Індивідуальний план роботи
з учнем 7Б класу
Предмет: українська мова
Вчитель:
Програма: модифікована
Індивідуальний план роботи складений на підставі:
.
Календарно – тематичне планування укладено згідно чинних документів
Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті, визначено завдання зробити внесок у формування здобувача освіти основних ключових компетентностей, використовуючи наскрізні лінії та сприяти соціалізації дитини.
Довгострокова мета:
Строки |
Тема |
Короткострокові завдання |
Очікувані результати |
01.09 — 04.09 |
Літературна норма української мови. Відомості про мовлення. Повторення й поглиблення вивченого про текст, його структурні особливості, мовні засоби зв’язку речень у тексті. Мікротема тексту (практично). |
поглибити знання про види мовленнєвої діяльності; -удосконалити практично визначення головних та другорядних членів речення; -розвивати орфографічну пильність, уміння працювати з довідковою літературою; -виховувати культуру усного й писемного мовлення, почуття прекрасного.
|
- Розбирається у видах мовленнєвої діяльності; - Вміє визначати головні та другорядні члени речення; - Має орфографічну пильність, вміє працювати з додатковою літературою. - Дотримується культури усного і писемного мовлення. |
07.09 — 11.09 |
Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях. Вивчені частини мови (іменник і прикметник). Правопис їх. |
навчити правильно визначити стиль і тип мовлення: розповідь опис роздум; повторити знання учня про правопис звертань та вставних слів; розвивати мовне чуття, пам'ять, увагу; виховання загальнолюдських цінностей: поваги, доброти, допомоги. |
- Правильно визначає стилі і типи мовлення. - Правопис звертань та вставних слів. - Визначає частини мови. - Має розвинене мовне чуття, пам'ять, увагу. |
14.09 – 18.09 |
Вивчені частини мови (числівник і займенник). Правопис їх. Урок мовленнєвого розвитку. Повторення вивченого про стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль. Читання мовчки тексту публіцистичного стилю. Урок мовленнєвого розвитку. Написання есе (орієнтовні теми: «Гармонія людини і природи як велика духовна цінність», «Земле барвінкова, дай мені здоров’я!») в публіцистичному стилі. |
пояснити закономірності розрізнення стилів мовлення; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити слова із зазначеною орфограмою в текстах; ознайомити з особливістю оформлення есе, розвивати навички колективної та самостійної роботи; здатність до логічного мислення, творчу уяву; мовленнєві навички; виховувати особливе ставлення до рідної мови. |
- Розрізняє стилі мовлення. - Знаходить слова з зазначеною орфограмою в текстах. - Оформлює есе. - Працює самостійно і колективно. - Здатен логічно мислити, творчо уявляти. - Особливо ставиться до рідної мови. |
21.09 — 25.09 |
Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Способи творення дієслів. |
поглибити знання учня про правопис та спосіб творення дієслів; формувати загально пізнавальні вміння знаходити слова із запропонованою орфограмою в текстах; розвивати мовленнєві навички, пам'ять, увагу, розвивати аналітичні вміння; виховувати культуру спілкування, повагу до старших. |
- Розуміє загальне значення дієслова, морфологічні ознаки, синтаксичну роль. - Визначає форми дієслова. - Розрізняє часи дієслів і способи. - Знаходить слова із запропонованою орфограмою. |
28.09 — 02.10 |
Форми дієслова (загальне ознайомлення). Неозначена форма дієслова. Доконаний і недоконаний вид дієслова. Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий переказ стислий розповідного тексту в художньому стилі про виконання певних дій. |
поглибити знання учня про дієслова доконаного і недоконаного виду; формувати загально пізнавальні вміння знаходити діалектні слова в текстах; повторити вивчене про текст, його основні ознаки, особливості будови тексту, використання мовних засобів зв’язку між його частинами; розвивати мовленнєві навички, пам'ять, увагу, розвивати аналітичні вміння; |
- Розрізняє дієслова доконаного і недоконаного виду. - Знаходить діалектні слова в текстах. - Знає що таке текст, його основні ознаки, особливості будови, використання мовних засобів зв’язку між його частинами. |
05.10 – 09.10
12.10 – 16.10 |
Часи дієслова. Теперішній час. Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз письмового переказу. Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі. Майбутній час дієслова. |
поглибити знання учня про вживання дієслів різного часу; формувати загально пізнавальні вміння знаходити головні члени речення в текстах; розвивати мовленнєві навички, пам'ять, увагу, розвивати аналітичні вміння; стимулювати зацікавленість до фразеологізмів та їх лексичного значення. ознайомити учня про минулий та майбутній час дієслів;
|
- Правильно вживає дієслова різного часу. - Знаходить головні члени речення в текстах. - Знає що таке фразеологізми, може пояснити їх значення. |
19.10 — 21.10 |
Дієслова І і ІІ дієвідміни. Букви е, и в особових закінченнях дієслів І і ІІ дієвідміни. Правопис -ться, -шся в кінці дієслів (повторення). Контрольна робота. Дієслово (І частина) (тестування). |
Ознайомити з дієвідмінами та навчити їх визначати; розвивати фонематичний слух, мовне чуття, пам'ять, увагу; повторити вживання суфіксів у словах. |
- Визначає дієвідміни. - Правильно вживає суфікси в словах. |
02.11 – 06.11 |
Дієвідмінювання дієслів теперішнього й майбутнього часу. Способи дієслів (дійсний, умовний, на Творення дієслів умовного й наказового способів. Знак м’якшення в дієсловах наказового способу. |
Ознайомити учня з дієвідмінюванням дієслів; ознайомити з дієсловами дійсного умовного чи наказового способу. розвивати пам'ять, увагу, уміння знаходити знак м’якшення в дієсловах; виховувати у школяра повагу до старших. |
- Визначає дієвідміни. - Розрізняє способи дієслова. |
09.11. – 13.11 |
Безособові дієслова. Урок мовленнєвого розвитку. Особливості побудови опису зовнішності людини. Усний докладний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами зовнішності людини (за складним планом). |
удосконалити вміння й навички учня щодо практичного використання знань про базові дієслова; закріпити вміння вживати розділові знаки в реченнях з однорідними членами; розвивати мовлення, логічне мислення, пам'ять, увагу, навички самостійної роботи, збагачувати словниковий запас: виховувати почуття товариськості між учнів; |
- Практично використовує знання про базові дієслова. - Правильно вживає розділові знаки в реченнях з однорідними членами. - Самостійно працює і постійно збагачує свій словниковий запас. |
16.11 – 20.11 |
Написання не з дієсловами. Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Дієслово». Контрольна робота. Дієслово (ІІ частина) (тестові завдання). |
закріпити вміння з теми Дієслово; розвивати увагу, навички самостійної роботи, збагачувати словниковий запас; виховувати почуття товариськості між учнів. |
- |
23.11. – 27.11 |
Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях із дієприкметниковим зворотом. |
Повторення вивченого про самостійні частини мови, познайомитися з новою формою дієслова - дієприкметник; розвивати увагу, навички самостійної роботи, збагачувати словниковий запас; виховувати любов до природи, почуття пошани до народних традицій. |
- Розуміє що таке дієприкметник, його загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль. - Знаходить в реченнях дієприкметниковий зворот, правильно вживає розділові знаки при дієприкметникових зворотах. |
30.11 – 04.12 |
Уроки мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною українського художника (Т. Шевченка, М. Пимоненка, О. Мурашка та ін.) в художньому стилі. Творення, відмінювання і правопис активних і пасивних дієприкметників. |
Удосконалювати роботу з твором-описом зовнішності людини;
Ознайомити з найбільш уживаними активними і пасивними дієприкментниками;
Виховувати повагу до співрозмовника |
- Вміє скласти твір – опис людини. - Розрізняє активні і пасивні дієприкметники. - Поважає співрозмовника. |
07.12. – 11.12 |
Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз письмового твору. Дієслівні форми на -но, -то |
повторити, поглибити, узагальнити й систематизувати засвоєні з теми знання; удосконалювати пунктуаційні навички учня, уміння у відмінюванні іменників, правильно інтонувати їх у кличному відмінку, однина та множина; розвивати естетичні почуття, навички самостійної роботи, збагачувати словниковий запас учнів; |
- Правильно відмінює іменники, інтонує їх у кличному відмінку. - Визначає однину та множину. - Розуміє та знаходить в реченнях дієслівні форми на –но, -то. |
14.12 – 18.12 |
Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Складання зві-ту про виконану роботу (оформлення в школі зимового саду; створення класного блога і т. ін.) в офіційно-діловому стилі з використанням безособових дієслівних форм на -но, -то. Контрольний диктант. Контрольна робота. Дієприкметник (тестування). |
повторити, поглибити, узагальнити й систематизувати засвоєні з теми; удосконалювати пунктуаційні навички учня, уміння використовувати безособові дієслівні форми на -но, -то.; розвивати естетичні почуття, навички самостійної роботи, збагачувати словниковий запас учнів; |
- Правильно користується пунктуаційними навичками. - Розуміє та знаходить в реченнях дієслівні форми на –но, -то. |
21.12 -24.12 |
Написання н у дієприкметниках та нн у прикметниках дієприкметникового походження. Написання не з дієприкметниками. Урок мовленнєвого розвитку. Складання й розігрування діалогів відповідно до ситуації, пов’язаної з характеристикою людей, з використанням дієприкметників |
повторити, поглибити, узагальнити й систематизувати засвоєні в 1 семестрі знання. розвивати усне й писемне мовлення, логічне мислення, пам'ять, увагу, естетичні почуття, навички самостійної роботи, збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до природи, почуття пошани до народних традицій. |
- |