Індивідуальна програма розвитку дитини з ООП

Про матеріал
Календарно – тематичне планування з української мови для учня з ООП, яке складене відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті, визначено завдання зробити внесок у формування здобувача освіти основних ключових компетентностей, використовуючи наскрізні лінії та сприяти соціалізації дитини. • удосконалювати лексичні, фразеологічні, словотвірні та орфографічні навички, поглибити знання про іменник. • формувати вміння працювати з простими та складними реченнями та різними видами за стилістичними ознаками текстами. • розвивати слухове сприймання, увагу, пам’ять, мовлення, збагачувати словниковий запас;
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи

з учнем 7Б класу

Предмет: українська мова

Вчитель:

Програма: модифікована

 

Індивідуальний план роботи складений на підставі:

  1. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

.

  1. Лист Міністерства освіти і науки України від 06.09.2022 №1/10258-22 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році»

 

Календарно – тематичне планування укладено згідно чинних документів

Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті, визначено завдання зробити внесок у формування здобувача освіти основних ключових компетентностей, використовуючи наскрізні лінії та сприяти соціалізації дитини.

 

Довгострокова мета:

  • удосконалювати лексичні, фразеологічні, словотвірні та орфографічні навички, поглибити знання про іменник.
  • формувати вміння працювати з простими та складними реченнями та різними видами за стилістичними ознаками текстами.
  • розвивати слухове сприймання, увагу, пам’ять, мовлення, збагачувати словниковий запас;

 

 

Строки

Тема

Короткострокові завдання

Очікувані результати

01.09 — 04.09

Літературна норма української мови.

Відомості про мовлення. Повторення й поглиблення вивченого про текст, його структурні особливості, мовні засоби зв’язку речень у тексті. Мікротема тексту (практично).

поглибити знання про види мовленнєвої діяльності;

-удосконалити практично визначення головних та другорядних членів речення;

-розвивати орфографічну пильність, уміння працювати з довідковою літературою;

-виховувати культуру усного й писемного мовлення, почуття прекрасного.

 

-          Розбирається у видах мовленнєвої діяльності;

-          Вміє визначати головні та другорядні члени речення;

-          Має орфографічну пильність, вміє працювати з додатковою літературою.

-          Дотримується культури усного і писемного мовлення.

07.09 — 11.09

Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях.

Вивчені частини мови (іменник і прикметник). Правопис їх.

навчити правильно визначити стиль і тип  мовлення: розповідь опис роздум;

повторити знання учня про правопис звертань та вставних слів;

розвивати мовне чуття, пам'ять, увагу;

виховання загальнолюдських цінностей: поваги, доброти, допомоги.

-          Правильно визначає стилі і типи мовлення.

-          Правопис звертань та вставних слів.

-          Визначає частини мови.

-          Має розвинене мовне чуття, пам'ять, увагу.

14.09 – 18.09

Вивчені частини мови (числівник і займенник).

 Правопис їх.

Урок мовленнєвого розвитку. Повторення вивченого про стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль. Читання мовчки тексту публіцистичного стилю.

Урок мовленнєвого розвитку. Написання есе  (орієнтовні теми: «Гармонія людини і природи як велика духовна цінність», «Земле барвінкова, дай мені здоров’я!») в публіцистичному стилі.

пояснити закономірності розрізнення стилів мовлення;

 формувати загальнопізнавальні вміння знаходити слова із зазначеною орфограмою в текстах;

ознайомити з особливістю оформлення есе,

розвивати навички колективної та самостійної роботи; здатність до логічного мислення, творчу уяву; мовленнєві навички;

виховувати особливе ставлення до рідної мови.

-          Розрізняє стилі мовлення.

-          Знаходить слова з зазначеною орфограмою в текстах.

-          Оформлює есе.

-          Працює самостійно і колективно.

-          Здатен логічно мислити, творчо уявляти.

-          Особливо ставиться до рідної мови.

21.09 — 25.09

Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Способи творення дієслів.

поглибити знання учня про правопис та спосіб творення дієслів;

формувати загально пізнавальні вміння знаходити слова із запропонованою орфограмою в текстах;

розвивати мовленнєві навички, пам'ять, увагу, розвивати аналітичні вміння;

виховувати культуру спілкування, повагу до старших.

-          Розуміє загальне значення дієслова, морфологічні ознаки, синтаксичну роль.

-          Визначає форми дієслова.

-          Розрізняє часи дієслів і способи.

-          Знаходить слова із запропонованою орфограмою.

28.09 — 02.10

Форми дієслова (загальне ознайомлення).

Неозначена форма дієслова. Доконаний і недоконаний вид дієслова.

Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий переказ стислий розповідного тексту в художньому стилі про виконання певних дій.

поглибити знання учня про дієслова доконаного і недоконаного виду;

 формувати загально пізнавальні вміння знаходити діалектні слова в текстах;

повторити вивчене про текст, його основні ознаки, особливості будови тексту, використання мовних засобів зв’язку між його частинами;

розвивати мовленнєві навички, пам'ять, увагу, розвивати аналітичні вміння;

-          Розрізняє дієслова доконаного і недоконаного виду.

-          Знаходить діалектні слова в текстах.

-          Знає що таке текст, його основні ознаки, особливості будови, використання мовних засобів зв’язку між його частинами.

05.10 – 09.10

 

 

 

 

 

12.10 – 16.10

Часи дієслова. Теперішній час.

Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз письмового переказу.

Минулий час.

Зміна дієслів у минулому часі.

Майбутній час дієслова.

поглибити знання учня про вживання дієслів різного часу;

формувати загально пізнавальні вміння знаходити головні члени речення в текстах;

розвивати мовленнєві навички, пам'ять, увагу, розвивати аналітичні вміння;

стимулювати зацікавленість до фразеологізмів та їх лексичного значення.

