Заняття за інтересами у ГПД "Створення колажу "Моя країна - Україна"

Про матеріал
Створення колажу «Моя країна – Україна» на заняттях гпд з метою виховання любові до рідної країни, почуття патріотизму, бажання берегти рідну землю; розвивати інтерес та пізнавальну діяльність учнів до самостійної праці завдяки методу проекту на основі власного бажання ( у взаємодії з вихователем);розвантажити психіку учнів після робочого дня; створити комфортні умови для перебування учня у гпд.
Перегляд файлу

 

Заняття

 за інтересами

 у гпд

F:\проект як звыры\symvolika.jpg

Вихователь гпд    Титенко Л.О.

 

 

Ціль: створення колажу «Моя країна – Україна».

Задачі: Навчальні: зібрати інформацію про народні символи України, загадки, приказки; систематизувати і поглибити знання про Україну, про різні види технік образотворчого мистецтва;  познайомити учнів з проектуванням;

Виховні: виховувати любов до рідної країни, почуття патріотизму, бажання берегти рідну землю.

Розвиваючі: розвивати інтерес та пізнавальну діяльність учнів до самостійної праці завдяки методу проекту на основі власного бажання ( у взаємодії з вихователем);

Здоровязбережувальні: розвантажити психіку учнів після робочого дня; створити комфортні умови для перебування учня у гпд.

Очікуваний результат: Колаж «Моя країна – Україна».

Етапи реалізації проекту:

І етап.  Збір інформації.

ІІ етап. Планування роботи.

ІІІ етап. Виконання роботи.

ІV етап. Презентація роботи

V етап. Оцінка і підсумки роботи.

 

  1. Привітання з гостями (хором)

 

          Ми – художникі маленькі –

          Потрудитися раденькі.

          Всіх вітаємо ми щиро,

          Зичим всім добра і миру.

          Вас чекали з нетерпінням,

          Вам покажем своє вміння.

 

  1. Повідомлення мети, теми заняття

 

Перегляд  відеокліпу про Україну

Бесіда.

  • Чому переглянули відео про Україну? ( Бо протягом осені ми працювали над проектом  «Моя країна – Україна»)
  • Так. І сьогодні у нас звітне заняття за проектом. Командири груп будуть звітувати про свої  роботи.

 

  1.   Презентація проекту

( на дошці -  пейзаж, захований під пазлами, на яких написані загадки, з зворотнього боку пазла - відгадки).

 

  •  Починаємо… Відгадайте загадки

 

Робота над загадками  (виходять 4 учні , загадують загадки і прикріплюють відгадки-пазли  на дошку –   ланцюжком) 

 

Цвіте  синьо, лист зелений

Квіти прикрашає,

Хоч мороз усе побив -

Його не займає. (Барвінок)

 

На просторах поля золотого

Сині зірочки тремтять,

Мов шматочки неба голубого,

Виграють, виблискують, горять. (Волошки)

 

 

Стебельце – шершава драбинка,

Усередині – чорна вуглинка,

Пелюстки блискучі, як лак,

Це квітує червоний …( Мак)

 

Гарні квіти біля хати

Навесні садила мати

Чудова квіточка така

Чорними брівками морга.  (Чорнобривці)

 

      ( Пазли розкриті – перед нами фото)

 

  •  Що ви бачите, діти? ( Це пейзаж. Це може бути куточок природи нашої  рідної України. )
  • Так. Наша Україна – красива країна. В ній є багато міст і сіл. Та найкраще місце те, де ми народилися.

                              (виходять 4 учні) 

 

              Є багато куточків на світі,

              Серцю милих і дорогих.

              Я ж люблю своє рідне місто,

              Його жителів чарівних.

 

              Таке небо, як тут, не зустріти,

              Зелень парку, і так, як у казці.

              Хочу жити, учитись, любити,

              Разом з вами радіти щастю.

 

              І куди б не вела мене доля

              Чи життєвий мій шлях не проліг.

              Серцем буду, місто, з тобою,

              Шануватиму отчий поріг.

 

              Корюківко, моя Батьківщина,

              Ти, як мати, у мене одна

              Найдорожча у світі, єдина,

              Корюківська моя сторона.

         Вихователь.  У народі   кажуть: «Красу творять людські руки».  Давайте разом прикрасимо свій куточок рідної землі. Чого нам у пейзажі не вистачає? ( сонця, хмарок, рослин, людей…)

Пропоную презентувати роботу груп.

 Першими прозвітують учасники групи «Художники».

  •  Наше завдання – зобразити  людей. Ми – українці, дуже любимо вдягати на свята вишиванки . Тому вирішили намалювати фарбами українця, українку у національному одязі.  А люди не живуть просто неба. Спільним рішенням було намалювати ще й українську хату… (Прикріплюють вироби на дошку)   

Група «Творці».

  •  Ми вирішили вибрати для свого проекту техніку «квілінг».

Квілінг - це різновид ори гамі. Це цікавий  вид образотворчого мистецтва, коли з смужок паперу прийомом скручування створюються справжні шедеври: яскраві, стильні, незвичайні. Ми виготовили сонечко та хмарки і прикрасимо ними роботу. Ми за ясне і мирне небо над нашою країною!  (Прикріплюють вироби на дошку)

Група  «Екологи».

  • Нас хвилює забруднене повітря. Щоб ми дихали чистим повітрям, потрібно насаджувати багато рослин. Для створення виробів ми вибрали таку техніку – виготовлення аплікації з різаних ниток . Ось такі чудові дерева та кущі у нас вийшли… ( Прикріплюють на дошку)

Група  «Квіткарі»

  • Ми готували загадки про квіти. Та виробили багато квітів у техніці – аплікація з рваного паперу. Для цього використовували різнокольорові серветки.  Недарма ж кажуть, що Україна – квітуча країна… (прикрашають колаж квітами).   

 

 

 

  1. Підсумок

Вчитель.

Подивіться, який прекрасний колаж ми створили завдяки наполегливій праці. У вас працьовиті і творчі рученята. Дякую вам, діти, за вашу роботу , за те, що любите свою Батьківщину і маєте бажання творчо працювати!      

              Поглянь, дитино, на бездонне небо,

              А он тополі в небо потяглись.

              Для щастя зовсім небагато треба –

              Лише навколо себе придивитись,

              І ти побачиш сонячне проміння,

              Що поміж листя лине до землі,

              І луг зелений, росяний в цвітінні,

              Кружляють в синім небі журавлі.

              А скільки звуків, щебету і співу!

              Навколо все звучить, стрічає день.

              Іди і ти по цій землі щасливо

              І пізнавай цей світ щодня, невпинно,

              І бачити красу навколо вчись!

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
27 жовтня
Переглядів
59
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку