ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ
1. Період виконання: 02.09.2019-31.05.2020
2. Загальні відомості про учня:
прізвище, ім’я, по батькові дитини Анісімов Артем Сергійович
дата народження 19.07.2009 р. (станом на 02.09.2019 р. 10 років, 2місяці, 6 днів)
повне найменування загальноосвітнього навчального закладу, в якому навчається учень
комунальний заклад «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів .№ 11»
рік навчання: 2019-2020 н.р.
ПІБ батьків:
мати - Татевошова Вікторія Анатоліївна
батько - Анісімов Сергій Олександрович
Адреса школи: Дніпропетровська область, м.Нікополь, вул. Лапинська, 130
3. Відомості про особливості розвитку учня (особливі освітні потреби, стан здоров’я, фізичний і мовленнєвий розвиток, когнітивну, емоційно-вольову сферу, навчальну діяльність)
№ |
Дата |
Короткий зміст |
Джерело інформації |
1. |
31.05.2019р |
Затриманий психічний розвиток з різким недорозвитком пізнавальних процесів та недостатністю довільної уваги. Працездатність стійка. Научуваність збережена. Поведінка впорядкована. Емоційно-вольова сфера незріла. Емоції не виразні. Не критичний, наполегливості не прявляє.Загальне недорозвинення мовлення ІІІ рівня. |
Витяг з протоколу засідання міської психолого-медико-педагогічної консультації . |
4. Наявний рівень знань і вмінь учня
Потенційні можливості Потреби
Українська мова -під контролем учителя дотримується правильної постави під час письма; -під контролем учителя правильно тримає ручку (олівець) ; -повторює за вчителем доступні вправи, спрямовані на розвиток координації рухів кисті і пальців рук; -пише під контролем учителя прописні букви; –списує слова з вивченими буквами під контролем вчителя, припускаючись помилок;
– користується допомогою вчителя та наочністю при виконанні завдань; – дотримується основних правил поведінки в класі; -користується навчальним приладдям; – виявляє старанність, охайність, уважність.
Математика -знає основні кольори, величину, масу, розміри, форму предметів; -порівнює предмети за величиною, розміром, масою «на око», накладанням, прикладанням на долонях; -визначає форму знайомих предметів; -знає частини доби, їх послідовність; дні: вчора, сьогодні, завтра; -знають кількісні, порядкові числівники; -вміє писати цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0; -знають назви та знаки арифметичних дій додавання та віднімання; -впізнає, називає геометричні фігури.
Іноземна мова
Інформатика |
-знати голосні та приголосні звуки і букви; -переносити частину слова на інший рядок; – знати про написання великої букви в іменах, по батькові, прізвищах людей і кличках тварин; – писати під диктування букви, склади, трьох-чотирьохскладові слова; – конструювати словосполучення та речення з поданих слів (з допомогою вчителя); – ставити запитання до слів у словосполученнях і реченнях, побудованих зі знайомого мовленнєвого матеріалу; – списувати по складах рукописний і друкований текст (букви, склади, слова, словосполучення, речення); – писати речення з великої букви, в кінці речення ставити крапку, знак питання; -бачити і писати в рядку зошита з письма, орієнтуватися на сторінці зошита в клітинку і зошита з письма; - бачити верхню і нижню рядкові лінії в зошиті з письма; - проводити заходи з подолання дисграфії.
-утворювати, записувати, порівнювати вати числа в межах 20, користуватися знаками і позначеннями: , , +, , =; -вміти рахувати в межах 20 в прямому і зворотному порядку, від заданого до заданого числа; -визначати склад чисел в межах 20; -читати і записувати приклади на додавання та віднімання в межах 10,20; -виконувати дії додавання та віднімання в межах 10,20; -розпізнавати умову, запитання, числові дані, розв’язання і відповідь задачі; -креслити пряму лінію за допомогою лінійки. - розрізняти геометричні фігури
- представляти співрозмовників (His/Her name is…;
|
5. Додаткові освітні та соціальні потреби учня (додаткова підтримка асистента вчителя, супровід соціальним працівником, робота з вчителем-дефектологом, вчителем-логопедом тощо)
Так (зазначити потреби) підтримка асистента вчителя ,робота з вчителем-дефектологом, вчителем-логопедом.