ознайомити учня про минулий та майбутній час дієслів;

 

-          Правильно вживає дієслова різного часу.

-          Знаходить головні члени речення в текстах.

-          Знає що таке фразеологізми, може пояснити їх значення.

19.10 — 21.10

Дієслова І і ІІ дієвідміни. Букви е, и в особових закінченнях дієслів І і ІІ дієвідміни. Правопис -ться, -шся в кінці дієслів

(повторення).

Контрольна робота. Дієслово (І частина) (тестування).

Ознайомити з дієвідмінами та навчити їх визначати;

розвивати фонематичний слух, мовне чуття, пам'ять, увагу;

повторити вживання суфіксів у словах.

-          Визначає дієвідміни.

-          Правильно вживає суфікси в словах.

02.11 – 06.11

Дієвідмінювання дієслів теперішнього й майбутнього часу.

Способи дієслів (дійсний, умовний, на

Творення дієслів умовного й наказового способів. Знак м’якшення в дієсловах наказового способу.

Ознайомити учня з дієвідмінюванням дієслів;

 ознайомити з дієсловами дійсного умовного чи наказового способу.

розвивати пам'ять, увагу, уміння знаходити знак м’якшення в дієсловах;

виховувати у школяра повагу до старших.

-          Визначає дієвідміни.

-          Розрізняє способи дієслова.

09.11. – 13.11

Безособові дієслова.

Урок мовленнєвого розвитку. Особливості побудови опису зовнішності людини. Усний докладний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами зовнішності людини

(за складним планом).

удосконалити вміння й навички учня щодо практичного використання знань про базові дієслова;

закріпити вміння вживати розділові знаки в реченнях з однорідними членами;

розвивати мовлення, логічне мислення, пам'ять, увагу, навички самостійної роботи, збагачувати словниковий запас:

виховувати почуття товариськості між учнів;

-          Практично використовує знання про базові дієслова.

-          Правильно вживає розділові знаки в реченнях з однорідними членами.

-          Самостійно працює і постійно збагачує свій словниковий  запас.

16.11 – 20.11

Написання не з дієсловами.

Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Дієслово».

Контрольна робота. Дієслово (ІІ частина) (тестові завдання).

закріпити вміння з теми Дієслово;

розвивати увагу, навички самостійної роботи, збагачувати словниковий запас;

виховувати почуття товариськості між учнів.

-           

23.11. – 27.11

Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях із дієприкметниковим зворотом.

Повторення вивченого про самостійні частини мови, познайомитися з новою формою дієслова -  дієприкметник;

розвивати увагу, навички самостійної роботи, збагачувати словниковий запас;

виховувати любов до природи, почуття пошани до народних традицій.

-          Розуміє що таке дієприкметник, його загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль.

-          Знаходить в реченнях дієприкметниковий зворот, правильно вживає розділові знаки при дієприкметникових зворотах.

30.11 – 04.12

Уроки мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною українського художника (Т. Шевченка, М. Пимоненка, О. Мурашка та ін.) в художньому стилі.

Творення, відмінювання і правопис активних і пасивних дієприкметників.

Удосконалювати роботу з твором-описом зовнішності людини;

 

Ознайомити  з найбільш уживаними активними і пасивними дієприкментниками;

 

Виховувати повагу до співрозмовника

-          Вміє скласти твір – опис людини.

-          Розрізняє активні і пасивні дієприкметники.

-          Поважає співрозмовника.

07.12. – 11.12

Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз письмового твору.

Дієслівні форми на -но, -то

повторити, поглибити, узагальнити й систематизувати засвоєні з теми знання; удосконалювати пунктуаційні навички учня, уміння у відмінюванні іменників, правильно інтонувати їх у кличному відмінку, однина та множина;

розвивати естетичні почуття, навички самостійної роботи, збагачувати словниковий запас учнів;

-          Правильно відмінює іменники, інтонує їх у кличному відмінку.

-          Визначає однину та множину.

-          Розуміє та знаходить в реченнях дієслівні форми на –но, -то.

14.12 – 18.12

Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Складання зві-ту про виконану роботу (оформлення в школі зимового саду; створення класного блога і т. ін.) в офіційно-діловому стилі з використанням безособових дієслівних форм на -но, -то.

Контрольний диктант.

Контрольна робота. Дієприкметник (тестування).

повторити, поглибити, узагальнити й систематизувати засвоєні з теми; удосконалювати пунктуаційні навички учня,

уміння використовувати безособові дієслівні форми на -но, -то.;

розвивати естетичні почуття, навички самостійної роботи, збагачувати словниковий запас учнів;

-          Правильно користується пунктуаційними навичками.

-          Розуміє та знаходить в реченнях дієслівні форми на –но, -то.

21.12 -24.12

Написання н у дієприкметниках та нн у прикметниках дієприкметникового походження.

Написання не з дієприкметниками.

Урок мовленнєвого розвитку. Складання й розігрування діалогів відповідно до ситуації, пов’язаної з характеристикою людей, з використанням дієприкметників

повторити, поглибити, узагальнити й систематизувати засвоєні в 1 семестрі знання.

розвивати усне й писемне мовлення, логічне мислення, пам'ять, увагу, естетичні почуття, навички самостійної роботи, збагачувати словниковий запас учнів;

виховувати любов  до природи, почуття пошани до народних традицій.

-           

 

docx
До підручника
Українська мова 7 клас (Голуб Н.Б., Шелехова Г.Н., Новосьолова В.Н., Ярмолюк А.В.)
Додано
18 листопада 2023
Переглядів
488
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку