ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА
ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ
здобувача освіти 9-А класу
(інклюзивна форма навчання)
на 2021-2022 навчальний рік
Мета психологічного супроводу:
Завдання супроводу:
Планування за напрямками діяльності:
№ |
Терміни |
Спрямованість заходу |
Вид роботи, методи роботи |
1 |
Вересень |
Тема зустрічі: «Коли наступає зрілість людини(фізична, соціальна, психологічна і духовна) і як навчитися сприймати себе та оцінювати власний рівень зрілості?» |
Просвітницька Самооцінка особистості, самосприйняття, саморозвиток. Діагностико-прогностична Самооцінювання рівня зрілості та готовності до дорослого життя.
|
2 |
Жовтень |
Тема зустрічі: «Самопізнання, самовизначення, самовиховання, самооцінка, самоконтроль, самореалізація - шляхи до формування особистості». |
Діагностично-прогностична 1.Визначення самооцінки(тест он-лайн) 2.Усна анкета: Пошук власної ідентичності.
Корекційно-розвивальна Види самооцінки. «Як підвищити самооцінку?» Консультування членів родини (батьки учня) Обговорення проблем підліткового віку (батьківський контроль, тиск і правило «пружини», безпека в інтернеті, статєве виховання дитини з ООП.)
|
3 |
Листопад
|
Тема зустрічі: «Самореалізація особистості»
|
Просвітницька Життєве самовизначення. Складові життєвого самовизначення. Критерії і мотиви для вибору професії. Консультування членів родини (батьки учня) Підготовка до трудової діяльності, розвиток і використання особистого потенціалу людини з ООП на ринку праці. |
4 |
Грудень
|
Тема зустрічі: «Професійне самовизначення і підготовка до дорослого життя».
|
Діагностико-прогностична Визначення схильності до певного типу професії (діагностичний опитувальник ДДО, тест Є.О. Клімова )
|
5 |
Січень- Лютий
|
Тема зустрічей: «Ціннісні орієнтири-основа життєвого вибору та успішної самореалізації.» Проект «Пізнай себе» «Мої життєві цінності»
Бесіда з батьками « Права осіб з інвалідністю та їх захист»
|
Просвітницька Загальнолюдські цінності, індивідуальні, групові. Проблема вибору(карта цінностей) Діагностико-прогностична Діагностика ціннісних орієнтацій Консультування членів родини (батьки учня) Про необхідність знання людиною з ООП своїх прав і формування навичок відстоювати свої права у разі їх порушення.
|
|
Березень |
Тема зустрічей: «Зважені рішення в різних життєвих ситуаціях»-практична робота, завдання на розвиток критичного мислення. |
Просвітницька Обговорення проблем булінгу. Алгоритм дій у разі проявів булінгу. Чим відрізняється конфлікт від булінгу? Корекційно-розвивальна Конструктивне вирішення конфліктів- практична робота за алгоритмом «модель вирішення конфліктів» |
|
Квітень |
Тема зустрічі: «Навички ефективної комунікації в незнайомому середовищі» |
Просвітницька Як комунікувати з сторонніми людьми, які не знають твою проблему(порушення слуху) Корекційно-розвивальна Альтернативні засоби комунікації в незвичайних і неочікуваних ситуаціях. |
|
Травень |
Тема зустрічі «Супровід підготовки до ДПА» |
Корекційно-розвивальна Практичні заняття (навчання прийомам самопереконання, самонавіювання, самопримусу, самозаохочення, самоаналізу. Техніки зняття тривожних станів під час іспитів. |
|
Протягом року |
Створення інклюзивного середовища в закладі освіти Прогностика: виховні заняття, психологічна просвіта, консультування, профілактична робота з педагогами, учнями школи та їх батьками. |
Робота в Команді супроводу ІПР, розробка стратегій для успішного розвитку дитини з ООП; Проведення тренінгів, практикумів для педагогів, роз’яснення нововведень в інклюзивній освіті, консультування педагогів і батьків учнів. Просвітницька роботи серед учнів школи і робота з здобувачами освіти в інклюзивному класі, спрямована на формування позитивного ставлення до дитини з ООП; перегляд і створення мотивуючих фільмів і мультфільмів, проведення тематичних бесід, сумісних екскурсій, відвідування тематичних виставок, музеїв; групова робота з створення спільних проектів. «Познайомся, другом стань». Створення бібліотеки, фонотеки, відеотеки, тематичних плакатів в підтримку дітей з ООП. |
Практичний психолог Круковська В.