ПОРТФОЛІОВикладача предмета “Охорона праці”Державний навчальний заклад “Центр легкої промисловості та побутового обслуговування населення м. Житомира”Демчук Олександра Миколаївна
Номер слайду 2
Рік народження: 25 вересня 1982р. Освіта: вища, Харківська інженерно-педагогічна академія, 2006р. Загальний стаж: 20 років. Педагогічний стаж: 12 років. Стаж роботи в закладі: 12 років. Підвищення кваліфікації: БІНПО ДВНЗ “УМО”, 2018рік. Загальні відомостіДемчук Олександра Миколаївна
Номер слайду 3
Курси підвищення кваліфікації Викладачів професійно-теоретичної підготовки БІНПО ДВНЗ “УМО” м. Біла Церква
Номер слайду 4
Участь у вебінарах:
Номер слайду 5
Педагогічне кредо:“ Ніколи не зупинятися на досягнутому, бо життя – це процес, тому потрібно завжди рухатися вперед ”
. вимагай від здобувачів освіти тільки те, що знаєш і робиш сама; стимулюй здобувачів освіти до творчої діяльності; пам’ятай, що не помиляється тільки той, хто нічого не робить; не забувай, що здобувач освіти має право на власну думку; будь об’єктивною завжди;постійно вдосконалюйся; люби і поважай людей. Мої основні педагогічні правила:
Номер слайду 8
Дискусія. Дидактичні та рольові ігри Метод евристичної бесіди Принцип проблемності Принцип взаємонавчання. Використовую такі методи навчання
Номер слайду 9
культури праці ; моральних якостей у здобувачів освіти як особистостей;сумлінності, дисципліни, відповідальності, ініціативи;поваги до навчального процесу, до обраної професії Виховною метою своєї педагогічної діяльності вважаю виховання:
Номер слайду 10
– шляхи активізації пізнавальної активності здобувачів освіти на уроках охорони праці– діяльність вчителя стосовно активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти на уроках– обґрунтування потреби в активізації пізнавальної діяльності добувачів освіти на уроках та ефективності запропонованих шляхів інтелектуального розвитку здобувачів освіти– досвід роботи показав, що активізація пізнавальної діяльності здобувачів освіти на уроках сприяє інтелектуальному розвитку особистості Предмет дослідження. Об’єкт дослідження. Мета дослідження. Практичне значення
Номер слайду 11
Активність здобувачів освіти проявляється в: Роботі думки. Практичній діяльностіЕмоційних переживаннях
Номер слайду 12
Розумова діяльність передбачає три рівні:розуміннялогічного мисленнятворчого мисленняпояснення;робота з підручником;самостійне розв'язання пізнавальних завданьзавдання різних типів;творчі роботи;дослідницькі роботипроблемні ситуації;альтернативні способи розв'язання завдань
Номер слайду 13
Активізація практичної діяльності здобувачів освіти на уроках проявляється в: Чергування різних видів роботи на уроціПроведення уроків різних типів під час вивчення тем. Нестандартні уроки. Впровадження на уроках елементів інноваційних технологій
Номер слайду 14
Емоційне переживання. Естетичне оформлення уроку. Особистісна орієнтовна технологія. Особистісні якості вчителя
Номер слайду 15
Висновок: активізація пізнавальної діяльності здобувачів освіти на уроках забезпечує: Міцність засвоєних знань. Активізацію пізнавальної активності здобувачів освіти. Розвиток творчого і логічного мислення. Засвоєння знань у практичній діяльностіЗахоплюючий і цікавий навчальний процес
Номер слайду 16
Участь у педагогічних читаннях
Номер слайду 17
Участь у підготовці та проведенні І етапу Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнку “Охорона праці очима дітей” 2021
Номер слайду 18
Методичні розробки уроків на теми: “Вогнегасильні речовини та матеріали. Особливості гасіння пожежі на об’єктах галузі”“Комплексні та індивідуальні засоби захисту в електроустановках”“Перша домедична допомога. Транспортування потерпілого ”Методична робота
Номер слайду 19
Публікації на освітньому порталі “На урок”
Номер слайду 20
Розробка робочого зошита на тему: “Основи електробезпеки” Розробка робочого зошита на тему: “Транспортування потерпілого”Методична робота