Календарне планування уроків математики у 3 класі
(до підручника М Богдановича)
№ уроку |
Тема уроку |
№№ завдань |
Дата |
|
|||
1 |
Усна і письмова нумерація чисел першої сотні. Випадки додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією чисел. |
1-13 |
|
2 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Периметр трикутника. |
14-22 |
|
3 |
Табличне додавання і віднімання з переходом через десяток. Складання і розв'язування задач за коротким записом. |
23-33 |
|
4 |
Зв’язок дій додавання і віднімання. Перевірка додавання відніманням. |
34-41 |
|
5 |
Ознайомлення з поняттям рівняння. Розв'язок (корінь) рівняння. Розв'язування задачі за планом. |
42-51 |
|
6 |
Додавання і віднімання виду 38 + 2, 80 - 4. Розв’язування рівнянь. Обернені задачі. |
52-59 |
|
7 |
Повторення випадків додавання і віднімання виду 36+7, 73-8. Задачі, що містять дворазове збільшення (зменшення) на кілька одиниць. |
60-69 |
|
8 |
Назви чисел при відніманні. Перевірка віднімання додаванням. Знаходження значень виразів з буквеним компонентом. Периметр трикутника. |
70-79 |
|
9 |
Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування рівнянь. Складання і розв'язання рівнянь за текстовим формулюванням. Задачі на знаходження третього доданка. |
80-88 |
|
10 |
Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами. |
89-98 |
|
11 |
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування задач. |
99-107 |
|
12 |
Дія множення. Назви чисел при множенні. Таблиці множення чисел 2 і 3. Розв’язування складеної задачі на дві дії. |
108-116 |
|
13 |
Табель-календар. Століття. Розв’язування задач. |
117-122 |
|
14 |
Дія ділення. Назви чисел при діленні. Зв'язок дій множення і ділення. Задачі на ділення. Розв’язування задач, що містять дворазове зменшення на кілька одиниць. |
123-131 |
|
15 |
Таблиця ділення на 2 і 3. Знаходження значень числових виразів. Розв’язування задач. |
132-138 |
|
16 |
Повторення таблиць множення числа 4 і ділення на 4. Використання таблиці для розв’язування задач і знаходження значень виразів. |
139-147 |
|
17 |
Повторення таблиць множення числа 5 і ділення на 5. Використання таблиці для розв’язування задач і знаходження значень виразів. Складання і розв'язування задач. |
148-155 |
|
18 |
Контрольна робота. |
|
|
19 |
Аналіз контрольної роботи. Повторення таблиць множення числа 6 і ділення на 6. Розв’язування задачі на дві дії різного ступеня. |
156-164 |
|
20 |
Доба, година, хвилина, секунда. Визначення часу за годинником. |
165-173 |
|
21 |
Ознайомлення із взаємопов'язаними величинами: ціна, кількість, вартість. |
174-180 |
|
22 |
Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці. |
181-188 |
|
23 |
Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці. |
189-198 |
|
24 |
Задачі на спосіб зведення до одиниці. Дії з іменованими числами. |
199-206 |
|
25 |
Повторення таблиць множення числа 7 і ділення на 7. Розв’язування задач на спосіб зведення до одиниці. |
207-215 |
|
26 |
Задачі з буквеними даними (знайомство). Складання виразів та знаходження їх значень. |
216-224 |
|
27 |
Розв’язування задач на кратне порівняння. Задачі з буквеними даними. |
225-232 |
|
28 |
Розв’язування задач на кратне порівняння. Вправи на засвоєння таблиць множення числа 7 і ділення на 7. Розширення задача на зведення до одиниці. |
233-239 |
|
29 |
Розв’язування виразів і задач. |
240-247 |
|
30 |
Розв’язування задач на спосіб зведення до одиниці (другий вид). Розв'язування рівнянь на знаходження невідомого множника. |
248-256 |
|
31 |
Розв’язування задач за таблицею. Складання нерівностей. |
257-263 |
|
32 |
Повторення таблиць множення числа 8 і ділення на 8. Задачі на спосіб зведення до одиниці (другий вид). |
264-272 |
|
33 |
Задачі на спосіб зведення до одиниці (другий вид). Порівняння виразів. Види трикутників. |
273-280 |
|
34 |
Розв’язування складених задач. Складання і розв'язування рівнянь. |
281-288 |
|
35 |
Робота над задачами на кратне порівняння двох часток. Складені задачі з буквеними даними. |
289-296 |
|
36 |
Повторення таблиць множення числа 9 і ділення на 9. Розв'язування задач. |
297-304 |
|
37 |
Розв'язування задач на дві і три дії. |
305-313 |
|
38 |
Складання задач за поданим виразом. Розв'язування задач двома способами. |
314-321 |
|
39 |
Розвязування виразів та задач. |
322-329 |
|
40 |
Переставний закон множення. |
330-337 |
|
41 |
Сполучний закон множення. |
338-346 |
|
42 |
Множення чисел 0 і 1. Множення на 0 і 1. |
347-356 |
|
43 |
Ділення на 1. Ділення рівних чисел. |
357-365 |
|
44 |
Ділення 0. Неможливість ділення на 0. |
366-373 |
|
45 |
Контрольна робота. |
|
|
|
|||
46 |
Аналіз контрольної роботи. Лічба в межах 199. Додавання і віднімання 1. Задачі на сумісні дії першого і другого ступеня. |
374-385 |
|
47 |
Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду. Задачі на дві дії, що містять знаходження невідомого зменшуваного. |
386-396 |
|
48 |
Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків і одиниць. Назви розрядних чисел. Задачі на спільну роботу. |
397-404 |
|
49 |
Читання трицифрових чисел записаних у нумераційній таблиці. Додавання розрядних чисел. Творча робота над задачею. |
405-414 |
|
50 |
Запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Порівняння чисел. |
415-423 |
|
51 |
Запис і читання трицифрових чисел. Порівняння чисел. Розв'язування задач на три дії. |
424-433 |
|
52 |
Визначення числа сотень і десятків у трицифровому числі. Віднімання від трицифрового числа одиниць певного розряду. Розв'язування задач, що містять збільшення (зменшення) числа у кілька разів. |
434-443 |
|
53 |
Міри довжини. Міліметр. Відношення між одиницями мір довжини. Кресленні і вимірювання відрізків. Аналіз розв'язання задачі на три дії. |
444-453 |
|
54 |
Міри довжини. Кілометр. Порівняння значень величин. Відношення між одиницями мір довжини. Творча робота над задачею. |
454-464 |
|
55 |
Міри маси. Грам. Тонна. Центнер. Відношення між одиницями мір маси. Задачі з буквеними даними. |
465-472 |
|
56 |
Контрольна робота. |
|
|
|
|||
57 |
Аналіз контрольної роботи. Додавання і віднімання круглих сотень. Додавання круглих десятків з переходом через десяток. Задачі на дві дії першого ступеня. Творча робота над задачею. |
473-482 |
|
58 |
Додавання і віднімання круглих сотень і круглих десятків. Розширена задача на зведення до одиниці. |
483-491 |
|
59 |
Додавання виду 520+340. Розширена задача на зведення до одиниці. |
492-499 |
|
60 |
Усне віднімання виду 670-420. Задачі і вправи на застосування прийомів обчислень. Задача, що містить суми двох і трьох доданків. |
500-509 |
|
61 |
Додавання і віднімання виду 430+500, 430+50, 760-40, 760-400. Складена задача, що містить суми двох і трьох доданків. |
510-518 |
|
62 |
Порівняння способів усного додавання круглих трицифрових чисел. Обчислення значень буквених виразів. Розширена задача на зведення до одиниці. |
519-525 |
|
63 |
Порівняння способів усного віднімання круглих трицифрових чисел. Перевірка віднімання додаванням. Розв'язування задачі на три дії. |
526-534 |
|
64 |
Додавання і віднімання виду 230+70, 200-60. Дії з іменованими числами. Розв'язування задач. |
535-543 |
|
65 |
Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел без переходу через десяток. Розширена задача на зведення до одиниці. |
544-552 |
|
66 |
Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 380+590. Розширена задача на зведення до одиниці. |
553-561 |
|
67 |
Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 420-70. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
562-571 |
|
68 |
Контрольна робота. |
|
|
69 |
Аналіз контрольної роботи. Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 650-290. |
572-579 |
|
70 |
Віднімання круглих трицифрових чисел виду 600-270. Периметр трикутника. |
580-589 |
|
|
|||
71 |
Письмове додавання двоцифрових чисел. Розв'язування та порівняння складених задач, у складі є пряме і непряме збільшення (зменшення) на кілька одиниць. |
590-598 |
|
72 |
Письмове додавання двоцифрових чисел. Творча робота над задачами. |
599-605 |
|
73 |
Письмове додавання трицифрових чисел. Розширена задача на зведення до одиниці. Складання та розв'язування рівнянь. |
606-614 |
|
74 |
Письмове відніманя двоцифрових чисел. Розв'язування задач, що містять подвійне збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. |
615-623 |
|
75 |
Письмове відніманя двоцифрових чисел. Розширена задача на зведення до одиниці, що містить буквені дані. |
624-631 |
|
76 |
Письмове відніманя трицифрових чисел. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. Види трикутників. |
632-639 |
|
77 |
Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам. |
640-649 |
|
78 |
Письмове віднімання трицифрових чисел, коли в запису зменшуваного є нуль. |
650-657 |
|
79 |
Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць більша за 10 одиниць або сума десятків більша за 10 десятків. |
658-666 |
|
80 |
Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
