Заняття
за інтересами
у гпд
Вихователь гпд Титенко Л.О.
Ціль: створення колажу «Моя країна – Україна».
Задачі: Навчальні: зібрати інформацію про народні символи України, загадки, приказки; систематизувати і поглибити знання про Україну, про різні види технік образотворчого мистецтва; познайомити учнів з проектуванням;
Виховні: виховувати любов до рідної країни, почуття патріотизму, бажання берегти рідну землю.
Розвиваючі: розвивати інтерес та пізнавальну діяльність учнів до самостійної праці завдяки методу проекту на основі власного бажання ( у взаємодії з вихователем);
Здоров’язбережувальні: розвантажити психіку учнів після робочого дня; створити комфортні умови для перебування учня у гпд.
Очікуваний результат: Колаж «Моя країна – Україна».
Етапи реалізації проекту:
І етап. Збір інформації.
ІІ етап. Планування роботи.
ІІІ етап. Виконання роботи.
ІV етап. Презентація роботи
V етап. Оцінка і підсумки роботи.
Ми – художникі маленькі –
Потрудитися раденькі.
Всіх вітаємо ми щиро,
Зичим всім добра і миру.
Вас чекали з нетерпінням,
Вам покажем своє вміння.
Перегляд відеокліпу про Україну
Бесіда.
( на дошці - пейзаж, захований під пазлами, на яких написані загадки, з зворотнього боку пазла - відгадки).
Робота над загадками (виходять 4 учні , загадують загадки і прикріплюють відгадки-пазли на дошку – ланцюжком)
Цвіте синьо, лист зелений
Квіти прикрашає,
Хоч мороз усе побив -
Його не займає. (Барвінок)
На просторах поля золотого
Сині зірочки тремтять,
Мов шматочки неба голубого,
Виграють, виблискують, горять. (Волошки)
Стебельце – шершава драбинка,
Усередині – чорна вуглинка,
Пелюстки блискучі, як лак,
Це квітує червоний …( Мак)
Гарні квіти біля хати
Навесні садила мати
Чудова квіточка така
Чорними брівками морга. (Чорнобривці)
( Пазли розкриті – перед нами фото)
(виходять 4 учні)
Є багато куточків на світі,
Серцю милих і дорогих.
Я ж люблю своє рідне місто,
Його жителів чарівних.
Таке небо, як тут, не зустріти,
Зелень парку, і так, як у казці.
Хочу жити, учитись, любити,
Разом з вами радіти щастю.
І куди б не вела мене доля
Чи життєвий мій шлях не проліг.
Серцем буду, місто, з тобою,
Шануватиму отчий поріг.
Корюківко, моя Батьківщина,
Ти, як мати, у мене одна
Найдорожча у світі, єдина,
Корюківська моя сторона.
Вихователь. У народі кажуть: «Красу творять людські руки». Давайте разом прикрасимо свій куточок рідної землі. Чого нам у пейзажі не вистачає? ( сонця, хмарок, рослин, людей…)
Пропоную презентувати роботу груп.
Першими прозвітують учасники групи «Художники».
Група «Творці».
Квілінг - це різновид ори гамі. Це цікавий вид образотворчого мистецтва, коли з смужок паперу прийомом скручування створюються справжні шедеври: яскраві, стильні, незвичайні. Ми виготовили сонечко та хмарки і прикрасимо ними роботу. Ми за ясне і мирне небо над нашою країною! (Прикріплюють вироби на дошку)
Група «Екологи».
Група «Квіткарі»
Вчитель.
Подивіться, який прекрасний колаж ми створили завдяки наполегливій праці. У вас працьовиті і творчі рученята. Дякую вам, діти, за вашу роботу , за те, що любите свою Батьківщину і маєте бажання творчо працювати!
Поглянь, дитино, на бездонне небо,
А он тополі в небо потяглись.
Для щастя зовсім небагато треба –
Лише навколо себе придивитись,
І ти побачиш сонячне проміння,
Що поміж листя лине до землі,
І луг зелений, росяний в цвітінні,
Кружляють в синім небі журавлі.
А скільки звуків, щебету і співу!
Навколо все звучить, стрічає день.
Іди і ти по цій землі щасливо
І пізнавай цей світ щодня, невпинно,
І бачити красу навколо вчись!