Індивідуальна програма розвитку

Про матеріал
Приклад індивідуальної програми розвитку за новим порядком ( з визначеними рівнями ). Для учнів з інтелектуальним порушенням.
Перегляд файлу

ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ

1. Період виконання 2022-2023 н. р.

2. Загальні відомості про учня:

прізвище, власне ім’я, по батькові  Іванов Іван Іванович

дата народження 01.02.2010 р.

повне найменування закладу загальної середньої освіти, в якому навчається учень

 

рік навчання 5 рік

клас навчання 6 клас

контактні номери телефонів батьків (інших законних представників) для термінового зв’язку +38095….

3. Індивідуальні особливості розвитку учня:

Наявний рівень знань, вмінь і навичок учня

Опис освітніх труднощів учня, виявлених у закладі освіти

Потреби

Мотивація до навчання на низькому рівні. Увага постійно розсіяна. Потребує постійного схвалення до кожної дії та уваги до себе. Учневі характерні розсіяність, підвищена втомлюваність, дуже низька працездатність. Читає повільно, не дочитує слова до кінця, часто не розуміє прочитане. Переказувати може окремими словосполученнями, не закінчуючи думку. Таблиці множення знає, але не розуміє як нею користуватися. Порівнює числа в межах 100. Виконує дії додавання та віднімання в межах 20 з допомогою лінійки. При обчисленнях в межах 100 користується калькулятором. При розв’язанні рівнянь користується таблицею, де записано алгоритм знаходження невідомих компонентів при математичних діях і тільки в межах 10. Розуміє, як додавати дроби з однаковими знаменниками, порівнює дроби. Не пояснює понять рік, місяць, тиждень, потрібно ставити допоміжні запитання, щоб отримати результат.

Наявні інтелектуальні труднощі:

  •             словниковий запас нижче вікової норми;
  •             повільний темп засвоєння навчального матеріалу;
  •             малий обсяг памяті. Наявні функціональні (сенсорні, моторні, мовленнєві) труднощі:
  •                  має труднощі у вербалізації своїх емоцій;
  •                  підвищена вразливість у складних для учня ситуаціях.

Наявні навчальні труднощі:

  •             потребує постійної допомоги різної міри складності в опануванні нових знань та уявлень;
  •             інтерес до навчання нестійкий (потребує заохочення та мотивації);
  •             знижена працездатність;
  •             без допомоги не завжди  розуміє суть завдання.

Наявні фізичні труднощі:

  •                  фізичний розвиток відповідає віковим особливостям.

Формувати навички вираження думки. Збагачувати словниковий запас активною лексикою. Посилити інтерес до виконання різних завдань. Розвивати бажання досягти кінцевого результату. Розвивати зосередженість на завданнях. Удосконалювати швидкість письма, роботу над каліграфією. Потреба в зміні видів діяльності. Виховувати вміння стримувати свої емоції, керувати поведінкою та усвідомлювати свої дії. Розвивати уміння працювати самостійно. Створити умови, підібрати заходи для розвитку свідомої довільної поведінки. Залучати до міжособистісної взаємодії у дитячому колективі.

 

 

 

 

4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне):

1) рекомендований рівень підтримки:

 перший рівень підтримки;

 другий рівень підтримки;

  •  третій рівень підтримки;

 четвертий рівень підтримки;

 п’ятий рівень підтримки;

2) адаптація та модифікація освітнього середовища:

 

Назва адаптації/модифікації

Так/ні

Примітка

Доступність

Ні

 

Освітлення

Ні

 

Рівень шуму

Ні

 

Потреба в усамітненні, його періодичність та місце

Так

За потребою

Використання візуального розкладу

Ні

 

Збільшення часу на виконання завдань

Так

За потребою

Збільшення обсягу допомоги (навідне питання, демонстрація зразка, нагадування тощо)

Так

 

Руховий режим

Ні

 

Використання заохочень

Так

Словесні заохочення

Використання засобів для концентрації уваги

Ні

 

Картки-підказки, картки-інструкції

Так

За потребою

Засоби альтернативної комунікації

Ні

 

Скорочення змісту навчального предмета

Так

 

Зниження вимог до виконання завдань

Так

Для модифікованих програм

3) потреба у використанні:

 жестової мови та/або залученні перекладача жестової мови;

 шрифту Брайля;

4) потреба в додаткових заняттях з:

 так

  •  ні

5) потреба в консультації з:

  • фахівцями інклюзивно-ресурсного центру;

 фахівцями спеціальних закладів освіти;

 іншими фахівцями __________________________________________

6) наявність індивідуального навчального плану:

  •  так

 ні.

