Індивідуальна програма розвитку для дітей із затримкою психічного розвитку

Про матеріал
Діагноз ЗПР у дітей не є органічним, т. к. Не має відношення до вроджених патологій. Це придбане порушення. Причини виникнення ЗПР умовно можна об’єднати в дві великі групи: фізіологічні – хронічні хвороби матері і інтоксикації під час вагітності, часті соматичні захворювання дитини (особливо в перший рік життя), ураження центральної нервової системи і т. д .; соціально-педагогічні – результат несприятливих умов проживання та відсутність виховання (соціальна депривація).
Перегляд файлу

 

Індивідуальна програма розвитку

  1. Період виконання ____з 01.09.2017р. до 25.05.2018р._________________________________
  2. Загальні відомості про учня:

прізвище, ім’я, по батькові ______ПІП___________________________

дата народження  _____________16.05.2010 р.__________________________________________

повне найменування загальноосвітнього навчального закладу, в якому навчається учень

__                                 Загальноосвітня школа І-ІІІст.с.Уховецьк____________________________

рік навчання   2017-2018

  1. Відомості про особливості розвитку учня (особливі освітні потреби, стан здоров’я, фізичний і мовленєвий розвиток, конгнітивну, емоційно-вольову сферу, навчальну діяльність)

 

 

Порядковий номер

 

Дата

 

Короткий зміст

 

Джерело інформації

 

 

 1. 

 

27.03.2017р.

 

Нерівномірна сформованість психічних процесів; увага короткотривала,зв’язне мовлення сформоване недостатньо (ЗНМ ІІІр.), потребує контролю діяльності.

 

 

Відповідно до довідки ПМПК

№ 529, карта стану здоровя дитини, інформаціявід батьків.

 

  1. Наявний рівень знань і вмінь учня

 

 

Потенційні можливості

 

Потреби

 

- Володіє основними поняттями, відтворює їх зміст, уміє розпізнавати об’єкти за різними ознаками.

 

- Застосовує спосіб діяльності за аналогією.

 

- Самостійно працює з допомогою вчителя. Читає словами, швидкість читання вища ніж максимальний показник у нормативах для 2 класу.

 

- Рідко може припускатися помилок у  наголошуванні слів.

 

  • Дикція нечітка.

 

  •               Бере участь у діалозі. Розуміє зміст прослуханого тексту.

 

  •               Засвоїв графічні навички письма, але не завжди дотримується правил оформлення письмових робіт.

 

- Списує правильно, при письмі під диктовку не потребує повільного темпу.

 

-  Лексичний запас багатий.

 

- Потребує корекції артикуляції мовлення.

 

 

  •               Відтворює навчальну інформацію з математики, самостійно виконує математичні операції.

 

  •               Для розв’язування задач не потребує додаткових інструкцій, малюнків, схем.

 

  • Не потребує

 

 

  • Не потребує

 

  • Не потребує

 

 

 

  • Робити аналіз помилок..

 

 

  • Відвідувати заняття логопеда.

 

  • Не потребує

 

 

  • Контролювати виконання письмових робіт.

 

 

  • Не потребує

 

 

  • Не потребує

 

  • Працювати над вправами для розвитку артикуляційного апарату.

 

  • Не потребує

 

 

 

  • Не потребує

 

 

  1. Додаткові освітні та соціальні потреби учня ( додаткова підтримка асистента вчителя, супровід соціальним працівником, робота з вчителем-дифектологом, вчителем-логопедом тощо)

Так _____додаткова підтримка асистента вчителя, робота з вчителем-логопедом________
Ні

  1. Психолого-педагогічна допомога, що надається під час проведення у позаурочний час корекційно-розвиткових занять

 

 

Найменування заняття

 

Фахівець, який проводить заняття

 

 

Місце проведення заняття

 

Дні

проведення заняття

 

Періодичність

 

1. Корекціярозвитку

 

 

2. Розвитокмовлення

 

психолог

ГоловійО.В.

 

вчитель

ВовчикН.А.

 

ЗОШІ-ІІІст.

с.Уховецьк

 

ЗОШІ-ІІІст.

с.Уховецьк

 

вівторок

 

 

середа

 

2 раз в тиждень

 

 

1 раз в тиждень

 

 

  1. Характеристика учня

 

 

 

Сфера розвитку

 

 

Стисла характеристика

 

 

Заплановані дії

 

Очікувані результати / уміння

 

Емоційно-вольова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фізична

 

 

 

 

 

 

Когнітивна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мовленнєва

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соціальна

Емоції дитини не завжди відповідають ситуації. Вольові якості розвинені недостатньо. Дитина не вважає за потрібне регулювати свої дії вольовими зусиллями. Інколи неадекватно реагує на зауваження та заперечення оточуючих. Можливі прояви агресії до людей без видимих причин. Часто перебуває під сильним впливом своїх захоплень

 

Фізичний розвиток  відповідає віковій нормі. Загальна та дрібна моторика  порушена. Швидко стомлюється, темп роботи повільний.

