ЗАТВЕРДЖЕНО
Завідувач ЗДО № «Ромашка»
___________________ Іванова М.М.
«__» _______________ 20___ року
ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) № «Ромашка»
Індивідуальна програма розвитку
дитини з особливими освітніми потребами
1.Період виконання: 1квітня 2021 року – 31 травня 2021 року.
2.Загальні відомості:
Прізвище, ім’я, по батькові дитини: Іванов Іван Іванович
дата народження: 22.03.2014
Прізвище, ім’я, по батькові батьків (осіб, які їх замінюють):
Телефон:
Адреса проживання:
Дата вступу до закладу – 29 березня 2021 року.
Група старша №
3.Відомості про особливості розвитку дитини (стан здоров’я, фізичний і мовленнєвий розвиток, когнітивну, емоційно-вольову сферу, освітню діяльність, наявний рівень знань, здібностей, умінь, навичок, особливі освітні проблеми тощо)
№ |
Дата |
Зміст |
Джерела інформації |
1. |
16.03.2021 |
Порушення комунікації, стереотипії. Розлад експресивного мовлення. |
Індивідуальна програма реабілітації дитини-інваліда |
2. |
01.04.2021 |
Фізичний розвиток. Зовнішній вигляд охайний. Соціально- побутові навички сформовані за віком. Загальний фізичний стан відповідає віковій нормі. Дрібна моторика розвинена недостатньо. Підвищений рівень рухливості. Стереотипії проявляються при емоційній збудженості в маханні руками. Мовленнєвий розвиток. У вербальний контакт вступає легко. Виконує прості вербальні інструкції. Звернене мовлення розуміє при кількаразовому повторенні. Спостерігаються прояви ехолалії. Фонематичний слух розвинений не достатньо. У мовленні переважають окремі слова, наявні прості фрази. Складова структура слів порушена: пропускає деякі звуки та склади; узгодження слів за родом, числом, відмінком та між собою викликає значні труднощі. Активний словник менший від пасивного. У словнику переважають іменники, визначення дії та ознаки викликає значні труднощі. Звуко вимова порушена, наявний парасигматизм свистячих та шиплячих, ламбдацизм, пара ротацизм. Когнітивна сфера. Увага не стійка, має здатність до концентрації уваги до 3-х хв. Швидко переключатися з одного виду діяльності на інший та повністю включатися в подальшу діяльність. Зорове сприймання. Пам’ять мимовільна, короткотривала, механічна. З допомогою встановлює зорові причинно- наслідкові зв’язки. Мислення наочно-дійове. Емоційно-вольова сфера. Вступає у вербальний контакт легко, не підтримує зоровий контакт, тактильному контакту доступний. Знижений темп роботи, швидко втомлюється під час інтелектуальної діяльності. Здатний діяти за інструкцією. Виявляє ситуативний інтерес до співпраці з дорослим. Вольові зусилля проявляє при додатковій стимуляції з боку дорослого. Освітня діяльність. Розуміє та виконує прості мовленнєві інструкції, прості дії з предметами, показує знайомі предмети, деякі з них називає. Диференціює предмети за величиною, кольором, формою за зразком. Розрізні картинки з 6 частин складає самостійно. При труднощах не відмовляється від допомоги. Навички механічного рахунку сформовані у межах 20. Серію із 6 сюжетних малюнків складає з допомогою. Розрізняє праву та ліву сторони на своєму тілі. |
|
4.Додаткові освітні та соціальні потреби дитини (додаткова підтримка асистентом вихователя, асистентом дитини, супровід соціальним працівником тощо)
5.психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги
Найменування заняття |
Фахівець, який проводить заняття (ПІБ) |
Місце проведення заняття |
Розклад проведення |
Корекція розвитку за посібником Л.О. Юрченко, Л.В. Олтаржевської, Т.А. Маключенко, С.В. Худак, Н.В. Мягких |
. |
Кабінет психолога |
Вівторок - 8.00-9.00
|
Логоритміка За програмою «Розквіт»» |
Учитель-логопед
|
Кабінет учителя- логопеда |
Четвер- 8.00-9.00 |
Корекція розвитку за програмою «Розквіт» |
Учитель-дефектолог
|
Кабінет учителя-логопеда |
П’ятниця - 8.00-9.00
|
6. Освітня програма, рекомендована ІРЦ для роботи з дитиною.
Навчання та виховання за програмою спеціальних закладів дошкільної освіти для дітей з розладами аутичного спектру. За умов інклюзивного навчання використовується модифікована програма для дітей дошкільного віку «Я у світі» (Нова редакція)
7. Адаптація та модифікація освітніх програм
Назва адаптації |
Так\ні |
Примітка |
Пристосування до середовища |
|
|
|
Ні |
|
|
Ні |
|
|
Ні |
|
|
Так |
|
Психолого-педагогічна адаптація |
|
|
|
Так |
|
|
Так |
|
|
Так |
|
|
Так |
|
|
Так |
|
|
Так |
|
Адаптація навчального матеріалу |
|
|
|
Так |
|
|
Ні |
|
Модифікація |
|
|
|
Так |
|
|
Так |
|
Необхідне спеціальне обладнання
8. Індивідуальний освітній план дитини.
1.Особистість дитини. 2. Дитина в соціумі. 3. Дитина у природньому довкіллі. 4. Дитина у світі культури. 5. Діяльність дитини. 6. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. 7. Мовлення дитини.
9.Фахівці, які здійснюють психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми проблемами. Члени групи з розроблення індивідуальної програми розвитку
Прізвище, ім’я, по батькові |
Найменування посади/ спеціальності |
Підпис |
|
Вихователь-методист |
|
|
Практичний психолог |
|
|
Учитель-дефектолог |
|
|
Учитель- логопед |
|
|
Вихователь |
|
|
Вихователь |
|
|
Асистент вихователя |
|
10.Погодження індивідуальної програми розвитку з батьками (особами, які їх замінюють):
Я,________________________________________________
(прізвище ім’я, по батькові)
Приймав участь у розробці ІПР та згоден з її змістом.
(підпис батька(матері) осіб, які їх замінюють)___________ Дата_______
11.План консультування батьків (осіб, які їх замінюють) у процесі розроблення/ виконання індивідуальної програми розвитку
Дата |
Тема консультації |
Відповідальні особи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. Засідання фахівців, які здійснюють психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами:
Дата: 31 березня 2021р
Присутні:
вихователь-методист,
вихователь,
вихователь ,
практичний психолог ,
учитель-дефектолог,
учитель- логопед.,
асистент вихователя.
Питання, винесені на розгляд:
Висновки:
Рекомендації
13. Психолого-педагогічна характеристика дитини з особливими освітніми потребами за 2021 рік ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________