667-675 |
|
81 |
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд (два переходи). Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
676-684 |
|
82 |
Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд (два переходи). Розширена задача на зведення до одиниці. |
685-694 |
|
83 |
Письмове додавання трицифрових чисел у випадку кількох доданків. Розвя'зання рівнянь. |
695-705 |
|
84 |
Розв'язання виразів, що містять сумісні дії (письмове додавання і віднімання). Розв'язання розширеної задачі на зведення до одиниці двома способами. |
706-713 |
|
85 |
Додавання трицифрових чисел способом округлення. Розв'язання задач. |
714-721 |
|
86 |
Віднімання трицифрових чисел способом округлення. Розв'язання задач, що містять буквені дані. |
722-729 |
|
87 |
Контрольна робота. |
|
|
|
|||
88 |
Аналіз контрольної роботи. Множення на 1 і 0. Розв'язування розширеної задачі на зведення до одиниці, що містить непряме зменшення на кілька одиниць. |
730-738 |
|
89 |
Ділення числа на те саме число, ділення на 1. Ділення 0 на число. Розв'язання задач на знаходження невідомих доданків за відомими сумами двох і трьох доданків. |
739-747 |
|
90 |
Множення числа на 100. Ділення чисел, що закінчуються нулями на 100. |
748-757 |
|
91 |
Ділення виду 80:8, 700:7. Розв’язування задачі на три дії. |
758-765 |
|
92 |
Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число.Задача на знаходження суми двох добутків. |
766-776 |
|
93 |
Ділення числа на добуток. Спосіб послідовного ділення. Розв'язуваня задач. |
777-787 |
|
94 |
Ділення виду 80:20, 600:30, 600:300 способом послідовного ділення та способом випробовування. |
788-796 |
|
95 |
Множення суми на число. |
797-806 |
|
96 |
Повторення та закріплення вивченого. |
807-814 |
|
97 |
Множення числа на суму. |
815-823 |
|
98 |
Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Розв'язування задач. Периметр прямокутника. |
824-833 |
|
99 |
Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Розв'яувзання задач. |
834-842 |
|
100 |
Множення різниці на число. Творча робота над задачею. Порівняння виразів. |
843-850 |
|
101 |
Випадки множення і ділення в межах 1000, які зводяться до табличних. Розв'язання задач. |
851-860 |
|
102 |
Множення виду 320∙3. Розв'язування задач. Знаходження довжини сторони трикутника за двома відомими сторонами та периметром. |
861-870 |
|
103 |
Контрольна робота. |
871-878 |
|
104 |
Аналіз контрольної роботи. Ділення суми на число. |
|
|
105 |
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
879-886 |
|
106 |
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3, 50:2. |
887-896 |
|
107 |
Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове. Розв'язання задач. |
897-907 |
|
108 |
Перевірка ділення множенням. |
908-915 |
|
109 |
Ділення виду 360:3. |
934-942 |
|
110 |
Ділення виду 64:16. Розв'язування задач. |
943-951 |
|
111 |
Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
952-959 |
|
112 |
Залежність між множником і добутком. Розв'язування задач. |
960-968 |
|
113 |
Залежність між діленим, дільником і часткою. Розв'язування задач. |
969-976 |
|
114 |
Контрольна робота. |
|
|
115 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною. Розв'язування задач. |
985-991 |
|
116 |
Розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною. Розв'язування задач. |
992-998 |
|
117 |
Частини. Позначення частин числа цифрами.Розв'язування задач, що включають знаходження частини числа. |
1007-1015 |
|
118 |
Розв’язування задач на час. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
1016-1025 |
|
119 |
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. |
1026-1035 |
|
120 |
Знаходження числа за його частиною. |
1036-1045 |
|
121 |
Ділення з остачею (ознайомлення). |
1046-1056 |
|
122 |
Ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
1057-1065 |
|
123 |
Перевірка ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
1066-1074 |
|
124 |
Підсумкова контрольна робота. |
|
|
Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням. |
|||
125 |
Аналіз контрольної роботи. Повторення табличного множення і ділення. Ознайомлення з письмовим множенням на одноцифрове число. |
1095-1106 |
|
126 |
Табличне множення і ділення. Ділення з остачею. Письмове множення на одноцифрове число. |
1107-1112 |
|
127 |
Табличне множення і ділення. Ділення з остачею. Письмове множення на одноцифрове число. |
1113-1117 |
|
|
|||
128. |
Повторення вивченого. |
|
|
129. |
Підсумковий урок за рік. |
|
|