 

 

 

Добре розвинена механічна пам'ять, увага короткотривала. Спостерігається «зіскакування» суджень на шлях випадкових асоціацій. Добре розвинуте наочно-образне мислення, при цьому недостатній рівень розвитку вербального (поняттійного) мислення. Учень важко диференціює суттєві ознаки від несуттєвих, часто неправильно сприймає зміст сюжетної картинки. Виникають труднощі при встановленні причинно-наслідкових зв’язків, встановленні логічної послідовності подій, абстрагуванні.

 

Словниковий запас не відповідає віковій нормі, спілкується переважно завченими фразами. Не розуміє змісту прочитаного. Інколи ехом повторює слова після дорослого або власні.

 

 

 

 

 

 Інколи не бажає спілкуватись з окремими дітьми та дорослими, не вміє просити про допомогу. Не намагається заслужити позитивну оцінку соціальних якостей, не соромиться асоціальних вчинків. Не намагається наслідувати однолітків,дуже любить

навчатись, захоплюється комп’ютером, картинками, новими завданнями

Спілкуватись з дитиною, звертати увагу на всі прояви агресії, сприяти частішому ігровому контакту з дітьми.

 

Проведення фізкультхвилинок

 

 

 

 

 

Здійснювати постійний аналіз його відповідей. Використовувати вправи для формування зорової, слухової, тактильної памяті. Формувати і закріплювати процеси:увагу,

аналіз та синтез.

 

Збагачувати словниковий запас.Формувати і розвивати фразове мовлення. Удосконалювати граматичне мовлення

Створювати позитивні ситуації співпраці з дорослими. Залучати до групових ігор, вправ та позакласних заходів.

 

 

 

 

 

Сформувати емоційно-вольову зрілість, глибину  і стійкість почуттів

 

 

Покращити стан загальної та дрібної моторики

 

Підвищити рівень розвитку пізнавальних процесів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Збагатити словниковий запас. Розвинути фразове та граматичне мовлення.

 

 

Розвинути комунікативні навички та налагодження соціальних контактів

 

 

  1. Навчальні предмети ( у разі, коли потенційні можливості учня не дають змоги засвоїти навчальну программу, що призводить до необхідності розроблення адаптованої  або модифікованої програми)

 

 

 

Порядковий номер

 

 

 

Навчальний предмет

 

 

Програма

 

 

адаптована

 

 

модифікована

1.

Українська мова

Дидактичні матеріали,організаційні, сенсорні методи.

Усні та письмові вказівки.

 

 

2.

Літературне читання

Дидактичні матеріали,організаційні, сенсорні методи.

Усні та письмові вказівки.

 

 

 

 Звільнення від окремих навчальних предметів:

Так (зазначити предмет (предмети)_християнська етика___________________________________

Ні

  1. Адаптація (необхідне підкреслити)

Пристосування середовища: доступність, інтенсивність освітлення, зменшення рівня шуму в класі, приміщення для усамітнення,  інше________________________________________________________________________________

Психолого-педагогічна адаптація: збільшення часу на виконання завдань, чергування видівдіяльності,виконання завдань за зразком, вид та частота релаксації, використання засобів концентрації_уваги___________________________________________________________________
інше________________________________________________________________________________

Адаптація навчального матеріалу: адаптація навчальних посібників, наочних матеріалів, картки-підказки, використання друкованих текстів з різним розміром шрифтів, інше______________мультимедіа., інтернет____________________________________________

 Необхідне спеціальне обладнання

 Так (зазначити обладнання)__компютер, мультимедійна дошка____________________________
  Ні

  1. Індивідуальний навчальний план

Індивідуальний навчальний план та індивідуальна навчальна програма розробляються відповідно до особливостей інтелектуального розвитку учня.

Індивідуальний навчальний план визначає перелік предметів та кількість годин для їх вивчення. (додається)

Навчальний предмет:_українська мова і література, англійська мова, математика, природознавство, музичне мистецтво, образотворче мистецтво, трудове навчання інформатика, основи здоров’я, фізична культура_________________________________________

українська мова і література

 

Цілі навчання

 

Зміст

 

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

 

 

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя

 Формувати компетентності уміння вчитися,  організовувати свою навчальну діяльність, виховувати  в учнів почуття відповідальності за виконуване завдання, готовність самостійно працювати з новим, доступним за складністю навчальним матеріалом, мати власну думку з приводу обговорюваних питань.

 Основний зміст навчання у 2 класі полягає у використанні різних алгоритмів навчальної діяльності, пам’яток, зразків, інструкцій, застосування парних і групових форм роботи, інтерактивних методів і прийомів навчання відповідно до програми ЗНЗ, затверджено  наказом МОН № 948 від 05.08.2016р.