Ні
6. Психолого-педагогічна допомога, що надається під час проведення у позаурочний час корекційно-розвиткових занять
Найменування заняття |
Фахівець, який проводить заняття |
Місце проведення заняття |
Дата проведення заняття |
Періодичність |
Корекційно-розвиткові заняття з вчителем-дефектологом |
Прилипа Наталія Іванівна |
КЦ «ІРЦ» (Консультативний центр «Інклюзивно-ресурсний центр» |
Вівторок
|
1 ,5 год на тиждень |
Корекційно-розвиткові заняття з практичним-психологом |
Мамедова Тетяна Вікторівна |
КЦ «ІРЦ» (Консультативний центр «Інклюзивно-ресурсний центр» |
Вівторок,
|
1 ,5 год на тиждень |
Корекційно-розвиткові заняття з вчителем-логопедом |
Бобер Мирослава Вікторівна |
Психолого-медико-педагогічна консультація |
п’ятниця |
1 ,5 год на тиждень |
7. Характеристика учня
Сфера розвитку |
Стисла характеристика |
Заплановані дії |
Очікувані результати/уміння |
Емоційно-вольова |
Працездатність стійка. Емоційно-вольова сфера незріла, з проявами рухової розгальмованості. Пасивний, довго звикає до нового. Не досить чітко виражені позитивні або негативні емоції. |
Арт-терапію використовувати на кожному занятті, відтворення різних емоцій, слухання аудіо тексту казок з яскраво вираженими емоціями, відтворення поведінки героїв, слухання пісень. |
Дитина більш емоційно спокійна, розрізняє позитивні та негативні емоції, менш агресивна, більш активно приймає участь у роботі. |
Фізична |
Спец група |
Виконання ранкової гімнастики,фізхвилинок |
Зміцнення здоров’я |
Когнітивна |
Не завжди бачить зв’язки і відносини між об’єктами. Має труднощі в сприйнятті простору. Уява поверхова, неточна. Недостатність довільної уваги. Увага нестійка,мимовільна. Научуваність збережена. |
Корекційна робота направлена на розвиток психічних процесів. |
Дитина має просторові уявлення. Запам’ятовує нескладні відрізки тексту та вірші. Вміє концентрувати увагу на предметах . |
Мовленнєва |
Загальне недорозвинення мовлення ІІІ рівня. Порушення звуковимови, недорозвинення фонематичного сриймання, обмежений словниковий запас. Фразове мовлення з переважно однослівними або двослівними реченнями. |
Розвивати рухливість органів мовленнєвого апарату. Збагачувати словник. Вчити виражати свою думку повними реченнями. |
Вимовляння звуків мовлення більш чітке та зрозуміле. Активний словник дитини збагачений. Речення більш розгорнуті та повні. |
Соціальна |
Поведінка впорядкована. Навички соціальної поведінки та самообслуговування в стадії формування |
Участь у масових виховних класних та шкільних заходах. |
Поступове включення в соціальне життя класу та школи. |
8. Навчальні предмети (у разі, коли потенційні можливості учня не дають змоги засвоїти навчальну програму, що призводить до необхідності розроблення адаптованої або модифікованої програми)
1. |
Українська мова |
|
|
|
модифікована |
||
2 |
Російська мова |
+ |
|
3 |
Іноземна мова |
|
+ |
4 |
Літературне читання |
+ |
+ |
5 |
Математика |
|
+ |
6 |
Природознавство |
+ |
|
7 |
Я у світі |
+ |
|
8 |
Основи здоров’я |
+ |
|
9 |
Трудове навчання |
+ |
|
10 |
Музичне мистецтво |
+ |
|
11 |
Образотворче мистецтво |
+ |
|
12 |
Інформатика |
+ |
|
|
|
|
|
Звільнення від вивчення окремих навчальних предметів
Так (зазначити предмет (предмети): англійська мова,природознавство,інформатика,фізкультура
Ні
9. Адаптація (необхідне підкреслити)
Пристосування середовища: доступність, інтенсивність освітлення, зменшення рівня шуму в класі, приміщення для усамітнення, інше _____________________________________
Психолого-педагогічна адаптація: збільшення часу на виконання завдань, чергування видів діяльності, виконання завдань за зразком, вид та частота релаксації, використання засобів концентрації уваги, інше ___________________________________________________
Адаптація навчального матеріалу: адаптація навчальних посібників, наочних матеріалів, картки-підказки, використання друкованих текстів з різним розміром шрифтів, інше ___________________________________________________________________________
Необхідне спеціальне обладнання
Так (зазначити обладнання) _________________________________________________
Ні
10. Індивідуальний навчальний план
Навчальний предмет :
Українська мова + літературне читання – 7 год.
Російська мова -2 год.
Іноземна мова – 2 год.
Математика – 4 год.
Природознавство – 2 год.
Я у світі – 1 год.
Основи здоров’я – 1 год.
Трудове навчання - 1 год.
Музичне мистецтво – 1год.
Образотворче мистецтво – 1год.
Інформатика – 1 год.
Фізична культура – 2 год.
11. Джерела інформації в процесі розроблення індивідуальної програми розвитку:
висновок психолого-медико-педагогічної консультації
попередня індивідуальна програма розвитку
батьки/опікуни
учень
інші _____________________________________________________________________
12. Члени групи з розроблення індивідуальної програми розвитку
Прізвище, ім’я, по батькові |
Найменування посади |
Підпис |
Бибик Юлія Сергіївна |
Вчитель початкових класів |
|
Косова Ольга Володимирівна |
Вчитель-асистент |
|
Мамедова Тетяна Вікторівна
|
Практичний психолог |
|
Прилипа Наталія Іванівна
Вікторівна |
Вчитель-дефектолог |
|
Бобер Мирослава Вікторівна |
Вчитель-логопед |
|
13. Узгодження індивідуальної програми розвитку з:
1) батьками/законними представниками:
прізвище, ім’я, по батькові батьків/законних представників
мати - Татевошова Вікторія Анатоліївна
батько - Анісімов Сергій Олександрович
підпис ______________________________ дата __________________________________
14. План консультування батьків/законних представників у процесі розроблення/виконання індивідуальної програми розвитку
Дата |
Мета |
Відповідальні особи |
Вересень |
Обговорення індивідуального плану та програми розвитку дитини |
|
Вересень |
Узгодження індивідуальної програми розвитку |
|
Жовтень |
Підведення підсумків за період навчання вересень-жовтень |
|
Грудень |
Підведення підсумків за період навчання І семестру. |
|
Січень |
Перегляд індивідуальної програми розвитку(за необхідністю) |
|
Березень |
Підведення підсумків за період навчання січень-березень |
|
Травень |
Підведення підсумків за період навчального року |
|
15. Моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень
Сфери розвитку/ |
Строк проведення моніторингу |
|||
протягом першого півріччя навчального року |
після закінчення першого півріччя навчального року |
протягом другого півріччя навчального року |
після закінчення навчального року |
|
Літературне читання |
жовтень |
грудень |
березень |
травень |
Українська мова |
жовтень |
грудень |
березень |
травень |
Математика |
жовтень |
грудень |
березень |
травень |
Директор КЗ «НСЗШ №11» |
_______________ |
С. М. Симонищ |
__________________ 2019 р.
|
|
|