Індивідуальна освітня траєкторія
учня 8-Б класу
_____________________________________
Предмет – інформатика
Вчитель – __________________________
Змістовний напрямок
|
Діяльнісний напрямок
|
Процесуальний напрямок
|
-
Тема «Кодування даних та апаратне забезпечення»
|
-
Кодування даних
-
Двійкове кодування
-
Архітектура комп’ютера
-
Види сучасних комп’ютерів
-
Конфігурація комп’ютера під потребу
|
-
Створення електронного портфоліо із виконаних учнівських робіт
|
-
Створення текстового документу «Приклади кодування тексту» з використанням об’єктів різних типів
-
Створення презентації «Види сучасних комп’ютерів»
-
Створення текстового документу «Конфігурація мого домашнього комп’ютера» з використанням об’єктів різних типів та автоматизованим створенням змісту і показчиків
|
-
Опрацювання текстових даних
|
-
Формати текстових документів
-
Створення, редагування і форматування графічних об’єктів та таблиць в текстовому документі
-
Колонтитули. Структура документа. Посилання. Автоматизоване створення змісту та показчиків
-
Шаблони документів
|
-
Створення електронного портфоліо із виконаних учнівських робіт
|
-
Текстові документи, виконані при опрацюванні попередньої теми, є заліковими з даної
|
-
Створення та публікація веб-ресурсів
|
-
Персональне навчальне середовище
-
Опитування з використанням онлайн-форм
-
Створення веб-сайтів
|
-
Створення електронного портфоліо із виконаних учнівських робіт
|
-
Розробка простого веб-сайта на власну тему із онлайн-форм опитування
|
-
Опрацювання об’єктів мультимедіа
|
-
Формати аудіо- та відеофайлів
-
Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа
-
Сервіси розміщення аудіо та відеофайлів у Інтернеті
|
-
Створення електронного портфоліо із виконаних учнівських робіт
|
-
Створення відеокліпу
-
Розміщення відеокліпу в Інтернеті
|