрат і куб числа. Площі та об’єми фігур

знаходити на малюнках: геометричні фігури, вказані у змісті;

розпізнавати у просторі та співвідносить з об’єктами навколишньої дійсності: куб, прямокутний паралелепіпед, піраміду; записувати і пояснювати формули: площі прямокутника, квадрата; об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба;

пояснювати, що таке: квадрат і куб натурального числа; квадрат; прямокутник; прямокутний паралелепіпед; куб, зображувати: вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира; розв’язувати вправи, що передбачають: піднесення натурального числа до квадрата та куба; обчислення площі прямокутника, квадрата і об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба;

 

Аналіз контрольної роботи. Степінь числа

 

 

Степінь числа

 

 

Степінь числа

 

 

Площа прямокутника

 

 

Площа прямокутника

 

 

Площа квадрата

 

 

Площа квадрата

 

 

Розв’язування вправ

 

 

Прямокутний паралелепіпед.

 

 

Прямокутний паралелепіпед.

 

 

Розв’язування вправ.

 

 

ІІ семестр

Розв’язування вправ

 

 

Прямокутний паралелепіпед

 

 

Куб. Його виміри

 

 

Піраміда

 

 

Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба

 

 

Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба

 

 

Площа поверхні прямокутного паралелепіпеда і куба

 

 

Розв’язування вправ

 

 

Контрольна робота № 5

 

 

Дробові числа та дії над ними

Розділ 5. Звичайні дроби

наводити приклади: звичайних дробів; розрізняти: звичайні і десяткові дроби; правильні і неправильні дроби, пояснювати, що таке: чисельник і знаменник дробу; мішане число; читати і записувати: звичайні дроби; мішані числа;

формулювати означення: правильного і неправильного дробу; розв’язувати вправи, що передбачають: порівняння, перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число

Аналіз контрольної роботи. Що таке звичайний дріб. Порівняння дробів

 

 

Що таке звичайний дріб. Порівняння дробів

 

 

Що таке звичайний дріб. Порівняння дробів

 

 

Що таке звичайний дріб. Порівняння дробів

 

 

Дроби і ділення

 

 

Дроби і ділення

 

 

Дроби і ділення

 

 

Дроби і ділення

 

 

Знаходження дробу від числа

 

 

Знаходження дробу від числа

 

 

Знаходження числа за дробом

 

 

Знаходження числа за дробом

 

 

Розв’язування вправ

 

 

Розв’язування вправ

 

 

Контрольна робота №6

 

 

Розділ 6. Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками

пояснювати, що таке: чисельник і знаменник дробу; мішане число;

читати і записувати: звичайні та десяткові дроби; мішані числа;

формулювати означення: правильного і неправильного дробу;

розв’язувати вправи, що передбачають: додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число

Аналіз контрольної роботи. Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

 

 

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

 

 

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

 

 

Доповнення правильного дробу до одиниці. Віднімання дробу від натурального числа

 

 

Доповнення правильного дробу до одиниці. Віднімання дробу від натурального числа

 

 

Доповнення правильного дробу до одиниці. Віднімання дробу від натурального числа

 

 

Додавання і віднімання мішаних чисел

 

 

Додавання і віднімання мішаних чисел

 

 

Додавання і віднімання мішаних чисел

 

 

Розв’язування вправ

 

 

Розв’язування вправ

 

 

Контрольна робота №7

 

 

Розділ 7. Десяткові дроби та дії з ними

наводити приклади: десяткових дробів; розрізняти: звичайні і десяткові дроби; читати і записувати: десяткові дроби; розв’язувати вправи, що передбачають: порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів;

Аналіз контрольної роботи. Що таке десятковий дріб. Порівняння десяткових дробів

 

 

Що таке десятковий дріб. Порівняння десяткових дробів

 

 

Що таке десятковий дріб. Порівняння десяткових дробів

 

 

Додавання і віднімання десяткових дробів

 

 

Додавання і віднімання десяткових дробів

 

 

Додавання і віднімання десяткових дробів

 

 

Множення десяткових дробів

 

 

Множення десяткових дробів

 

 

Множення десяткових дробів

 

 

Ділення десяткових дробів

 

 

Ділення десяткових дробів

 

 

Ділення десяткових дробів

 

 

Округлення чисел

 

 

Округлення чисел

 

 

Округлення чисел. Розв’язування вправ

 

 

Розв’язування вправ

 

 

Контрольна робота №8

 

 

Розділ 8. Відсотки. Середнє арифметичне

формулювати означення: відсотка; середнього арифметичного;

розв’язувати вправи, що передбачають: знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком; знаходження середнього арифметичного кількох чисел, середнього значення величини

Аналіз контрольної роботи. Що таке відсоток. Знаходження відсотка від числа

 

 

Що таке відсоток. Знаходження відсотка від числа

 

 

Що таке відсоток. Знаходження відсотка від числа

 

 

Що таке відсоток. Знаходження відсотка від числа

 

 

Знаходження числа за його відсотком

 

 

Знаходження числа за його відсотком

 

 

Знаходження числа за його відсотком

 

 

Середнє арифметичне

 

 

Середнє арифметичне. Середнє значення величин.

 

 

Розв’язування вправ

 

 

Контрольна робота №9

 

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу

наводити приклади: звичайних і десяткових дробів;

розрізняти: звичайні і десяткові дроби; правильні і неправильні дроби

пояснювати, що таке: чисельник і знаменник дробу; мішане число;

читати і записувати: звичайні та десяткові дроби; мішані числа;

формулювати означення: правильного і неправильного дробу; відсотка; середнього арифметичного;

розв’язувати вправи, що передбачають: порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком; знаходження середнього арифметичного кількох чисел, середнього значення величини

Аналіз контрольної роботи. Лічба, вимірювання і числа. Дії першого ступеня з натуральними числами

 

 

Дії другого ступеня з натуральними числами. Степінь натурального числа з натуральним показником.

 

 

Площі та об’єми фігур.

 

 

Звичайні дроби та дії з ними

 

 

Десяткові дроби та дії з ними. Відсоткові розрахунки

 

 

Контрольна робота №10

 

 

Аналіз контрольної роботи

 

 

Розв’язування вправ

 

 

Розв’язування цікавих та складних задач

 

 

Розв’язування цікавих та складних задач

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.3
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Бовкун Олена Василівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Scherban Tatyana
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Гура Олена Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Інші матеріали
Інкл
Додано
9 вересня 2021
Переглядів
8760
Оцінка розробки
4.8 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку