Творчий досвід вчителя початкових класів

Про матеріал
Опис досвіду роботи вчителя початкових класів. Подано у вигляді презентації
Зміст слайдів
Номер слайду 1

З досвіду вчителя початкових класів. Косової Ольги Володимирівни. Місце роботи КЗ «НСЗШ № 1 ім. О. Коваля»Стаж роботи – 12 років Курсова перепідготовка – лютий 2013 р.

Номер слайду 2

Про себе Моя педагогічна філософія : Діти - джерело радості, щастя, предмет гордощів та зміст життя для своїх батьків. У народі кажуть, що письменник живе у своїх книжках, скульптор, у створених ним скульптурах, а вчитель у справах і думках своїх учнів. Я розумію важливість своєї роботи. Вміння знаходити обдарованих дітей – талант, вміння їх вирощувати мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини. Народилася 11 травня 1978 року. У 1997 році закінчила Нікопольське педагогічне училище за спеціальністю «Початкове навчання» і здобула кваліфікацію вчителя початкових класів і педагога – організатора. У 2000 році закінчила Криворізький державний педагогічний університет за спеціальністю « Українська мова і література» та отримала кваліфікацію «вчителя української мови і літератури».

Номер слайду 3

Моє педагоічне кредо. Учень не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити!

Номер слайду 4

«Щоб пізнати і навчити дитину – немає готових рецептів», - говорить народна мудрість. Я вважаю, що насамперед треба зрозуміти дитину як особистість, розгледіти її індивідуальні особливості. Пов'язуючи навчальні завдання з життєвим досвідом дитини, використовуючи сучасні технології, досягаю самореалізації кожної дитини. МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА впровадження інтерактивних форм і прийомів особистісно - орієнтованого навчання в початковій школі.

Номер слайду 5

Інноваційні технології

Номер слайду 6

Розвиток творчого мислення невіддільний від формування загальнонавчальних умінь і навичок та загальнолюдських цінностей. Розв’язання цих актуальних проблем можливе на основі запровадження нових педагогічних технологій, спрямованих на всебічний розвиток дитини. Однією з таких технологій є інтерактивне навчання, яке являється одним із ефективних засобів активізації і розвитку творчої діяльності учнів.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Слово «інтерактив» - з англійської мови: «inter» (взаємний), «act» (діяти). Означає воно діалогове навчання, в ході якого здійснюється взаємодія вчителя і учня. Сутність інтерактивного навчання полягає в тому, що вчитель організовує пізнавально-навчальну діяльність учня таким чином, що він самостійно розв’язує певні ситуації, проблеми, спираючись на свої потенційні можливості і вже набуті знання у процесі взаємодії «учень – інформація», «учень – ситуація», «учень – знання», «учень – проблема», «учень – учень», «учень – група»

Номер слайду 9

Інтерактивне навчання сприяє формуванню загальнонавчальних та предметних навичок і вмінь;виробленню життєвих цінностей;максимальному використанню своїх здібностей;створенню атмосфери співробітництва, взаємодії;розвитку комунікативних якостей;формуванню доброзичливого ставлення до інших;можливості висловлювати, відстоювати та пропонувати свою думку;формуванню навичок толерантного спілкування;опановуванню нового матеріалу за короткий час;вмінню аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблеми;можливості проявити ініціативу, самостійність;винахідливості та творчому підходу до розв’язання проблеми.

Номер слайду 10

Застосовую такі методи навчання: постановка та рішення проблемного запитання;метод образного бачення;встановлення причинно-наслідкових зв’язків;метод порівняння;метод запитань;метод рецензій;метод аналізу;об’єднання розрізнених фактів у цілісний образ;метод оцінювання дій інших;метод дослідження проблеми;творчі завдання

Номер слайду 11

Методи інтерактивного навчання у групах:«Мозкова атака» ( є прекрасним методом для використання досвіду учнів з метою розв’язання проблем та розробки ідеї ).«Кубування» ( є методом навчання, який полегшує розгляд різних сторін теми: описання, порівняння, встановлення асоціації, аналіз, аргументація ).«Асоціативний кущ» ( універсальний метод може бути використаний на всіх етапах уроку під час вивчення будь-якого предмету. Спонукає думати вільно та відкрито стосовно певної теми ).

Номер слайду 12

Методи інтерактивного навчання у групах:«Передбачення» ( метод стимулює розвиток критичного мислення дозволяє синтезувати думку, аналізувати інформацію, давати оцінку та зіставляти свої уявлення з розвитком подій ). «Взаємного навчання» ( надає можливість учням брати участь у навчанні та передачі знань своїм однокласникам. Учні виступають у ролі вчителя і керують процесом навчання. Методика дає можливість ставити питання і вислуховувати відповіді на них ).«Доповідач – респондент» ( робота в парах: один учень переказує зміст прочитаного, інший показує за допомогою рухів, жестів, міміки. Учні взаємодоповнюють один одного - це сприяє розвитку уваги, пам’яті ).

Номер слайду 13

Як ми святкували Новий рік

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Ми любимо природу

Номер слайду 16

Ми талановиті

Номер слайду 17

Роботи Тетерюк Маші на міській та обласній виставках

Номер слайду 18

Вчимося малювати. Роботи Тетерюк Маші

Номер слайду 19

Дитина - вище творіння Природи і Космосу і несе в собі їхні риси - могутність і безмежність. (Ш. Амонашвілі)

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
27 жовтня
Переглядів
21
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку