Індивідуальна програма розвитку

Про матеріал

Індувідуальна програма розвитку 1 клас для дітей з особливими потребами(ЗПР) була адаптована безпосередньо для учня

Зміст архіву
Перегляд файлу

Додаток
до Порядку

 

ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ

 

1. Період виконання  02.09.20-29.05.21

2. Загальні відомості про учня:

прізвище, ім’я, по батькові    Космін Ярослав Володимирович

дата народження    31.08.2013

повне найменування загальноосвітнього навчального закладу, в якому навчається учень      КЗ «Прудянський ліцей»

рік навчання __1

3. Відомості про особливості розвитку учня (особливі освітні потреби, стан здоров’я, фізичний і мовленнєвий розвиток, когнітивну, емоційно-вольову сферу, навчальну діяльність)

 

Порядковий номер

Дата

Короткий зміст

Джерело інформації

7

 

 

 

 

 

 

 

03.08.20

 

 

 

 

 

 

 

Фізичний розвиток відповідний віку. В контакт вступає поступово. Ведуча рука-права. Координація руху порушена. При обстеженні загальної та дрібної моторики відмічається недостатність виконання дій, рухи неточні,загальна та дрібна моторика потребує вдосконалення. Виконує вправи з різних вихідних положень вправи з предметами та без них за допомогою дорослого. Завдання не доводить до кінця. Соціальні навички сформовані. Жести розуміє. Увага нестійка. Повільний. Словниковий запас не відповідає віку. Заїкування. Працездатність нижче середньої.

 

 

 

 

 

Директор інклюзивно- ресурсного центру Л.Г.Бреславець

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Наявний рівень знань і вмінь учня

 

Потенційні можливості

Потреби

Характеристика учня вчителем

Має достатній кругозір. Великі вади мовлення. Словниковий запас не достатній. На уроках уважний, пише старанно. Працює самостійно. Трудові навички не сформовані.

Характеристика учня соціальним педагогом

Володіє основними знаннями про предмети домашнього побуту.  Їхнє призначення та правила поводження з ними. На високому рівні володіє навичками самообслуговування  (одягається, роздягається ,взувається,їсть,дотримується правил особистої гігієни). Знаходить спільну мову з однокласниками,однолітками.

Толерантний.

 

Характеристика учня асистентом вчителя

Контакт установлює без труднощів. Мовленеві навички погано розвиті, більше приділяти уваги розвитку мовлення.

 

 

Потребує корекції мовлення. Під час письма  потребує більш повільного  темпу . Для розв’язання завдань потребує додаткових схем, таблиць, малюнків.

 

 

 

 

 

 

 

Стежити за вміннями долати перешкоди. Стимулювати активність дитини. Використовувати різноманітні види практичної діяльності.

 

 

 

 

 

 

Збагачувати словниковий запас та мовленеву діяльність дитини.

 

 

 

5. Додаткові освітні та соціальні потреби учня (додаткова підтримка асистента вчителя, супровід соціальним працівником, робота з вчителем-дефектологом, вчителем-логопедом тощо)

Рробота з психологом, заняття з вчителем – логопедом, заняття з вчителем лікувальної фізкультури, заняття з вчителем – дефектологом, наявність асистента вчителя

 

 

6. Психолого-педагогічна допомога, що надається під час проведення у позаурочний час корекційно-розвиткових занять

 

Найменування заняття

Фахівець, який проводить заняття

Місце проведення заняття

Дата проведення заняття

Періодичність

Ритміка

Стоцька К.В.

 

Ресурсна кімната

Середа, четвер

2 години на тиждень

Корекція розвитку

 

Кульшан Д.О

Ресурсна кімната

Вівторок, середа

2 години на тиждень

Розвиток мовлення

Шевченко Д.І

Ресурсна кімната

Вівторок

1 година на тиждень

 

 

 

 

 

7. Характеристика учня

 

Сфера розвитку

Стисла характеристика

Заплановані дії

Очікувані результати/уміння

Емоційно-вольова

Контакт встановлює поступово. Проявляє інтерес та доброзичливість до оточуючих Емоційна лабільність. Млявість, боязкість. Самооцінка занижена.Соціально-комунікативні навички сформовані.

Застосувати форми й методи для розвитку пізнавальної сфери Розширення і збагачення емоційного словника. Сприяння розвитку вольових якостей.

В учня переважає бадьорий настрій, є інтерес до спілкування з іншими дітьми. Сприяти подальшому розвитку емоційно-вольової сфери, збільшенню працездатності та самостійності.

Фізична

Рухові функції сформовані відповідно віку дитини. Ведуча рука – права. Координація руху порушена. Відмічається недостатність виконання дій, рухи неточні, загальна та дрібна моторика потребує вдосконалення.

Удосконалювати координацію, статистичної і динамічної рівноваги. Потребує більше часу та допомоги дорослого для виконання завдань.

Підвищювати темп роботи і працездатності учня. Правильний підбір фізичних вправ, відповідно до корекції фізичного стану дитини.

Когнітивна

Мислення наочно-образне. Характер- пасивний. Обсяг і концентрація на низькому рівні. Пам'ять переважно зорова. Увага розсіяна.

Потребує розвитку пізнавальної сфери з усіх напрямків. Збільшення обсягу пам'яті у слуховій, зоровій, руховій модальності.

Корекційно-розвиткові заняття з практичним психологом. Формування сенсорно-моторної, пізнавальної компетентності. Підтримка позитивного настрою.

Мовленнєва

Словниковий запас не відповідає віку. Фразове мовлення сформоване недостатньо. Заїкування, колонічні судоми артикуляційному апараті, заїкування в наслідок органічного ураження ЦНС.

Заняття з логопедом, дефектологом. Корекція фонетико-фонематичних процесів. Корекція аграматизмів.

Індивідуальні заняття з логопедом.

Соціальна

Інтерес до співпраці з дорослими недостній. Частково виконує завдання по інструкції. Реакція на оцінку дорослого пасивна.

Розвиток шкільних навичок, логічного мислення, уваги, пам'яті.

Заняття з психологом, вчителем-дефектологом.

8. Навчальні предмети (у разі, коли потенційні можливості учня не дають змоги засвоїти навчальну програму, що призводить до необхідності розроблення адаптованої або модифікованої програми)

 

Порядковий номер

Навчальний предмет

Програма

адаптована

модифікована

1

Українська мова( навчання грамоти)

+

 

2

Іноземна мова (англійська)

+

 

3

Я досліджую світ

+

 

4

Математика

+

 

5

Мистецтво

+

 

6

Дизайн і технології

+

 

7

Фізична культура

+

 

 

 

 

 

Звільнення від вивчення окремих навчальних предметів

Так  (зазначити предмет (предмети)

 

9. Адаптація (необхідне підкреслити)

Пристосування середовища: доступність, інтенсивність освітлення, зменшення рівня шуму в класі, приміщення для усамітнення, інше _____________________________________

Психолого-педагогічна адаптація: збільшення часу на виконання завдань, чергування видів діяльності, виконання завдань за зразком, вид та частота релаксації, використання засобів концентрації уваги, інше ___________________________________________________

Адаптація навчального матеріалу: адаптація навчальних посібників, наочних матеріалів, картки-підказки, використання друкованих текстів з різним розміром шрифтів, інше ___________________________________________________________________________

Необхідне спеціальне обладнання

Так (зазначити обладнання) __досконалі електроакустичні прилади та обладнання, прилади візуального контролю мовлення, інформаційні комп’ютерні технології, електронні відеопосібники_______________________________________________

Ні

10. Індивідуальний навчальний план

Індивідуальний навчальний план та індивідуальна навчальна програма розробляються відповідно до особливостей інтелектуального розвитку учня.

Індивідуальний навчальний план визначає перелік предметів та кількість годин для їх вивчення.

 

 Назва предмету

Зміст

Спрямованість вивчення предмета

Очікувані результати навчання

(компетентності)

 

1.Українська мова(навчання грамоти)

 

Змістова лінія «Взаємодіємо усно»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Змістова лінія «Взаємодіємо письмово»

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Змістова лінія «Досліджуємо медіа»

 

 

 

4.Змістова лінія «Досліджуємо мовні явища»

з увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них; виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції; слухає й розуміє коротке монологічне висловлення;   прослуховувався ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого; розповідей вступає в діалог на теми, які викликають зацікавлення;

2.

називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог.

3. сприймає зміст і форму простих медіапродуктів

 

4.має уявлення про мовні звуки;  розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння. має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? (з допомогою вчителя)

Сприймання усної інформації. Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Формування і розвиток навички письма.

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Робота з медіапродукцією

 

 

4.Дослідження мовних звуків, правильна їх вимова. Позначення звуків буквами. Ознайомлення зі словами – назвами предметів, ознак, дій, чисел, службовими словами.

Математика

1.Числа, дії з числами. Величини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Вирази, рівності, нерівності

 

 

3.Геометричні фігури

1. виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) за дане; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше;

2.читає і записує математичні вирази: сума і різниця

3.розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками;

1.Числа 1 – 10. Число 0. Десяток. Арифметичні дії додавання і віднімання. Додавання і віднімання чисел у межах 10.

 

2. Сума. Різниця.

 

 

3. Трикутник, чотирикутник, квадрат, круг.

 

3. Я досліджую світ

1.Людина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Людина серед людей

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Людина в

 суспільстві

 

 

 

 

 

 

 

4. Людина і природа

1.усвідомлює людину як частину природи і суспільства, її відмінності від інших живих істот; розповідає про себе, називає адресу проживання; володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування;

2.знає склад сім’ї, імена членів сім’ї, де працюють батьки, хто вони за професією;знає, хто працює в школі; має уявлення про свої обов’язки як школяра, правила поведінки на уроці, на перерві;

3. виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, значення праці людей для добробуту країни;

4.розуміє значення сонячного світла і тепла на Землі;розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; 

1.Людина – частина природи і суспільства. Пізнання себе, своїх можливостей; місце проживання, безпечна поведінка вдома і на вулиці. Органи чуття. Турбота про органи тіла, гігієнічні навички.