Інформаційно-комунікативні технології, мультимедія, інтерактивне навчання, проектування

 

 

 

11. Джерела інформації в процесі розроблення індивідуальної програми розвитку:

висновок психолого- медико-педагогічної консультації

попередня індивідуальна программа розвитку

батьки/ опікуни

учень

інше______дирекція,класовод, корекційні педагоги (психолог, вчитель-логопед, соціальний педагог)_________________________________________________________________________

 

  1. Члени групи з розроблення  індивідуальної програми розвитку

 

 

Прізвище, ім'я, по батькові

 

 

Найменування посади

 

Підпис

 

  1. Качор Людмила Михайлівна

заступник директора

 

  1. Вовчик Наталія Анатоліївна

класовод 2 класу

 

  1. Головій Олена Володимирівна

Психолог

 

  1. Семотюк Руслана Павлівна

асистент вчителя

 

 

 

  1. Узгодження індивідуальної програми розвитку з :
  1. батьками/ законними представниками:

прізвище, ім'я, по батькові батьків/ законних представників

_____ ПІП_______________________________________________________

 

підпис ____________________________дата«_15 »  вересня 2017 р.

 

  1. учнем у разі, коли  йому виповнилося 16 і більше років

підпис ____________________________дата____ «_____»  ____________________

 

  1. План консультування батьків/ законних представників у процесі розроблення/ виконання індивідуальної програми розвитку

 

 

Дата

 

Мета

 

Відповідальні особи

 

 

29.09.2017р.

 

 

 

 

              27.10.2017 р.

 

 

 

 

24.11.2017 р.

 

 

 

 

               29.12.2017 р.

 

 

 

 

26.01.2018 р.

 

 

 

 

              23.02.2018 р.

 

 

 

30.03. 2018 р.

 

 

 

               27.04.2018 р.

 

 

 

25.05.2018 р.

 

Ознайомлення з індивідуальною програмою розвитку. Організація робочого місця та обговорення режиму дня дитини.

 

Бесіда на тему: «Значення спілкування у житті дитини». Аналіз поведінки та вивченого матеріалу.

 

Вчимося будувати комунікативні навички дитини. Аналіз вивченого матеріалу та поведінки  у листопаді.

 

Бесіда про відпочинок та вільний час дитини під час зииових канікул

Підсумки навчально-виховного процесу за перший семестр.

 

Причини виникнення конфліктів у дітей. Як навчити дітей спілкуватися? Аналіз вивченого матеріалу та повеведінки у січні.

 

Виховання у дітей чуйності і уважності. Аналіз вивченого матеріалу таповедінки у лютому.

 

Етика сімейного спілкування з дітьми. Аналіз вивченого матеріалу та поведінки у березні.

 

Як навчити дитину розуміти інших людей. Аналіз вивченого матеріалу  та поведінки у квітні.

 

 Узагальнення вивченого матеріалу у другому семестрі. Підсумки навчально-виховного процесу за рік. Організація вільного часу та відпочинку дитини під час літніх канікул.

 

 

Семотюк Р.П., Качор Л.М.

 

 

 

 

Семотюк Р.П., Вовчик Н.А.

 

 

 

 

Головій О.В., Вовчик Н.А.

 

 

 

 

Семотюк Р.П., Вовчик Н.А.

 

 

 

 

Головій О.В.,, Вовчик Н.А.

 

 

 

 

Семотюк Р.П., Вовчик Н.А.

 

 

 

Головій О.В., Вовчик Н.А.

 

 

 

Головій О.В., Вовчик Н.А.

 

 

 

Семотюк Р.П., Вовчик Н.А.

 

 

  1. Моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень

 

 

 

 

 

Сфери розвитку/

навчальні предмети

 

 

 

Строк проведення моніторингу

протягом першого півріччя навчального року

 

 

після закінчення першого півріччя навчального року

протягом другого півріччя навчального року

Після закінчення навчального року

 

  1. Українська мова

 

 

 

 

 

 

24.10.2017р.
Диктант

 

 

 


27.11.2017р
Списування

 

 

 

.

19.11.2017р.

Мовна тема

 

 

 

 

2. Літературне читання

 

Контрольна робота.

 

 

 

 

17.10.2017р.

Аудіювання.

 

 

 

 

Контрольна робота.

 

 

 

 

Навичка читання вголос.

 

 

 

 

3. Англійська мова

 

Контрольне опитування по темах

 

 

 

 

 

 

4.  Математика

 

 

27.09.2017р.
Контрольна робота

 

06.12.2017р.
Контрольна
робота

 

 

 

07.11.2017р.
Контрольна
робота

 

26.12.2017р.
Контрольні робота

 

 

 

  1. Природознавство

 

 

 

11.10.2017р.
Контрольна
робота (по темі)

 

 

11.12.2017р
Контрольна
робота (по темі)

 

 

 

 

 

 

__Директор ЗОШ І-ІІІст.с.Уховецьк__          _________________            _____/Г.О.Юрчик/_______

(найменування посади директора                             ( підпис)                           (ініціали, прізвище)

загальноосвітнього навчального закладу

 «_____»  _____________2017 р.

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Додано
4 червня 2020
Переглядів
4958
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку