Індивідуальна навчальна програма на вересень 2019-2020 н.р.
3 клас
Навчальний предмет: українська мова.
Тема: Мова і мовлення. Текст. Речення
Довгострокова мета: вчити будувати та виділяти за відповідними ознаками тексти різних типів та стилів; формувати вміння визначати основні складові тексту; повторити й узагальнити знання про основні ознаки речення; розвивати вміння висловлюватись на основі власних спостережень.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
02.09 – 06.09 |
Формувати уявлення про значення мови в житті людей. Вчити розрізняти поняття державна і рідна мова. Формувати навички культури усного і писемного мовлення. Вчити словам ввічливості. Удосконалення каліграфічних навичок письма. Вироблення уявлень про культуру спілкування. |
Спостереження
Зразки робіт |
09.09 – 13.09 |
Формувати вміння визначати в тексті його основні складові – зачин, основну частину, кінцівку. Формувати знання про типи текстів, вчити їх розрізняти за характерними ознаками. |
Спостереження
Зразки робіт |
16.09 – 20.09 |
Закріпити знання про типи текстів. Формувати вміння складати тексти - описи. Формувати уявлення про абзац, роль абзаців у тексті, необхідності дотримання абзаців при оформленні роботи. Розвиток слухового сприймання. Розвиток зв’язного мовлення. |
Спостереження
Зразки робіт |
23.09 – 30.09 |
Узагальнення знань про тексти різних типів і стилів. Формувати вміння складати ділові тексти та листи записки. Закріпити знання про основні ознаки речення. Формувати вміння розрізняти речення за метою висловлювання та інтонацією. Формувати навички інтонувати речення під час голосного читання. Розвиток зв’язного мовлення. |
Спостереження
Зразки робіт |
Індивідуальна навчальна програма на жовтень 2019-2020 н.р.
3 клас
Навчальний предмет: українська мова.
Тема: Речення. Слово. Значення слова. Будова слова.
Довгострокова мета: повторити й узагальнити знання про основні ознаки речення; формувати уявлення про пряме і переносне значення слів, багатозначні слова; вчити розрізняти між собою синоніми, антоніми, омоніми; формувати знання про будову слова; розвивати вміння висловлюватись на основі власних спостережень.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
01.10 – 04.10 |
Формувати уявлення про звернення, розвивати вміння розставляти розділові знаки при зверненнях. Формувати поняття про підмет, присудок і другорядні члени речення. Удосконалювати навички виділення головних та другорядних членів речення. |
Спостереження
Зразки робіт |
07.10 – 11.10 |
Удосконалення знань та вмінь із розділу «Речення». Вправлятися у складанні письмових запрошень і привітань. Формувати уявлення про пряме і переносне значення слів, багатозначні слова. Розвиток уміння будувати діалог. |
Спостереження
Діалог
|
14.10 – 18.10 |
Формувати уявлення про слова – омоніми, синоніми, антоніми, їх практичне застосування. Вчити визначати роль синонімів у тексті. Формувати уявлення про деякі найпоширеніші фразеологізми. |
Спостереження
Зразки робіт |
21.10 – 25.10 |
Формувати вміння складати твір – розповідь за фрагментом. Удосконалювати та систематизувати знання за темою «Речення». Формувати знання про будову слова. Вчити виділяти у слові закінчення та основу. Розвиток зв’язного мовлення. |
Спостереження
Контрольне списування |
Індивідуальна навчальна програма на листопад 2019-2020 н.р.
3 клас
Навчальний предмет: українська мова.
Тема: Будова слова.
Довгострокова мета: формувати знання про будову слова; закріпити навички правопису слів із ненаголошеними голосними. Формувати вміння працювати з орографічним словником. Закріпити навички правопису слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
04.11-08.11 |
Формувати знання про частини основи. Вчити добирати спільнокореневі слова та визначати в них корінь. Спостерігати за словами з омонімічними коренями та вміти розрізняти їх. |
Спостереження
Зразки робіт |
11.11-15.11 |
Засвоєння привила чергування голосних та приголосних звуків у коренях слів. Розвиток зв’язного мовлення. Формувати навичку правопису слів із ненаголошеними голосними, які перевіряються наголосом. |
Спостереження
Детальний переказ |
18.11-22.11 |
Закріплення вмінь добирати слова для перевірки ненаголошених голосних для їх позначення на письмі. Формувати вміння працювати з орографічним словником. |
Спостереження
Диктант |
25.11 – 29.11 |
Розвиток зв’язного мовлення. Формувати вміння правильно вимовляти дзвінкі приголосні у кінці слів та складів. Закріпити навички правопису слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками. |
Спостереження
Зразки робіт |
Індивідуальна навчальна програма на грудень 2019-2020 н.р.
3 клас
Навчальний предмет: українська мова.
Тема: Будова слова.
Довгострокова мета: формувати знання про будову слова. Вчити розрізняти однозвучні префікси і прийменники. Розширити знання про вживання апострофа після префіксів. Формувати навички усного і письмового розбору слів за будовою.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
02.12-06.12 |
Розвиток зв’язного мовлення. Формувати вміння виділяти префікс у слові. Словотворчі вправляння за допомогою префіксів. Вчити розрізняти однозвучні префікси і прийменники. |
Спостереження
Вибірковий переказ |
09.12-13.12 |
Формувати знання про правопис слів із префіксами роз-, без-, з-, с-. закріплення правила про вимову і правопис слів із вивченими префіксами. Розширити знання про вживання апострофа після префіксів. |
Спостереження
Зразки робіт |
16.12-20.12 |
Розвиток зв’язного мовлення. Закріплення правила вживання апострофа після префіксів. Ознайомлення з суфіксом. Словотворчі вправи на моделювання будови слова. |
Спостереження
Зразки робіт |
23.12-27.12 |
Формувати навички усного і письмового розбору слів за будовою. Узагальнити знання та вміння за вивченою темою. |
Спостереження
Контрольна робота |