 

2. Сім’я, школа. Поведінка в сім’ї, школі, громадських місцях.

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Громадянські права та обов'язки як члена суспільства.

 

 

 

 

4. Охоронна і збереження природи.

 

Що належить до природи. Жива і нежива природа. Сонце і його вплив на живу і неживу природу.

 

4. Дизайн і технології.

1.Інформаційно-комунікаційне середовище

 

 

 

 

 

 

2.Середовище теніки і технологій.

1.Спостерігає за природними об'єктами. Організовує робоче місце. Виготовлює поетапно вироби за зображенням за допомогою вчителя.

2.Розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, або вчителя. Застосовує не роз'ємні з'єднання.

1.Природні матеріли рідного краю. Правила внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм. Організація робочого місця.

 

2. Раціональне розмічення та обробка матеріалів.

 

5. Мистецтво

1.Художньо-творча діяльність

1.Співає. Відтворює прості форми об'єктів фарбами. Компонує зображення за допомогою вчителя. Використовує в роботі основні, похідні, теплі і холодні кольори. Змішує фарби для отримання нових кольорів. Отримує насичені та ненасичені кольори, розбавляючи їх водою. Користується фарбами, олівцями, фломастерами, пластиліном тощо. Працює з папером, природним матеріалом.

Спів. Організація робочого місця. Використання різних ліній, плям, форм, кольорів і їх відтінків для створення візуальних образів. Ліплення з пластичних матеріалів. 

6. Іноземна мова(англійська)

1.Я, моя родина та друзі.

 

 

 

2. Відпочинок та дозвілля

1.Розуміє важливість допомоги батькам.

 

2.Розуміє необхідність приведення в порядок робочого місця.

1. Члени родини. Числа 1-10.

 

2. Кольори, іграшки. Дії. Дні тиждня.

7.Фізична культура

 

 

 

1. Рухова діяльність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Ігрова та змагальна діяльність

1.Називає життєво важливі способи пересування людини. Виконує вправи з малим та великим м'ячем. Виконує організовуючі вправи. Володіє елементарними навичками стрибків.

 

2. Бере участь в рухливих іграх, естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих ігор. Дотримується правил безпечної поведінки.

1. Вправи на оволодіння навички пересування. Вправи на опанування навичок з м'ячем. Вправи для розвитку фізичних якостей.

 

 

 

2.Рухливі ігри та естафети. Правила безпечної поведінки в процесі рухової та загальної діяльності.

11. Джерела інформації в процесі розроблення індивідуальної програми розвитку:

1. висновок інклюзивно-ресурсного центру

2. батьки дитини

 

 

 

12. Члени групи з розроблення індивідуальної програми розвитку

 

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Найменування посади

Підпис

Оробченко Олена Миколаївна

 

Директор ліцею та вчитель зарубіжної літератури

 

Оробченко Аліна Миколаївна

Завуч з навчальної роботи та вчитель української мови, літератури та музичного мистецства

 

 

Щербакова Олена Євгеніївна

Соціальний педагог

 

 

Стоцька Катерина Вікторівна

 

Вчитель ритміки

 

 

 

Краснорудська Каріна Олександрівна

Асистент учителя

 

 

Маслов Максим Олександрович

 

Вчитель фізичної культури

 

 

 

Кульшан Дар'я Олегівна

 

Психолог

 

Шевченко Дар'я Ігорівна

 

Логопед

 

Євтюшкіна Ольга Олександрівна

Вчитель іноземної  мови

 

 

13. Узгодження індивідуальної програми розвитку з:

1) матір’ю: Косміна Світлана Володимирівна

підпис ______________________________ дата __________________________________

14. План консультування батьків/законних представників у процесі розроблення/виконання індивідуальної програми розвитку

Дата

Мета

Відповідальні особи

02.09

Ознайомлення з навчальним планом та навчальними програмами

А.М.Оробченко

 

02.09.

Знайомство учня з асистентом учителя

А.М.Оробченко

 

04.09

Ознайомлення із розкладом навчальних занять

 

 

А.М.Оробченко

 

 

02-06.09

 

Ознайомлення з керівниками корекційних занять

 

А.М.Оробченко

 

Вересень. Щотижня

Обговорення з батьками адаптації учня, складності у роботі дитини та з дитиною

Асистент учителя

16-21.09

 

Обговорення ІПР учня

Команда супроводу

 

 

15. Моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень

 

Сфери розвитку/
навчальні предмети

Строк проведення моніторингу

протягом першого півріччя навчального року

після закінчення першого півріччя навчального року

протягом другого півріччя навчального року

після закінчення навчального року

Всі предмети, що вивчаються учнем

адвптація, інформатика

Всі предмети, що вивчаються учнем

 

Всі предмети, що вивчаються учнем

 

Директор КЗ «Пруяднський ліцей»

_______________
(підпис)

О.М.Оробченко

 

10 жовтня 2020 р.

 

{Порядок доповнено додатком згідно з Постановою КМ № 588 від 09.08.2017}

zip
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
21 лютого 2021
Переглядів
671
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку