Індивідуальна навчальна програма з математики для 3 класу, ЗПР

Про матеріал
Індивідуальна навчальна програма з математики для учнів 3 класу із затримкою психічного розвитку. Програма містить тему, довгострокову мету, короткострокові завдання та методи оцінювання. Складена на вересень-грудень.
Перегляд файлу

 

 

Індивідуальна навчальна програма на вересень 2019-2020 н.р.

3 клас

 

Навчальний предмет: математика.

Тема: узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 2 клас. Таблиці множення і ділення (повторення)

Довгострокова мета: вправлятися у складання виразів, розв’язування задач. Формувати вміння додавати і віднімати в межах 100 без переходу через розряд. Розвивати математичне мовлення.

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання. Дата і прогрес.

02.09 – 06.09 

Удосконалювати навички лічби в межах 100, прийоми усного додавання і віднімання у межах 100. Формувати вміння додавати і віднімати числа частинами. Вправлятися у розв’язуванні задач.  Розвивати операції мислення. Побудова відрізків заданої довжини.

Спостереження

 

 

Зразки робіт

09.09 – 13.09

Формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження невідомого зменшуваного, невідомого від’ємника, розв’язувати задачі на дві дії. Вправлятися в обчисленні значень виразів зі змінними.

Спостереження

 

Зразки робіт

16.09 – 20.09

Розвивати навички розуміння значень опорних слів, що визначають алгоритм розв’язування задачі. Формувати вміння розв’язувати задачі на різницеве порівняння. Вчити застосовувати знання про одиниці вимірювання довжини. Табличне множення і ділення чисел 6 – 9.  Закріпити навички розрізнення геометричних фігур.

Спостереження

 

 

Самостійна робота

23.09 – 30.09

Формувати навички розв’язувати рівняння, задачі на знаходження  невідомих – множника, діленого дільника. Вчити застосовувати в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число. Удосконалювати навички лічби в межах 100, порівняння чисел. Формувати вміння розв’язувати задачі на дві дії. Розвивати обсяг математичної пам’яті.

Спостереження

 

 

Контрольна робота

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма на жовтень 2019-2020 н.р.

3 клас

 

Навчальний предмет: математика.

Тема: нумерація чисел у концентрі «Тисяча». Усне і письмове додавання чисел у межах 1000. Сотня. Усна і письмова нумерація чисел у межах 1000.

Довгострокова мета: Формувати вміння додавати і віднімати у межах 1000. Вправлятися у складання та розв’язуванні  виразів та нерівностей. Вчити розв’язувати задачі. Розвивати математичне мовлення.

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання. Дата і прогрес.

01.10 – 04.10

Формувати вміння і навички утворення та читання трицифрових чисел. Розвивати навички розв’язування задач на 2 – 3 дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених видів.  Вправлятися у порівнянні чисел на основі порядку їх слідування у натуральному ряді. Формувати вміння порівнювати числа на основі їх десяткового складу.

Спостереження

 

 

Зразки робіт

07.10 – 11.10

Формувати вміння записувати числа у вигляді суми розрядних доданків. Вчити застосовувати знання про одиниці вимірювання довжини та їх співвідношення. Розвивати навички розв’язування задач на 2 – 3 дії, які включають збільшення, зменшення числа: на кілька одиниць, у кілька разів.  Закріплювати вміння будувати та порівнювати відрізки. Ознайомитися з одиницями вимірювання маси.

Спостереження

 

 

Зразки робіт

14.10 – 18.10

Формувати навички додавання і віднімання на основі десяткового складу числа. Формувати уявлення про істинні та хибні числові рівності, нерівності. Формувати вміння розв’язувати задачі на дві дії першого ступеня. Ознайомлення з групами взаємопов’язаних величин.

Спостереження

 

 

Зразки робіт

21.10 – 25.10

Формувати уявлення про нерівності зі змінними. Розвивати навички розв’язування складених задач на 2 – 4 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів.   Формувати вміння додавати та віднімати круглі числа.

Спостереження

 

 

Зразки робіт

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма на листопад 2019-2020 н.р.

3 клас

 

Навчальний предмет: математика.

Тема: нумерація чисел у концентрі «Тисяча». Усне і письмове додавання чисел у межах 1000. Сотня. Усна і письмова нумерація чисел у межах 1000.

Довгострокова мета: Формувати вміння додавати і віднімати у межах 1000. Вправлятися у складання та розв’язуванні  виразів та нерівностей. Формувати навички додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових  чисел з переходом через розряд.  Удосконалювати вміння розв’язувати задачі. Розвивати математичне мовлення.

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання. Дата і прогрес.

04.11-08.11

Формувати вміння додавати й віднімати круглі числа. Удосконалювати навички розв’язування задач різних видів. Формувати навички розв’язувати нерівності та рівняння.

Спостереження

 

Самостійна робота

11.11-15.11

Удосконалювати вміння складати скорочений запис задачі та розв’язувати задачі. Формувати навички додавання і віднімання чисел з переходом через розряд. Розвивати обсяг математичної пам’яті. Письмове додавання і віднімання чисел у межах 1000.

Спостереження

 

Контрольна робота

18.11-22.11

Формувати навички додавання і віднімання чисел з переходом через розряд. Формувати вміння письмового додавання та віднімання двоцифрового та трицифрового чисел з переходом через розряд.  Розвивати вміння розв’язувати задачі.

Самостійна робота

 

 

Зразки робіт

25.11 – 29.11

Письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд. Удосконалювати вміння розв’язувати задачі виразом, арифметичними діями з поясненням.

Спостереження

 

Самостійна робота

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма на грудень 2019-2020 н.р.

3 клас

 

Навчальний предмет: математика.

Тема: Усна і письмова нумерація чисел у межах 1000. Усне множення і ділення чисел в межах 1000. Властивості множення і ділення.

Довгострокова мета: Формувати вміння множення і ділення у межах 100. Вправлятися у складання та розв’язуванні  виразів та нерівностей. Формувати навички множення і ділення круглого числа на одноцифрове.  Удосконалювати вміння розв’язувати задачі. Розвивати математичне мовлення.

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання. Дата і прогрес.

02.12-06.12

Закріплення письмових прийомів додавання й віднімання  чисел у межах 1000. Удосконалювати навички розв’язувати рівняння та нерівності. Вчити розпізнавати геометричні фігури. Удосконалювати вміння розв’язувати задачі.

Спостереження

 

Контрольна робота

09.12-13.12

Формувати уявлення про переставний та сполучний закони множення. Формувати вміння розв’язувати прості задачі  способом складання рівнянь та задачі на кратне порівняння добутків. 

Спостереження

 

Самостійна робота

16.12-20.12

Властивості множення числа на нуль та нуля на число. Формувати вміння розв’язувати задачі на кратне та різницеве порівняння двох часток. Властивості множення та ділення числа на 10.

Спостереження

 

Зразки робіт

23.12-27.12

Удосконалювати навички множення та ділення на  10 і 100. Формувати вміння множити, ділити кругле число на одноцифрове. Формувати вміння складати скорочений запис задачі та розв’язувати задачі. Розвивати обсяг математичної пам’яті.

Спостереження

 

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
Інкл
Додано
22 лютого 2020
Переглядів
3535
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку