Індивідуальна програма розвитку
1.Період виконання ____з 01.09.2021р. до 07.06.2022р._________________________________
2.Загальні відомості про ученицю:
прізвище, ім’я, по батькові__
дата народження ___
повне найменування загальноосвітнього навчального закладу, в якому навчається учениця
__
рік навчання 3 клас 2021-2022н.р
3.Відомості про особливості розвитку учениці (особливі освітні потреби, стан здоров’я, фізичний і мовленнєвий розвиток,когнітивну, емоційно-вольову сферу, навчальну діяльність)
Порядковий номер |
Дата |
Короткий зміст |
Джерело інформації
|
1. |
. |
Має мовне порушення, ускладненим розладами емоційно-вольової поведінки
|
|
4.Наявний рівень знань і вмінь учениці
Потенційні можливості |
Потреби
|
Літературне читання. Учениця має фрагментарні знання, відтворює навчальний матеріал з допомогою вчителя. Значну кількість слів читає повними словами, не дотримуючись пауз між реченнями і смисловими групами слів. Припускається помилок на перестановку, заміну складів, звуків, у наголошуванні слів. Виявляє неповне розуміння тексту в цілому, але частково розуміє зміст окремих речень. Виконує завдання за змістом тексту лише зі значною допомогою вчителя. Для переказу прочитаного потрібно багато часу, тобто після багаторазового перечитування одного і того уривка. Читання тексту вчителем слухає уважно, відповідає на питання за змістом тексту, але не може дати повну відповідь. В усному мовленні припускається численних мовних, мовленнєвих, орфоепічних помилок ( на вимову голосних і приголосних звуків у різних позиціях, сполучень звуків у мовленнєвому потоці, а також наголошуванні слів). Словниковий запас бідний. Українська мова. Мовні знання і уміння з української мови на низькому середньому рівні. Під диктовку може писати, при цьому, допускаючи орфографічні помилки, також допускає їх і під час списування. Дуже тяжко дається письмовий переказ тексту. Не правильна побудова речень та змісту, а також допускає дуже багато орфографічних помилок при написані слів. Під час виконання мовних завдань потребує допомогу вчителя. Культура оформлення робіт неохайне, багато виправлень. Математика. Навички усного рахунку в межах програми майже сформовані. Вміє додавати і віднімати в межах 1000 без переходу через розряд. При обчисленні математичних виразів, розв’ язуванні прикладів на множення і ділення користується таблицями. Значні труднощі має при розв’ язуванні рівнянь та задач, потребує постійної допомоги вчителя.Володіє основними поняттями, відтворює їх зміст, уміє розпізнавати об’єкти за різними ознаками. |
Потребує поглиблення та розширення знань з усіх освітніх ліній навчальної програми.
Потребує корекції артикуляції мовлення.
Потребує проведення вправ для розвитку артикуляційного апарату.
Потребує контролю виконання письмових робіт.
Потребує детального пояснення виконання завдань, допомоги при виконанні.
|
5.Додаткові освітні та соціальні потреби учениці ( додаткова підтримка асистента вчителя, супровід соціальним працівником, робота з вчителем-дефектологом, вчителем-логопедом тощо)
□ Так _____ робота з вчителем-логопедом________
□ Ні
6.Психолого-педагогічна допомога, що надається під час проведення у позаурочний час корекційно-розвиткових занять
Найменування заняття |
Фахівець, який проводить заняття
|
Місце проведення заняття |
Дні проведення заняття |
Періодичність |
Розвиток мовлення, артикуляційні вправи |
Логопед |
Ресурсна кімната
|
|
2 рази на тиждень
|
Корекція емоційно-вольової сфери |
Практичний психолог Дарчук І.І |
Ресурсна кімната |
понеділок вівторок
|
2 рази на тиждень |
ЛФК |
Вчитель фізкультури |
Ресурсна кімната |
понеділок п'ятниця |
2 рази на тиждень |
7.Характеристика учениці
Сфера розвитку |
Стисла характеристика |
Заплановані дії |
Очікувані результати / уміння
|
Емоційно-вольова
Фізична
Когнітивна
Мовленнєва
|
Позитивно налаштована. Вольові якості розвинені достатньо. Дитина контролює свої емоції, розуміє необхідність спілкування з дорослим. Адекватно реагує на зауваження та заперечення оточуючих.
Фізичний розвиток відповідає віковим особливостям.. Швидко стомлюється, темп виконання вправ середній. Не завжди дотримується умов та правил гри.
Контакт змістовний, встановлюється поступово. Вміння узагальнювати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки формується. Працездатність нерівномірна з проявами імпульсивності. Знижений розподіл уваги та активний пошук раціональних прийомів запам ятовування і відтворення. .
Звернену мову сприймає і розуміє; власне мовлення формується; словник пасивно-активний.
|
Спілкуватись з дитиною, формувати позитивну самооцінку, розвивати вольові якості, формувати довільність поведінки, самостійність у різних видах діяльності, розвивати вміння адекватно оцінювати свої досягнення в продуктивних видах діяльності. Власні вчинки та особистісні якості в повсякденному житті.
Проводити хвилини відпочинку та релаксації, пальчикову та зорову гімнастику. Змінювати види діяльності.
Розвивати сприймання як планомірний, всебічний, послідовний, активний, контрольований процес.Розвивати мислення: послідовність, гнучкість, самостійність, критичність. Свідомо спрямовувати увагу на певні об є кти. Розвивати уміння аналізувати, узагальнювати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки.
Розвиток артикуляційного апарату. Постановка,автоматизація зв уків ч,ш,ж,дж,р, л Формування фонематичного сприймання та граматичної будови мовлення, зв’язного мовлення. Розвиток навичок читання. Розширення словникового запасу.
|
Сформувати емоційно-вольову зрілість, глибину і стійкість почуттів.
Покращити стан загальної та дрібної моторики
Підвищити рівень розвитку пізнавальних процесів
Збагатити словниковий запас. Розвинути фразове та граматичне мовлення.
|
8.Навчальні предмети (у разі, коли потенційні можливості учня не дають змоги засвоїти навчальну програму, що призводить до необхідності розроблення адаптованої або модифікованої програми)
Порядковий номер |
Навчальний предмет |
Програма |
|
адаптована |
модифікована |
||
1. |
Літературне читання |
|
Збільшення часу на вивчення окремих розділів, залучення до парної, групової роботи, усні вказівки. |
2. |
Українська мова |
|
Використання карток-алгоритмів, завдань полегшеного рівня складності, дидактичних ігор. |
3. |
Математика |
|
Використання таблиць для обчислення виразів, карток таблиць множення і ділення, зразків виконання завдань. |
4. |
Я досліджую світ |
|
Спиратися на життєвий досвід дитини. |
5. |
Образотворче мистецтво |
|
Дати можливість дитині виконувати завдання за можливостями і вміннями. |
6. |
Трудове навчання |
|
Виконувати завдання в силу своїх можливостей. |
7. |
Фізична культура |
|
Знизити навантаження на дитину. |
9.Адаптація
Психолого-педагогічна адаптація: збільшення часу на виконання завдань, чергування видів діяльності, виконання завдань за зразком, вид та частота релаксації, використання засобів концентрації_уваги________________________________________________________________
інше_____________________________________________________________________________
Адаптація навчального матеріалу: адаптація навчальних посібників, наочних матеріалів, картки-підказки
інше_________мультимедіа., інтернет____________________________________________
Необхідне спеціальне обладнання
□ Так (зазначити обладнання)_____________________________
□ Ні
10.Індивідуальний навчальний план
Індивідуальний навчальний план та індивідуальна навчальна програма розробляються відповідно до особливостей інтелектуального розвитку учениці.
Індивідуальний навчальний план визначає перелік предметів та кількість годин для їх вивчення.
Навчальні предмети:_літературне читання,українська мова, математика, природознавство,я у світі,іноземна мова(німецька), музичне мистецтво, образотворче мистецтво, трудове навчання , інформатика, основи здоров’я, фізична культура__._______________________________________
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети
|
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя |
Формувати компетентності уміння вчитися, організовувати свою навчальну діяльність, виховувати в учня почуття відповідальності за виконуване завдання, готовність самостійно працювати з новим, доступним за складністю навчальним матеріалом, мати власну думку з приводу обговорюваних питань. |
Використання різних алгоритмів навчальної діяльності, пам’яток, зразків, інструкцій, застосування парних і групових форм роботи, інтерактивних методів і прийомів навчання відповідно до типової освітньої програми початкової освіти ,спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами(наказ МОН України від 26.07.2018,№814). |
Інформаційно-комунікативні технології, мультимедіа, інтерактивне навчання, проектування |
|
11. Джерела інформації в процесі розроблення індивідуальної програми розвитку:
висновок ІРЦ,
батьки- опікуни.
12.Члени групи з розроблення індивідуальної програми розвитку:
Прізвище, ім'я, по батькові
|
Найменування посади |
Підпис
|
|
завідувач філії |
|
|
класний керівник 3 класу |
|
|
заступник завідувача філії з НВР |
|
|
Практичний психолог
|
|
прізвище, ім'я, по батькові батьків/ законних представників:
батьки-опікуни ____
підпис ____________________________дата«_08 » вересня 2021 р.
Дата |
Мета |
Відповідальні особи
|
15.09.2021р.
27.10.2021 р.
24.11.2021 р.
29.12.2021р.
26.01.2022 р.
23.02.2022 р.
30.03. 2022 р.
27.04.2022р.
08.06.2022 р. |
Ознайомлення з індивідуальною програмою розвитку. Організація робочого місця та обговорення режиму дня дитини.
Бесіда на тему: «Значення спілкування у житті дитини». Аналіз поведінки та вивченого матеріалу.
Вчимося будувати комунікативні навички дитини. Аналіз вивченого матеріалу та поведінки у листопаді.
Бесіда про відпочинок та вільний час дитини під час зимових канікул Підсумки навчально-виховного процесу за перший семестр.
Причини виникнення конфліктів у дітей. Як навчити дітей спілкуватися? Аналіз вивченого матеріалу та поведінки у січні.
Виховання у дітей чуйності і уважності. Аналіз вивченого матеріалу таповедінки у лютому.
Етика сімейного спілкування з дітьми. Аналіз вивченого матеріалу та поведінки у березні.
Як навчити дитину розуміти інших людей. Аналіз вивченого матеріалу та поведінки у квітні.
Узагальнення вивченого матеріалу у другому семестрі. Підсумки навчально-виховного процесу за рік. Організація вільного часу та відпочинку дитини під час літніх канікул.
|
.
.
|
Завідувач філії__ __Вдовиченко О.М. _______
«_____» _____________2021 р.