У разі потреби в індивідуальному навчальному плані зазначити навчальні предмети (інтегровані курси), які потребують адаптації чи модифікації, та відповідального за розроблення індивідуального навчального плану педагогічного працівника:

 

Навчальний предмет

Адаптація чи модифікація

Відповідальний педагогічний працівник

Українська мова

Модифікація

 

Українська література

Модифікація

 

Математика

Модифікація

 

Біологія

Модифікація

 

Англійська мова

Модифікація

 

Зарубіжна література

Модифікація

 

Історія

Модифікація

 

Географія

Модифікація

 

Інформатика

Модифікація

 

Основи здоров’я

Модифікація

 

Трудове навчання

Адаптація

 

Образотворче мистецтво

Адаптація

 

Музичне мистецтво

Адаптація

 

Фізкультура

Адаптація

 

5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття):

Найменування заняття (послуги)

Фахівець, який проводить заняття (послугу)

Місце проведення

Розклад занять

Корекційно-розвиткове заняття з учителем-дефектологом

 

Ресурсна кімната

Четвер

15:00-15:25

Корекційно-розвиткове заняття з учителем-логопедом

 

Ресурсна кімната

Середа

15:15-15:40

Корекційно-розвиткове заняття з практичним психологом

 

Кабінет психолога

Середа

12:00-12:25

П'ятниця

14:45-15:10

 

6. Навчання:

 за розкладом класу;

 за адаптованим розкладом, з відвідуванням окремих уроків за індивідуальним розкладом відповідно до індивідуального навчального плану, зазначити які: ______________________________________________

  •  за модифікованим розкладом.

7. Забезпечення асистента учня (учениці):

1) потреба в асистенті учня (учениці) (супроводі під час інклюзивного навчання):

 так

  •  ні;

2) асистентом учня (учениці) є:

 батьки: ___________________________________________________

інші законні представники____________________________________

 уповноважена батьками особа ________________________________
(зазначити прізвище, власне ім’я)

________________________________________________________________
по батькові (за наявності) та контактні дані)

 соціальний робітник

________________________________________________________________ 
(зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) та контакті дані)

8. Забезпечення допоміжними засобами навчання:

1) потреба у підручниках:

  •  підручники для закладів загальної середньої освіти та матеріали;

 адаптація підручників для закладів загальної середньої освіти та матеріалів;

 підручники для осіб з особливими освітніми потребами та матеріали.

2) допоміжні засоби для навчання:

 так

  • ні.

Зазначити перелік засобів для навчання, які потребує учень (учениця):

____________________________________________________________

9. Потреба в розумному пристосуванні:

 так, зазначити яка: __________________________________________

  • ні.

10. Особливості проведення оцінювання:

  • адаптації проведення оцінювання за часом та змістом, зокрема: збільшення часу на виконання завдань; зменшення кількості завдань; використання зручних форм роботи (тести, усні опитування, аудіозавдання тощо) відповідно до потреб;

 використання доступних форм викладу інформації для оцінювання (шрифту Брайля, письмових чи усних завдань тощо);

  • використання окремих карток з завданнями чи адаптованих матеріалів під час оцінювання;

 адаптація завдань для оцінювання до особливостей сприйняття інформації  (уникнення графічних завдань для осіб з порушенням зору, уникнення або створення комфортних умов для усних опутувань для осіб, які цього потребують, тощо);

 інше (зазначити що) ________________________________________

11. Потреба у продовженні строків навчання:

 так

  • ні.

12. Додаткові напрями роботи:

 

За сферами розвитку

Ціль

Очікувані результати, яких планується досягнути

Рівень досягнутих результатів (заповнюється після виконання індивідуальної програми розвитку)

Розвиток інтелектуальної сфери

Розвивати довільну пам’ять. Використовувати спеціальні корекційні впливи психолого-педагогічного характеру з розвитку уваги, сприйняття, пам'яті, мисленнєвих операцій.

На кінець навчального року учень зможе зосереджувати свою увагу на запропонованому завданні та не буде відволікатися. Вивчить декілька віршів різних за розміром. Буде проявляти більше самостійності у виконанні нескладних завдань (додавання та віднімання в межах 20; відповіді на питання за змістом прочитаного).

 

Розвиток сенсорної, моторної сфери

Впроваджувати комплексні вправи на розвиток загальної моторики, дрібної моторики орієнтування у просторі.

До кінця листопада учень зможе самостійно орієнтуватися в розкладі уроків та записувати його в щоденник.

 

Розвиток мовленнєвої сфери

Сприяти розвитку мовленнєвих навичок на основі комунікативних вмінь. Впроваджувати комплексні вправи на розвиток пізнавальних функцій.

Зможе коментувати свої дії під час виконання завдань. Буде давати відповіді на запитання вчителя простими поширеними реченнями. Вживатиме українську мову на побутовому рівні.

 

Розвиток фізичних здібностей

Розвиток компонентів рухової активності: вмінь, навичок, рухових якостей. Розвиток витривалості та працездатності.

До кінця семестру  вмітиме спокійно висиджувати 25 хв уроку. Буде дотримуватись розпорядку дня.

 

Розвиток емоційно-вольової сфери

Оволодіння прийомами, що допомагають долати негативні емоційні реакції. Формування вміння відповідально й зосереджено працювати. Розвиток самоконтролю й саморегуляції діяльності.

Вмітиме використовувати прийоми самоконтролю над своїми емоціями та діями. Навчиться висловлювати свої переживання та почуття.

 

Розвиток соціальної сфери

Формування навичок взаємодії, товариськості, розвиток контролю емоцій, здатність сприймати і враховувати інтереси інших людей, співпереживати та співчувати.

Буде використовувати  слова ввічливості: дякую, будь ласка, вибачте. Буде дотримуватись правил поведінки на уроці.

 

Подолання навчальних труднощів

Зменшення обсягу навчального матеріалу, спрощення характеру матеріалу. Створення відповідних умов для здійснення навчального процесу: наочність, уповільненість. Розвивати уміння працювати самостійно.

До кінця семестру учень буде самостійно переписувати речення. Буде використовувати правила написання великої літери. Розумітиме зміст прочитаних  речень або невеликого тексту, зможе давати відповіді простими поширеними реченнями за змістом прочитаного. Умітиме додавати та віднімати числа в межах 20 без допоміжних засобів.

 

13. Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:

Прізвище, власне ім’я, по батькові

Посада

Підпис

 

Директор ліцею

 

 

Заступник директора з НВР, учитель інформатики

 

 

Директор інклюзивно-ресурсного центру

 

 

Учитель української мови та літератури

 

 

Класний керівник, учитель математики

 

 

Учитель біології

 

 

Учитель історії

 

 

Учитель англійської мови

 

 

Учитель зарубіжної літератури

 

 

Учитель мистецтва та основ здоров'я

 

 

Учитель фізичної культури

 

 

Учитель трудового навчання

 

 

Учитель географії

 

 

Учитель-дефектолог, учитель-логопед

 

 

Асистент учителя

 

 

Мати учня з ООП

 

 

Індивідуальну програму розвитку погоджено одним з батьків (іншим законним представником) учня:

____________________________________________________________ (зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) одного з батьків
(іншого законного представника) учня)

 

підпис ______________________  дата  __________________________

 

_____________________

docx
Додано
20 жовтня 2022
Переглядів
15976
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку