Індивідуальна навчальна програма на вересень 2019-2020 н.р.
3 клас
Навчальний предмет: математика.
Тема: узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 2 клас. Таблиці множення і ділення (повторення)
Довгострокова мета: вправлятися у складання виразів, розв’язування задач. Формувати вміння додавати і віднімати в межах 100 без переходу через розряд. Розвивати математичне мовлення.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
02.09 – 06.09 |
Удосконалювати навички лічби в межах 100, прийоми усного додавання і віднімання у межах 100. Формувати вміння додавати і віднімати числа частинами. Вправлятися у розв’язуванні задач. Розвивати операції мислення. Побудова відрізків заданої довжини. |
Спостереження
Зразки робіт |
09.09 – 13.09 |
Формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження невідомого зменшуваного, невідомого від’ємника, розв’язувати задачі на дві дії. Вправлятися в обчисленні значень виразів зі змінними. |
Спостереження
Зразки робіт |
16.09 – 20.09 |
Розвивати навички розуміння значень опорних слів, що визначають алгоритм розв’язування задачі. Формувати вміння розв’язувати задачі на різницеве порівняння. Вчити застосовувати знання про одиниці вимірювання довжини. Табличне множення і ділення чисел 6 – 9. Закріпити навички розрізнення геометричних фігур. |
Спостереження
Самостійна робота |
23.09 – 30.09 |
Формувати навички розв’язувати рівняння, задачі на знаходження невідомих – множника, діленого дільника. Вчити застосовувати в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число. Удосконалювати навички лічби в межах 100, порівняння чисел. Формувати вміння розв’язувати задачі на дві дії. Розвивати обсяг математичної пам’яті. |
Спостереження
Контрольна робота |
Індивідуальна навчальна програма на жовтень 2019-2020 н.р.
3 клас
Навчальний предмет: математика.
Тема: нумерація чисел у концентрі «Тисяча». Усне і письмове додавання чисел у межах 1000. Сотня. Усна і письмова нумерація чисел у межах 1000.
Довгострокова мета: Формувати вміння додавати і віднімати у межах 1000. Вправлятися у складання та розв’язуванні виразів та нерівностей. Вчити розв’язувати задачі. Розвивати математичне мовлення.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
01.10 – 04.10 |
Формувати вміння і навички утворення та читання трицифрових чисел. Розвивати навички розв’язування задач на 2 – 3 дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених видів. Вправлятися у порівнянні чисел на основі порядку їх слідування у натуральному ряді. Формувати вміння порівнювати числа на основі їх десяткового складу. |
Спостереження
Зразки робіт |
07.10 – 11.10 |
Формувати вміння записувати числа у вигляді суми розрядних доданків. Вчити застосовувати знання про одиниці вимірювання довжини та їх співвідношення. Розвивати навички розв’язування задач на 2 – 3 дії, які включають збільшення, зменшення числа: на кілька одиниць, у кілька разів. Закріплювати вміння будувати та порівнювати відрізки. Ознайомитися з одиницями вимірювання маси. |
Спостереження
Зразки робіт |
14.10 – 18.10 |
Формувати навички додавання і віднімання на основі десяткового складу числа. Формувати уявлення про істинні та хибні числові рівності, нерівності. Формувати вміння розв’язувати задачі на дві дії першого ступеня. Ознайомлення з групами взаємопов’язаних величин. |
Спостереження
Зразки робіт |
21.10 – 25.10 |
Формувати уявлення про нерівності зі змінними. Розвивати навички розв’язування складених задач на 2 – 4 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів. Формувати вміння додавати та віднімати круглі числа. |
Спостереження
Зразки робіт |
Індивідуальна навчальна програма на листопад 2019-2020 н.р.
3 клас
Навчальний предмет: математика.
Тема: нумерація чисел у концентрі «Тисяча». Усне і письмове додавання чисел у межах 1000. Сотня. Усна і письмова нумерація чисел у межах 1000.
Довгострокова мета: Формувати вміння додавати і віднімати у межах 1000. Вправлятися у складання та розв’язуванні виразів та нерівностей. Формувати навички додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд. Удосконалювати вміння розв’язувати задачі. Розвивати математичне мовлення.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
04.11-08.11 |
Формувати вміння додавати й віднімати круглі числа. Удосконалювати навички розв’язування задач різних видів. Формувати навички розв’язувати нерівності та рівняння. |
Спостереження
Самостійна робота |
11.11-15.11 |
Удосконалювати вміння складати скорочений запис задачі та розв’язувати задачі. Формувати навички додавання і віднімання чисел з переходом через розряд. Розвивати обсяг математичної пам’яті. Письмове додавання і віднімання чисел у межах 1000. |
Спостереження
Контрольна робота |
18.11-22.11 |
Формувати навички додавання і віднімання чисел з переходом через розряд. Формувати вміння письмового додавання та віднімання двоцифрового та трицифрового чисел з переходом через розряд. Розвивати вміння розв’язувати задачі. |
Самостійна робота
Зразки робіт |
25.11 – 29.11 |
Письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд. Удосконалювати вміння розв’язувати задачі виразом, арифметичними діями з поясненням. |
Спостереження
Самостійна робота |
Індивідуальна навчальна програма на грудень 2019-2020 н.р.
3 клас
Навчальний предмет: математика.
Тема: Усна і письмова нумерація чисел у межах 1000. Усне множення і ділення чисел в межах 1000. Властивості множення і ділення.
Довгострокова мета: Формувати вміння множення і ділення у межах 100. Вправлятися у складання та розв’язуванні виразів та нерівностей. Формувати навички множення і ділення круглого числа на одноцифрове. Удосконалювати вміння розв’язувати задачі. Розвивати математичне мовлення.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
02.12-06.12 |
Закріплення письмових прийомів додавання й віднімання чисел у межах 1000. Удосконалювати навички розв’язувати рівняння та нерівності. Вчити розпізнавати геометричні фігури. Удосконалювати вміння розв’язувати задачі. |
Спостереження
Контрольна робота |
09.12-13.12 |
Формувати уявлення про переставний та сполучний закони множення. Формувати вміння розв’язувати прості задачі способом складання рівнянь та задачі на кратне порівняння добутків. |
Спостереження
Самостійна робота |
16.12-20.12 |
Властивості множення числа на нуль та нуля на число. Формувати вміння розв’язувати задачі на кратне та різницеве порівняння двох часток. Властивості множення та ділення числа на 10. |
Спостереження
Зразки робіт |
23.12-27.12 |
Удосконалювати навички множення та ділення на 10 і 100. Формувати вміння множити, ділити кругле число на одноцифрове. Формувати вміння складати скорочений запис задачі та розв’язувати задачі. Розвивати обсяг математичної пам’яті. |
Спостереження
Контрольна робота |